צור קשר עם הרב ברלנד

לא לפחד אין מלחמות, יש רק רבינו – החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי ממורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א – אם לא מאבדים את האמונה זוכים להתגלות אלוקות

"(שמות טו, כ) וַתִּקַּח מִרְיָם הַנְּבִיאָה אֲחוֹת אַהֲרֹן אֶת הַתֹּף בְּיָדָהּ. אחות אהרן ולא אחות משה?! – אמר רב עמרם אמר רב, ואמרי לה אמר רב נחמן אמר רב: שהיתה מתנבאה כשהיא אחות אהרן, ואומרת: עתידה אמי שתלד בן שיושיע את ישראל. ובשעה שנולד נתמלא כל הבית כולו אורה, עמד אביה ונשקה על ראשה, אמר לה: בתי נתקיימה נבואתיך. וכיון שהשליכוהו ליאור – עמד אביה וטפחה על ראשה, ואמר לה: בתי, היכן נבואתיך? היינו דכתיב (שמות ב, ד) וַתֵּתַצַּב אֲחֹתוֹ מֵרָחֹק לְדֵעָה – לדעת מה יהא בסוף נבואתה". (מגילה יד ע"א)

יום ד', י"א אלול תשפ"ב – לא מפחדים לנסוע לאומן, יש את רבינו.

אלה דברי קודשו:

כי עמרם ישר התגרש מיוכבד, עמרם ישר איבד את האמונה, לכן לא אומרים שירה בפסח.

כי אם עמרם לא היה מאבד את האמונה, אז היו רואים על המקום את ההתגלות אלוקות, אפילו המצרים היו רואים.

מה אתה מתגרש (עמרם)? אז מה יש? אין פרעה, ואין גזירות ואין מלחמות!

כולם מפחדים לנסוע לאומן – אין מלחמות זה לא קיים! יש רק את רבינו, רק את רבינו!

כל אחד צריך לקנות כרטיס לאומן, זה לא משנה אפשר לקנות כרטיס למוצ"ש ולהספיק עדיין להגיע לאומן, אם הם יצאו במוצ"ש הם יספיקו להגיע. כבר דיברו עם המשטרות, דיברו עם כולם שיתנו להיכנס לאומן, שלא יעכבו, שיתנו ישר לנסוע אפילו שיש עוצר שם ויש מלחמה.

דיברו כבר עם כל המשטרות, עם כל הצבא, שמתי שהאנשים יגיעו לגבולות אוקראינה ישר יעבירו אותם בלי שום עיכובים. תוך 6 שעות יגיעו מקישינב (מולדובה), תוך 9 שעות יגיעו מיאסי (רומניה) ומי שיסע מורשה יצטרך לנסוע ברכבת.

מי שלא יספיק דרך יאסי וקישינב תהיה רכבת מיוחדת לאומן מורשה, ברכבת זה 20 שעות. כבר דיברו עם הרכבות, דיברו עם הכול, הכול מוכן כבר.

כבר כמעט נגמרו הכרטיסים, אין, אז צריך להגיע בשיא המהירות לאומן בלי עיכובים, האחרונים יצטרכו לבוא עם רכבת מורשה, זה 20 שעות נסיעה עד אומן ממש.

מדברים עכשיו שהצדיק עושה את הכול – צריך לדעת שהכול דמיונות, אין מלחמות ואין כלום!!

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

One comment

  1. Everything is very open with a clear description of the issues. It was really informative. Your website is useful. Thanks for sharing!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *