צור קשר עם הרב ברלנד

"צְרִיכִים שֶׁאֲגוּדָה תְּנַצֵּחַ וְאָז הָעִיר תִּהְיֶה חֲרֵדִית!" • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

בעוד כשעה הקלפיות נסגרים הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א בזעקה אחרונה מדם ליבו – ללכת ולהצביע עבור מפלגת אגודת ישראל – ג' עבור הצלת עיר הקודש ירושלים.
לפניכם השיעור היומי המלא כפי שמסר אותו מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – היום לאחר תפילת מעריב יום שלישי פרשת כי־תשא ליל י"ט אדר־א':

"רק חמישים אחוז הצביעו, פחות מחמישים אחוז. רוב שובו בנים עדיין לא הצביעו, כל הבנים והבנות חייבים ללכת עכשיו. עוד שעתיים סוגרים את הקלפיות, צריכים שאגודה תנצח ואז העיר תהיה חרדית. מי שלא מצביע כמו שאוכל חזיר ביום כיפור, הוא אומר מי שמצביע הוא מצביע בעד החילונים, בעד חנויות טריפה בעד מצעדי תועבה.
אדם צריך לדעת שהיום המלחמה זה עם הפתקים, זה לא בחירות זה לא שייך לבחירות, זה מלחמת עמלק!. יהושע הלך למחות את עמלק, אז כל הערים שלו קדושות במצוות פורים – פורים זה יותר מיום כיפור, כל אחד בעוד שלושים יום יצטרך לקיים את מצוות הפורים, לקרוא מגילה בט"ו הכל כי יהושע בן נון נלחם בעמלק. ר' נתן מסביר [בהלכות] עירובי תחומין ד': שהוא נלחם בעמלק אז כל הערים התקדשו, כל הערים שהוא כבש, התקדשו לנצח נצחים, גם לתחיית המתים. אדם צריך לדעת מלחמת עמלק היום זה לא בDNA זה רק על ידי הפתקים. היום עמלק זה הליכוד, עמלק זה כל החילונים זה עמלק, כולם רוצים לעקור את הדת, כולם רוצים לעקור את התורה. ואנחנו נשארנו היחידים!.
כתוב חסד לאברהם שישארו שבע אלף איש שלא יכרעו לבעל, שישמרו שבת. רוצים שישמרו שבת, שלא יהיה מכוניות בשבת. שהעיר תהיה סגורה לגמרי הרמטית, כמו בני ברק סגורה הרמטית. זה רק שכל אחד הולך ברגע הזה, בדקה הזאת, תוך חמש דקות להצביע ג'
"‏.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *