צור קשר עם הרב ברלנד

"כָּל הַחַיָּלִים שֶׁנֶּהֱרָגִים הֵם בַּחוּרֵי יְשִׁיבוֹת הֲכִי צַדִּיקִים" • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לפניכם השיעור היומי המלא כפי שמסר אותו מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – אתמול לאחר תפילת מעריב יום שלישי פרשת ויקרא ליל י' אדר־ב':

"אז כל יום נהרגים עשרה חיילים, עכשיו שחררו את בית החולים שיפא, עכשיו שחררו אותו. ומתו עשרה חיילים – עשרה בחורים צדיקים, בחורי ישיבות. כל הצבא היום זה בחורי ישיבות, כי החילונים בכלל לא מתגייסים, שבעים אחוז – עשו תחקיר – לא רוצים להתגייס. לוקחים סמים, עבריינים, הצבא לא יכול לקבל אותם, רק בחורי ישיבות.
עכשיו כל אחד יראה לשבור את השאומי שלו, שעכשיו דיברנו על נחמן ואזנה הם היו כל המשפחה. אמא שלו הכי צדיקה הגיעה כבר בגיל שמונה עשרה, כבר שלושים שנה כאן. ועכשיו היא זכתה שהבן שלה היה נשמת משיח. הוא היה שובר את השאומי של כל אחד. הוא שבר את השאומי [ל]בחור [ו]אמר [לו] אני עושה לך ניסים, אחרי יומים הוא [אותו בחור שזכה לשבור] התהפך עם האוטו, ויצא בלי סריטה, אחרי זה הוא רצה לנסוע לאומן. הוא אמר איך אני יסע, יש לי צו עיכוב. [אמר לו] שברת את השאומי? אתה יכול לנסוע לאומן, אין פחד, המחשבים לא יתפסו. שום מחשב לא גילה אותו. ונסע בשלום וחזר בשלום.
עכשיו כל בת תשבור את השאומי, את הסמרטפון, היא תהיה מוקפת בלהבות אש כמו דבורה הנביאה. אז כל אשה היא ניצוץ ממשה רבינו. נשים זה [בגימטריא] אליהו הנביא [זכור לטוב]. כל אשה היא ניצוץ מאליהו הנביא וממשה רבינו. כמו דבורה הנביאה שהייתה ניצוץ ממשה רבינו [כמבואר ב]מגלה עמוקות. וציפורה התעברה ביעל.
לכן [כתוב] "שמיכה" (שופטים ד' י"ח). כי אין [את המילה] "שמיכה" בכל התורה, [רק] פעם אחת בכל התנ"ך. לא יודעים מה זה המילה "שמיכה". "שמיכה" אומר המגלה עמוקות זה נשמת ציפורה שהתעברה ביעל. כל אשה זוכה להיות אשתו של משה, או משה בעצמו. ועל ידי זה נזכה לגאולה השלמה במהרה בימינו אמן!
"‏.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל הַקַּטְנוּת שֶׁהָאָדָם עוֹבֵר זֶה רַק הֲכָנָה לִקְרִיעַת יַם סוּף הַפְּרָטִית שֶׁלּוֹ!! • שביעי של פסח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

מדוע דווקא בערב שביעי של פסח יורדים לקטנוּת המוחין? ומה אמרו עם ישראל למשה רבינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *