צור קשר עם הרב ברלנד

צפו: מלחמה בעליונים – הרב זדה על מלחמת הס"א בגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

"מרגע שהרב ברלנד שליט"א מילא כמה אצטדיונים בעשרות אלפי אנשים , החלו לרדוף אותו. הם הבינו שזה אדם שמשפיע חזק בעולם ומקרב את ישראל לאביהם שבשמיים. גם עתה למרות שהוא בבית האסורים מתקיימות עצרות ענק בחברון ובכותל למענו והם חוששים מזה. רואים שעלילת הדם כנגד הרב ברלנד שליט"א שהתחילה בארץ והמשיכה בחוץ לארץ מתגלה כתופעה כלל עולמית. בא אחד שהוא עד מדינה המואשם בניסיון לרצח, סיפר סיפור , אשתו כבר הודתה שהכל שקר, אך עדיין רודפים אותו בכל מקום בעולם. איפה מצאנו דבר כזה?" שואל הרב אופק כהן זדה.

"מכאן אפשר ללמוד את גדולתו ומעלתו, שרודפים דווקא אותו." ממשיך הרב זדה וחוזר לתאר את דברי הרב דב קוק שליט"א אותם הזכיר גם בשיחה הקודמת אותה הבאנו. וכן את סיפור קבלת הייסורים שקיבלו על עצמם הבבא אלעזר, הרב קוק שליט"א ומורינו הרב ברלנד. "איפה ראינו דבר כזה? ובפרט שיכול מאוד להיות שהוא המשיח!" ממשיך הרב זדה.  "אתם לא מבינים מה הולך כאן בכלל, אתם יודעים מה אומרים עליו גדולי ישראל?!" פונה הרב זדה לשומעי לקחו. "הסתכלו על מעט מתלמידיו, אלא אנשים שמנערים את כל העולם: הרב שלום ארוש, הרב עופר ארז, הרב שמואל שטרן ועוד לא התחלתי את הרשימה. כל אחד מהם עושה מפעל אדיר של זיכוי הרבים והצלת נפשות, כולם ינקו מהקדוש הזה – הרב אליעזר בן עטיא שליט"א." 

אין לצדיק הזה פחד משום דבר בעולם, אלא מהקב"ה וזה שהוא בכלא זה בכדי שאנו נתעורר לתפילה. הצדיק עוסק במלחמה בס"א בעליונים ואנו פה למטה צריכים לעזור לו. איך יעוררו אותנו? מראים לנו איזה ייסורים שהוא עובר. אני זכיתי להשתתף איתם בעצרת התפילה דרך המחשב – אדונינו הרב ברלנד, מי יודע אם לא יהיה משיח בן דוד."

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *