צור קשר עם הרב ברלנד

סדרני האיחוד בארגון התהלוכה לכותל בשמחת תורה במעמד הוקרה במעונו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

בשמחת תורה האחרון הופתעו כולם כי לאחר מספר שנים שבהם לא אפשרו למורינו הרב שליט"א להגיע אל הכותל המערבי בשמחת תורה ולקיים שם את ההקפות, נערך מתווה מסודר בשיתוף משטרת ישראל לארגון התהלוכה לכותל וחזרה דרך שוק שער שכם עד לחומה השלישית.

ואכן כפי שסוקר כאן בהרחבה במוצאי שמחת תורה, זכינו לרקוד ולהמתיק אין סוף דינים בליל שמחת תורה יחד עם מורינו הרב שליט"א בכותל. ולאחר ההקפות התהלוכה עברה דרך שוק שער שכם. זאת תודות לכמאה מתנדבים מטעם 'איחוד חסידי ברסלב' שהיו אחראים על אבטחת התהלוכה לאורך כל השוק בעיר העתיקה.

בתור הוקרה לאותם מתנדבים הם זכו להכנס אל הקודש פנימה לשיעור מיוחד ממורינו הרב שליט"א ביום שלישי ט' מרחשון אחרי הצהריים. את השיעור החל מורינו הרב שליט"א במה עתיד לקרות לגויים באחרית הימים כפי שמובא בהפטרת חג ראשון של סוכות. בהמשך עסק בעניין שמעי וחוניו ומכל הסיפור כיצד צדקותו של חוניו היא זו שגרמה לחורבן הזה.

במהלך רוב השיעור דיבר מהשורה הראשונה במסילת ישרים כי "האדם נברא להתענג על ה'", והתענוגים הם ללמוד גמרא, וחיזק ללמוד רמב"ם כל יום ולקום מוקדם שחרית, ולתרץ קושיא ברמב"ם כמו סוגיית תוקפו כהן. לאחר קרוב לחצי שעה של דברי חיזוק מורינו הרב שליט"א סיים בקדיש ובירך את המתנדבים.

לפניכם תיעוד מהשיעור בקודש פנימה:

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

שיעור לבחורי ישיבת 'אהבת משה' במעונו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

היום יום רביעי ליל כ"ד ניסן פרשת אחרי־מות. התקיים שיעור לבחורי ישיבת ברסלב לצעירים 'אהבת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *