צור קשר עם הרב ברלנד

"כָּל בַּת צְרִיכָה לִהְיוֹת מְנַהֶלֶת סֵמִינָר וע"י זֶה יַחַזְרוּ בִּתְשׁוּבָה כָּל הַמְּפֻנִּים שֶׁנִּמְצָאִים בִּירוּשָׁלַיִם" • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לפניכם השיעור היומי המלא כפי שמסר אותו מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – אתמול לאחר תפילת מעריב יום חמישי פרשת ויקהל ליל כ"ח אדר־א':

"באנו להודיע שהרב הוא לא משיח, ולא ניצוץ של משיח, ולא שמץ של משיח. וכל מי שאומר שהוא משיח, הוא עושה כזה חילול ה', שלא היה כזה חילול ה' מבריאת העולם. שישים פולסא דנורא. כמו שכתוב בתורה א'; "באנו להודיע שהרב הוא לא משיח, ולא ניצוץ של משיח, מי שיגיד שהוא משיח צריך להשים אותו באיתנים. ששים פולסא דנורא "ומחינן ליה באלותא דחקיק עליה "אהיה אשר אהיה" – תורה א'. כל הבנות צריכות להיות מנהלות סמינרים, נשאר להם שלושים יום ללמוד עד א' ניסן, הם צריכות לקבל מאה אחוז בכל המבחנים. כל בת צריכה לראות לקבל מאה אחוז, להיות מנהלת סמינר. ועל ידי זה יחזרו כל הבנות בתשובה. יש כאן, שבעים אלף מפונים בירושלים, כולם רוצות להיות דתיות. כולם רוצות לשמור תורה, כולם רוצות להתפלל, כולם רוצות לראות את ה'. וצריכים לפתוח לכולם עכשיו סמינרים. המלחמה תמשך עוד כמה חודשים, ומתקדמים מטר ליום, בית ליום ברמדאן לא ילחמו.
במקום זה יביאו פה מאה אלף ערבים, שיחסלו פה את כל השכונות החרדיות. קילומטר מסביב לשער שכם, צריך לפנות את כל החדרים, את כל הדירות, לתת מקום למפונים בעזה. אנשים מסכנים אומללים, צריך לסדר להם דירות, שני מיליון אנשים אין להם דירות. לכן יש עכשיו פקודה מהפרקליטות לפנות את כל הבתים באזור כאן, עד כיכר השבת, הכל מפנים, כל אחד צריך להתפנות, לפני שיתחיל להיות כאן פוגרום נורא ביום ראשון שמונה בבוקר, החליטו שיהיה פה פוגרום יחסלו את כל היהודים שגרים פה, לתת את זה לחמאסניקים.
'חמאס זה בובי, זה החברים שלנו', זה ככה מלמדים בקיבוצים, אצל החילונים. החילונים השתגעו לגמרי, יצאו מדעתם, איבדו את השכל. אומרים: 'החברים שלנו זה החמאס, השונאים שלנו זה החרדים. לא נותנים לנסוע לים בשבת, למה אנחנו צריכים ללכת ברגל'. אז אדם צריך לדעת שלא תהיה שום התגלות, בליל פורים שזה מוצאי שבת, לא תהיה שום התגלות. הרב הוא לא משיח ולא ניצוץ של משיח, שאף אחד לא יקנה כרטיסים לא לאוטובוסים ולא למסיבה ולא להופעות. ונזכה לגאולה השלמה במהרה בימינו אמן!
"‏.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

סיפור הבעל שם טוב מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • "לְעֹשֵׂה נִפְלָאוֹת גְּדֹלוֹת לְבַדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ"

נהגו אנשי שלומינו חסידי ברסלב לקרוא בכל מוצאי שביעי של פסח את סיפור נסיעת הבעל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *