צור קשר עם הרב ברלנד

וְאֵרַשְׂתִּיךְ לִי לְעוֹלָם • שמחת אירוסי נינת הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

ביום שני האחרון ליל ט' אדר־ב' התקיימה במעון קודשו של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א שמחת האירוסין לנינתו, בת לנכדו בכורו הרה"ח ר' נחמן צוקר שליט"א חתן המשפיע הרה"ח ר' יהושע דב רובינשטיין שליט"א. עב"ג הבה"ח נחמן נ"י בהרה"ח ר' משה גלינסקי שליט"א מוותיקי תלמידי מורינו הרב שליט"א.

כאמור שמחת האירוסין נערכה בקודש פנימה בהשתתפות בני המשפחה והחברים, כאשר מורינו הרב שליט"א הסבא רבה השתתף אף הוא בשמחת האירוסין. את האירוסין החלו בשירה עם כניסתו של מורינו הרב שליט"א, לאחר מכן במשך למעלה מעשרים דקות מסר הרב שליט"א דברי תורה במעלת הימים הקדושים והנוראים שיש בין האירוסין לחתונה, ועד כמה החתן צריך לקדש עצמו לזכות להגיע לרגע הגדול בחייו, והביא את דברי ר' נתן הידועים כי כל שמחת החתונה היא רק כי אנו בטוחים בכך שמהזיווג הזה יצא מלך המשיח ומבניין בית זה תבוא הגאולה השלמה בב"א. כמובן שכדרכו בקודש הסתעף השיעור לנושאים רבים בכל מכמני התורה הקדושה החל מענייני הפורים וכלה בההסתרה שיש בתורה לגויים שלא כתובים המצוות להדיא בכדי שלא יקחו את התורה ויקיימוה בטומאתם.
לאחר סיום השיעור המרתק הרב שליט"א ערך את מעשה הקניין וכתב וקיים את שטר התנאים עליהם התחייבו במעמד ה'ווארט'. כשהכל שריר וקיים ונשברה הצלחת פצחה התזמורת בשירת 'עוד ישמע…' בשמחת בית צדיקים. מורינו הרב שליט"א במסירות נפשו קם אף הוא לרקוד ולשמח את החתן. במשך דקות ארוכות שרו  רקדו ופיזזו בהתלהבות רבה 'קול רינה וישועה באוהלי צדיקים'!.

לפניכם גלריית תמונות (באדיבות בני המשפחה):

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל הַקַּטְנוּת שֶׁהָאָדָם עוֹבֵר זֶה רַק הֲכָנָה לִקְרִיעַת יַם סוּף הַפְּרָטִית שֶׁלּוֹ!! • שביעי של פסח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

מדוע דווקא בערב שביעי של פסח יורדים לקטנוּת המוחין? ומה אמרו עם ישראל למשה רבינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *