צור קשר עם הרב ברלנד

"רַק עַל יְדֵי בְּנוֹת יִשְׂרָאֵל הַכְּשֵׁרוֹת תִּפָּסֵק הַמִּלְחָמָה וְתָבוֹא הַגְּאוּלָּה" • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לפניכם השיעור היומי המלא כפי שמסר אותו מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – אתמול לאחר תפילת מעריב יום רביעי פרשת כי־תשא ליל כ"ב אדר־א':

"עכשיו נהרגו עשרה בחורי ישיבה מישיבת חיספין בגולן ליד כינר. שניים נהרגו [כתוצאה מכך ש]התפוצץ עליהם בניין שלם, ושבע בתוך המנהרה נכנסו, הייתה כולה ממולכדת. הכל כי יש עוד בנות שלא האריכו את השמלות שלהם. כל בת צריכה לדעת שאם היא לא מאריכה את השמלה, נהרגים עוד מאה איש, כל יום נהרגים עוד מאה איש. שלושים טילים עפו על מירון מי יודע אם יאשרו בכלל לקיים את ההילולא, שובו בנים יצאו בכל מקרה. אז עכשיו מעיפים טילים על מירון, כל יום נהיה יותר גרוע – יותר גרוע מאתמול. הכל כי יש עוד בנות שלא האריכו את השמלות, לא שברו את השאומי. כל בת תשבור את השאומי שלה, תנפץ אותו לרסיסים, את הסמרטפון. אסור להשאיר את זה!.
כמו דבורה הנביאה שברה את השאומי, והיא זכתה לעמודא דנורא קראו לה "אשת לפידות" שהייתה כולה לפידי אש. כל בת שתשבור את השאומי תהיה כולה לפידי אש! כמו יהונתן בן עוזיאל שהיה כולו לפידי אש, כל עוף הפורח מעליו היה נשרף!. כולם יסעו היום לעמוקה ליהונתן בן עוזיאל ואחרי זה לחברון, ומשם לאומן בלי יוצא מהכלל.
כי כל בת היא צריכה להיות מוקפת בלהבות אש. בת שלא שומעת נגנים, לא שירים של חילונים, לא שירי תועבה, אז באותו רגע היא מוקפת בעמודי אש – בעמוד אש!. ארבעים שנה היו מוקפים בעמוד אש! כל הבנות היו טהורות, כל המדבר – ארבעים שנה ומאתיים ועשר במצרים.
בנות אשר היו תמיד טהורות, שום טומאה לא היה כל הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר, כל המלכים התחתנו רק עם בנות אשר. לכן "ברוך מבנים אשר", לכן "באשרי כי אשרוני בנות". כי הגאולה תבוא רק על ידי הבנות, רק על ידי הבנות תפסק המלחמה. והגאולה תבוא רק על ידי בנות ישראל הכשרות. ואז תהיה הגאולה השלמה במהרה בימינו אמן!
"‏.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *