צור קשר עם הרב ברלנד

"לְהַגִּיד שָׁלוֹשׁ תִּקּוּן הַכְּלָלִי וְלִהְיוֹת בְּקֶבֶר רָחֵל כָּל יוֹם, לֹא לְוַתֵּר עַל מָאמֶע רוֹחֶע'ל!" • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לפניכם השיעור היומי המלא כפי שמסר אותו מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – אתמול לאחר תפילת מעריב יום חמישי פרשת תצווה ליל י"ד – פורים קטן – אדר־א':

"עכשיו נהרג אדם במעלה אדומים, ועוד שלושה נפצעו קשה. כל זה כי מפנים כעת את כל הצבא, ככה אמר אייזנקוט ויואב גלנט. שלחו את כולם לקריביים לחופש עד אחרי פסח, אין צבא, אין כלום. הכל מפונה, הכל מסולק. הכל כי יש עדיין בנות שלא האריכו את השמלות שלהם, אז כל יום נהרגים עוד פעם יהודים ועוד פעם יהודים. המלחמה לא נגמרת, כל יום יש עוד הרוגים, עוד עשרה הרוגים, עוד עשרה פצועים. כי כל בת צריכה להאריך את השמלה שלה – כל אשה, כל בת – עד הקרסול, אסור לראות את הרגל.
מיכל העיפה את דוד מהבית, זרקה אותו מכל המדרגות נתנה לו בעיטה הגונה וגלגלה אותו עד שהוא התגלגל למטה. כי הוא קפץ לפני ארון הברית ועשה שמיניות באוויר, וראו לו את הרגלים. אסור לראות רגלים.
ויעל ודבורה שברו את האינטרנט שלהם, את השאומי שלהם. אז הם עפו באוויר. כי אי אפשר לעלות להר תבור, זה ההר הכי גבוה בעולם. אבל הם עפו באויר וככה הגיעו להר תבור. כי שירת דבורה זה [שירה] יותר גדולה משירת הים. מה שאשה שרה, ומה שאשה מתפללת [יותר גבוה משירת הים]. אז אומר הזוהר שגם תפילת חנה וגם [שירת] דבורה, יותר גדול משירת משה – משירת הים. כי חנה ודבורה ראו מה שיהיה עד סוף כל הדורות.
"מן שמים נלחמו הכוכבים" – עם הסיסרא. "מן שמים נלחמו" זה פעמים המן, פעמים המן. כי סיסרא היה פעמים המן. היום [י"ד אדר] תלו את המן, היום תלו את [המן פעם נוספת, לאחר שתלוהו בט"ו ניסן, בי"ד אדר תלוהו יחד עם] העשרה בנים. היה לו עוד שבעים בנים, גם אותם תלו. נשארו מאתיים ושמונה, "ורֹב בניו". לא ידעו כמה בנים יש לו, כי זה סוד. כי בכל מדינה הוא היה משריץ כמה בנים, הוא היה – ביקר ברוסיה, באמריקה הוא ביקר, בצרפת באנגליה. כל ראשי הממשלות היו הבנים שלו. הוא אמר לאן מרדכי יברח… אמרו מרדכי יברח להודו יברח לנפאל, לטיבט. אמר [המן] כולם ראשי ממשלות, כולם ילדים שלי, הבנים שלי, כולם יודעים שהם הבנים שלי. הוא סידר לכולם משרות, הוא עשה את כולם ראשי ממשלות.
הוא היה אדם 'טוב לב' הוא קנה לכולם ויסקי. כל אחד צריך לקנות בקבוק ויסקי, היום אנחנו פורים, צריכים כל אחד לשתות בקבוק שלם של ויסקי. זה המן דאג שלכל אחד יהיה בקבוק ויסקי. הוא היה אדם 'טוב לב'. היה לו מיליון חיילים. הוא היה בקבינט הבטחוני, והוא אמר לא להכנס לחאן יונס ולא לרפיח. וככה כל בקבוק ויסקי שלושים דולר – שלושים יורו, מיליון חיילים זה שלושים יורו ליום – שלושים מיליון, מאה יום שלוש מיליארד. ואז הוא בא למרדכי אמר לו תלווה לי שלוש מיליארד, הוא אמר אין לי, מאיפה אני ילווה לך. יש לך בקריביים אני יודע, בדקתי בחשבון שלך. טוב בסדר, תקבל שלוש מיליארד, אבל מה תתן לי. אני יתן לך וילה, מרצדס, מטוס פרטי אני יתן לך, מטוס פרטי ששווה שלוש מיליארד. הוא אמר אני לא צריך את המטוס שלך. אני אומר את השם המפורש, ואני עף באוויר מה אני צריך מטוס. [ועל כן המן כתב למרדכי על נעלו כי הוא נמכר לו בעבד עולם, בעבור מה שנתן לו].
דבורה עפה באוויר, יעל עפה באוויר. פעם כל אשה הייתה עפה באוויר, כל אשה. מרוב התשוקה להתפלל גם מעריב, גם מנחה בבית המדרש. כולם היו עפות באוויר. ובאות הבייתה עוד לפני שהילדים קמים מהשינה. מעירים אותם, שולחים אותם לחיידר. כל ילד מקבל סנדוויץ' ביד – בצד שמאל סנדוויץ' בצד ימין תיקון הכללי. ובדרך לחיידר הוא גומר שלוש פעמים תיקון הכללי. זה היה המנהג, זה היה המנהג בשובו בנים. עד היום זה היה המנהג, שהילד גומר שלוש פעמים תיקון הכללי. עד שהוא מחכה להסעה, עושה תיקון הכללי אחד. ואז בתוך ההסעה, תיקון הכללי שנה. מההסעה לחיידר עוד תיקון הכללי. שלוש תיקון הכללי.
כל אשה צריכה להגיד שלוש תיקון הכללי כל יום, להיות בקבר רחל כל יום. עד שתגמר המלחמה, לא לוותר על קבר רחל! מאמע רוחע'ל! מאמע רוחע'ל!. מאמע רוחע'ל זה רחל באה עם הצאן, אומר הזוהר ב[-] זה השכינה, זה מלאך. רחל כבר בגיל שלוש עשרה הייתה מלאך. כל אשה היא עתידה להיות מלאך. כל אשה ברגע שהיא אומרת תיקון הכללי, היא נהפכת למלאך. אז אומר הזוהר [-] שרחל זה מלאך, שמגיע מלאך ה'. ואצל יעקב זה היה בדמות רחל, "והנה רחל באה עם הצאן" זה מלאך. כל אשה היא מלאך, כל אשה היא מאור אין סוף! זה אור אין סוף!
לכן שום אשה לא חטאה בעגל, לא חטאה במרגלים, לא חטאה בקרח. הייתה אשה אחת שרצתה שקרח יהיה ראש ממשלה. היה בדיוק לפני בחירות… רצתה שיבחרו בו, היא הייתה ראש מטה הבחירות. היא רצתה שקרח יהיה ראש ממשלה במקום משה רבינו. היה [-]. אבל שום אשה לא התפתתה לו, אפילו אשתו של און בן פלת שהייתה חברה במטה הבחירות, היא לא התפתתה לאשתו של קרח. היא אמרה; מה אתה רוצה שקרח יהיה ראש ממשלה? מה פתאום!? אני לא יתן לזה! היא לא הסכימה בשום אופן היא הלכה עד הסוף, היא התנגדה, זרקה עליה אבנים.
כתוב שברגע שאשתו [של קרח] כבר נפלה לגיהינום כבתה האש של הגיהינום. נכבה כל האש, כי היא הייתה בעצמה אש. כי אשה רשעית היא אש של הגיהינום. אז היא נפלה לגיהינום אז היא כבתה את האש של הגיהינום, אומר המדרש.
שום אשה לא חטאה לא במחלוקת קרח, ולא במרגלים ולא בשום חטא. לכן שום אשה לא מתה, שום אשה לא מתה. כל הנשים חיו, יצאו ממצרים, נכנסו לארץ. כי אשה לא שייכת בשום חטא, זה רק האיש הוא חשוף לכל החטאים. האשה מצידה אם אין לה חברה רעה, אז היא רק נהנית מאור אין סוף, מהאור האלוקי. אז בעזרת ה' בעוד חצי שעה יהיה פה כנס, בדיוק בעשר – ברבע לעשר. ונדבר נגד האינטרנט, נגד השאומי. ויהיה כנס לכל שובו בנים, לכל מי שרוצה לבוא. וכל אחד חייב להופיע, בדיוק ברבע לעשר
"‏.

      יום ה' ליל י''ג אדר א תצווה פ''ד
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הסיבה האמיתית שביידן פרש מהמירוץ לבחירות • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לפניכם השיעור היומי המלא כפי שמסר אותו מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – אתמול לאחר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *