צור קשר עם הרב ברלנד
הרב יעקב משה סלמנוביץ

ההכרעה: הרב סלמנוביץ מכריז: "הגה"צ הרב אליעזר ברלנד הוא איש אלוקים, מלאך ה' צבקות ואני אוהב אותו מאוד"

"אף אחד לא יכול להכחיש את מה שאני אוחז בלבי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א" , סותר הרה"ח הרב יעקב משה סלמנוביץ' את השקרים שמפיצים בשמו רודפי הרב שליט"א. "אני אוחז שהרב שליט"א נשלח ממרום לדור האחרון, איש האלוקים, הרב הדומה למלאך ה' צבקות. נכון, כשאני מדבר עם אנשים פרטיים (הרב סלמנוביץ' רומז על רודפי הרב, אותם הוא לא רצה לצער ולכן אמר דברים רכים שיהיו נעימים לאוזנם) אני אומר דברים בכדי לא לפגוע בהם וגם בכדי שלא יחלקו יותר על הרב שליט"א".
      מפעל-הפורמטיםסלמנוביץ

"הרב שליט"א מציל רבבות אנשים בדור הזה מרדת שחת, עימם יש לו קשר אישי בטלפון תוך שהוא זוכר את הפרטים האישיים של כולם, לא יאומן כי יסופר. אסור יותר מידי לפרסם את הדברים בכדי שלא יזיקו חו"ש לרב שליט"א (זו גם אחת הסיבות שהרב מסתיר את עצמו בהסתרות חדשות), אבל מדובר בפרטים שאני יודע אישית, איך שהציל רבבות אנשים".

"רבינו מדבר על התורה שבע"פ שהיא הסימן הכי גדול לכך שאדם הוא מצד הקדושה, ומי כמו הרב ברלנד שליט"א שאינו מפסיק לדבר על התורה שבע"פ ודובר שלום בלבבו. הרב שליט"א זכה להיות אביהם של ישראל וכמה שידברו עליו אני דן אותם לכף זכות, אפילו את אלה שהקליטו אותי (כנגד רצוני וידיעתי) וגם את התכונות האלה קיבלתי לרוב מהרב אליעזר בן עטיא, איש אלוקים, מלאך ה' צבקות".

"אנחנו נמצאים באחרית הימים, רואים שהמשיח מגיע, כל העולם גועש ורועש, יהיה כזה טוב ונעים וכל התורות של רבינו יתגלו בכזה זהר ואור. מה זה כל האייפונים והזבל שיש בבני ברק ות"א, חבל, יהודים יקרים למה לנו להיכנס למחלוקת. יש לנו צדיקים בדור הזה, בואו נצא לשדות ונצעק לה' יתברך. מי כמו הרב שליט"א שחילק מליוני שקלים עבור הוצאת אנשים לשדות? מי כמו הרב השליט"א ששר את הניגונים של התפילה? כמו שרבינו אומר שמי ששר את הניגונים של התפילה הוא מלביש את השכינה בלבושים המאירים".

"הרב שליט"א פתח את הדרך לאומן ומסר את נפשו על הנסיעות לאומן. הרב הראה לכולם שאפשר לשמור את העיניים ואלפים רבים בעולם כולו הולכים כך, איזה נעימים, איזה טובים תלמידיו בכלל חסידי ברסלב. מה אני אעשה? אני מאמין שהרב זה דבר מאוד, מאוד גדול. אע"פ שאני אוהב את כל חסידי ברסלב, מה אעשה? אני אוהב מאוד מאוד את הרב שליט"א. עם כל הקושיות שניסו להלעיט אותי על הרב שליט"א, אך מה אעשה? איזה נפלאות, אדם שזכה לשלמות התורה שבע"פ."

כעת צריכים להבין את המשך דבריו של הרב סלמנוביץ. אחר שפרסמנו את המסר הנוקב אותו הוא העביר דרך הנגיד המפורסם, הרב ישראל זינגר שליט"א, וכן דבריו שאמר בעבר, פנו שוב אותם רודפים אל דרכיהם העקלקלות וחזרו להטריד גם את הרב סלמנוביץ'. הוא, שאין בכוחו להתמודד עם מחבש הלחצים שלהם, מנסה בהמשך דבריו למתן במקצת את המסר. אך, כל בר דעת מבין מדבריו כי הוא אומר זאת מתוך יראה ובאמת דעתו היא אהבה וקשר חזק לרב ברלנד שליט"א. 

"אני עם הרב שליט"א, למעשה, מי אני בכלל שאהיה עם הרב. אני מכיר את הרב שליט"א עוד לפני שהתחתנתי ויש לו כזו שלמות. אצל הרב ראיתי שלמות גם בפה וגם בלב, חכמה אלוקית ודבקות נוראה מאוד. הוא מסתתר בצורה כ"כ יפה ומשגע את כל העולם גם בזמנים שהוא לובש גדלות וגם שהוא מתחפש בקטנות, אף אחד לא יכול לעמוד עליו – שנזכה שיוביל אותנו לקראת משיח צדקנו. ראיתי שהרב שליט"א הוא תמיד ביראת ה', כל מעשיו הם תמיד ביראת ה'. אף אחד לא יכול להכחיש, כל אצבעותיו נעות ונדות ללא הפסקה כשהוא מסמן בהם את שם ההויה בדבקותו בשם. כולנו מתפללים שה' יאריך ימיו ושנותיו."

"רוח הקודש ממש, אני שמעתי איך שהרב שליט"א מתקשר לאנשים רבים רגע לפני התאבדות, ברגע האחרון הוא מציל אותם, לא יאומן כי יסופר. הרב ברלנד הקדוש, קודש קודשים, לימד אותנו את הבושה הזו, כל השפלות והענווה שיש לו. מי שמכיר אותו, כמה הגדלות והפרסום הם שטויות אצלו ואיך גם שהוא נאלץ ללבוש גדלות בשביל העולם הוא מסתיר את עצמו בתוכה. הוא כולו טוב וחמלה, כמה עבודות קשות הוא עשה עבור ה' יתברך בלי סוף וכמה חמלה יש בו על בני אדם. אני בעצמי ראיתי ממנו בלי סוף חמלה. כמה הוא בכה על אנשים שקשה להם וצר להם."

"כל מה שבוער בו הוא רק טוב, רבינו, ר"ה, שדות, יערות. המחלוקת הזו היא רק בכדי להביא את המשיח ולגלות את רבינו בכל העולם. הרב שילם מליונים להוציא אנשים להתבודד ואני לא מדבר על כל המיליונים האחרים ששפך עבור ה' יתברך. עד היום הרב משלם מליונים לאנשים, אפילו מתוך הכלא."

"עכשיו זה הזמן להפוך את הכל לטוב, אם נזכה להתאחד נוכל להביא את המשיח וכל העולם יראו את היופי של רבינו."

באדיבות קו המידע 02-800-8800 מארה"ב 18456400007 מאנגליה 442038073333

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *