צור קשר עם הרב ברלנד

בְּחָכְמָה יִבָּנֶה בַּיִת • שמחת התנאים לנין הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א במעון קודשו

אמש, יום שני – ליל תענית אסתר י"א אדר־ב', התקיים בבית מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א שמחת התנאים לנינו של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א, הבה"ח שמעון בהרה"ח ר' נחמן טרייסמן שליט"א חתן לבית משפחת צוקר. עב"ג ביתו של ר"מ בישיבת 'חכמה ודעת' הרה"ח ר' יצחק הלפרין שליט"א.

שמחת התנאים התקיימו כאמור במעון קודשו של הסבא רבה מורינו הרב שליט"א ובהשתתפותו. עם כניסת הרב שליט"א לשמחת התנאים, החלו בשירי שמחה לכבודם של חתן וכלה במשך דקות ארוכות. לאחר חצי שעה של שירה וזמרה, הרב שליט"א החל למסור שיעור בשמחת הווארט בו דיבר על מעלת השירה והריקודים, ובהמשך אף עסק בענייני השידוכים שהכל הוא למעלה מהטבע והביא את מעשה אליעזר עם רבקה. כמובן כדרכו בקודש הסתעף השיעור לנושאים רבים בהם סוד א' זעירא שהוא ג' רבי עקיבה. וכן על עניין נס פורים שנס גדול כזה לא היה ולא יהיה. בהמשך השיעור חזר לעניין הריקודים שאצלינו הוא ההפוך מהעולם, שרוקדים כשלא שמחים וע"י הריקודים באה השמחה. לקראת סוף השיעור הביא את דברי הספה"ק שהימים בין האירוסין לחתונה.
לאחר השיעור כתב בידו הקדושה את שטר התנאים וקבע את תאריך החתונה ברצות ה' יתברך עד ליום ט"ז תמוז התשפ"ד, כשהכל שריר וקיים ונחתם שטר התנאים, נשברה הצלחת במזל טוב. ופצחו כולם בריקודי שמחה בשירת 'עוד ישמע בהרי יהודה ובחוצות ירושלים – 'קול ששון וקול שמחה, קול חתן וקול כלה…!'.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל הַקַּטְנוּת שֶׁהָאָדָם עוֹבֵר זֶה רַק הֲכָנָה לִקְרִיעַת יַם סוּף הַפְּרָטִית שֶׁלּוֹ!! • שביעי של פסח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

מדוע דווקא בערב שביעי של פסח יורדים לקטנוּת המוחין? ומה אמרו עם ישראל למשה רבינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *