צור קשר עם הרב ברלנד

הרב מתתיהו גלזרסון שליט"א – גילויים נפלאים על התקופה בה אנו נמצאים

"דברים נפלאים שגילינו בצפונות התורה בעבר, אבל כעת יש גילויים נוספים. אנחנו רואים את המילה 'משיחים': משיח בן יוסף, משיח בן דוד ומשיח מקרב העמים, כמו כורש, כמו טראמפ שעוזרים לישראל לחזור לארצם."

הרב מתתיהו גלזרסון שליט"א, מפענח צפונות התורה מהמפורסמים והמקובלים בתחום, בשורת גילויים מדהימים אודות התקופה בה אנחנו נמצאים.

"בתוך המילה 'משיחים', נמצאת המילה 'בתוכנו', המעידה על זה שהמשיחים נמצאים בתוכנו."

"ועוד מילים שקשורות מאוד בהקשרם ומעידות על חשיבות הזמן, המילים: 'משיח חי', והמילים 'יגיע ב-התש"פ', עם ההקדמה הכ"כ חשובה להתגלות המשיח: אם יעשו 'תשובה'. זה לא יאומן, המשיח חי בשנה הזו, תש"פ, אבל התנאי להגעתו הוא שעם ישראל יעשו תשובה."

"מעל הופעת המילים הללו הקשורות בגאולה השנה מופיעות הדמויות ממגילת אסתר: 'מרדכי ואסתר'. יש הסבר מיסטי מתורת הקבלה שמסביר למה הדמויות שלהם מופיעות דווקא כאן ומה ההקשר שלהם לגאולה."

"קשה להגיד על הופעת צירוף המילים הללו הקשורות לגאולה שזה מקרה."

"והנה, בין כל ביטויי הגאולה הללו מופיע הרב 'ברלנד', ולא רק זה, אלא, המילה הרב 'ברלנד' חוצה את כל המילים מלמטה ועד למעלה. וזה בדיוק מה שכתוב, שאנשים רשעים מתנכלים ליוסף בן יעקב, לצערנו הרשויות בישראל עושות הכל בכדי להילחם בתורה, כולם ערים לכך היטב. כל מלחמות המדינה בכדי להפעיל תחבורה ציבורית בשבת והמלחמה נגד הרב ברלנד בכללות העניין."

"לא רק זה, ממש מופיעים הביטויים המראים איך מנסים לטפול האשמות נגד הרב ברלנד, וזה גם מה שעשו לרב פינטו, כלומרזו מלחמה נגד כל מי שמחזיר אנשים בתשובה ומקרבם ליהדות. הרי אלפי אנשים חזרו בתשובה בזכות הרב ברלנד והשם שלו מופיע לכל אורך המסך, ועדיין – רודפים אותו."

"בספרי הקבלה כתוב שהזמן שלפני הגאולה והופעת המשיח הוא הזמן עם החושך הרוחני הכי גדול. ורואים איך כוחות הרוע עושים הכל בכדי שהמשיח לא יגיע וזה מה שרואים בעולם – לפיד, ליברמן, גנץ. הם נלחמים בשבת, והרי השבת היא היסוד והעיקר להבאת הגאולה."

"הרבנים הגדולים כמו הרב ברלנד והרב פינטו שקרבו אלפים בתשובה ובזכותם אותם אלפים הקימו משפחות יהודיות נפלאות עם בני ובנות תורה, והם, כוחות הרשע, עושים הכל בכדי להפריע לזה ולקלקל. זה הסוף, הזמן החשוך ביותר שלפני הופעת המשיח."

"זה בדיוק מה שרואים בביטויים שמופיעים בצופן התנכ"י, יחד עם הופעת משיח בן ישי, שזה המשיח לבית דוד. אנחנו נמצאים בזמן שכוחות הרשע נלחמים בכוח נגד כוחות הקדושה, אבל כמו שכתוב – זה הסוף. כמו המשל על אדם שלפני שמפסיד בקרב הוא מגביר את כול כוחותיו, אבל לבסוף הוא מת. כמו כן, כוחות הרשע מגבירים את כוחותיהם לפני הסוף – אבל זה סופם."

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *