צור קשר עם הרב ברלנד

הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א במטה הפעילים של אגודת ישראל – ג' לקראת הבחירות בירושלים בשבוע הבא

כחיזוק למטה הפעילים של שובו בנים – אגודת ישראל לקראת הבחירות לראשות העירייה, הערב הגיע למטה מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

הערב ליל י"ג אדר־א' פחות משבוע לפני הבחירות לעיריית ירושלים הגיע לבקר במטה 'שובו בנים – אגודת ישראל' הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א. מורינו הרב התרגש מאוד לראות את הפעילים שלא האמינו למראה עיניהם 'היתכן שמורינו הרב שליט"א הטריח כה עצמו להגיע למטה רק בשביל לחזק אותנו..?' והתשובה היא אכן כן!. הרב ברלנד בנפשו הדבר!
מורינו הרב חיזק את הפעילים שימשיכו בעבודת הקודש לשכנע את עם ישראל הדר בעיר הקודש לצאת ולהצביע עבור מפלגת 'ג'-אגודת ישראל'. הרב הוסיף לחזור על דבריו הקדושים שנאמרו רבות בימים האחרונים, כי כל אחד ואחד באמת רוצה להתעורר ולעשות תשובה, וכל חילוני רוצה שבירושלים ישמרו שבת, רק צריך לומר לו מילה אחת וכבר הוא בוחר!.
לאחר מכן מורינו הרב שליט"א התעניין קונקרטית בפעילות המטה, והתרשם מאוד, תוך שפיו לא פוסק מלחזק את הפעילים להביא כמה שיותר קולות עבור היהדות החרדית בירושלים – עבור 'אגודת ישראל' "היחידה שנלחמת למען השבת ולמען היהדות" כלשונו הטהור!

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם שְׁמוֹנָה יָמִים לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבגבורה

סדר ספירת העומר: לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם י"ה בו"ה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *