צור קשר עם הרב ברלנד

"אָדָם צָרִיךְ לִהְיוֹת מְבֻטָּל לַצַּדִּיק!" • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לפניכם השיעור היומי המלא כפי שמסר אותו מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – אתמול לאחר תפילת מעריב יום חמישי פרשת צו ליל י"ט אדר־ב':

"שלושה פצועים קשה, אוטו של ילדים קטנים בגיל ארבע התקיפו אותו, מסכנים, כולם פצועים. הכל כי הבנות לא הולכות עד הקרסול אז השדים משתוללים, כל החמאסניקים זה שדים כאלה. כביש הבקעה כל כך הרבה פצועים, כל כך הרבה הרוגים, הכל כי הבנות עוד לא שברו את השאומי כל אחד צריך לשבור את השאומי.
יעל שברה את השאומי, דבורה שברה את השאומי, לכן "תברך מנשים יעל מנשים [באוהל תבורך]" [זה גימטריא שמרמזת על כך] שהיא [יעל] יותר גדולה משרה רבקה רחל ולאה, אומרת הגמרא בהוריות דף י' עמוד ב'. יעל יותר גדולה משרה רבקה רחל לאה, לכן כתוב "מנשים באוהל תבורך" זה [גימטריא] שרה רבקה רחל לאה [ודוד]. כי האשה ששוברת את השאומי הולכת [בצניעות] עד הקרסול. יותר גדולה משרה רבקה רחל ולאה, כי פעם זה היה דבר רגיל שאשה הולכת עד הקרסול. אסור לראות את הרגל זה היה דבר רגיל.
מיכל העיפה את דוד מהבית, אמרה לו עוף מפה, אני לא רוצה לראות אותך יותר כאן, דוד אמר לה רקדתי לפני ארון הברית. [מיכל השיבה לו]: זה לא מעניין אותי, ראיתי את הרגלים שלך. ביישת אותי לפני כל נשות ישראל, אצל אף אחד לא רואים את הרגליים, אצל שום גבר. לא אצל שאול ולא אצל האחים שלי – מפי־בושת, איש־בושת כולם נקראו על שם הבושה, איפה הבושה שלך? איך אתה לא מתבייש?? איך אתה לא מעיז להראות את הרגליים שלך!? תעוף מפה! לא רוצה לראות אותך יותר!! העיפה אותו מהבית. ככה כתוב בפרשה ד' במדבר. אז האשה רוצה לזרוק את בעלה מהבית, הוא הולך צמוד, [מכנסיים] קצרות, שיעוף מהבית, לא צריך אותו. כמו שהנשים העיפו את כל הבעלים, אחרי חטא העגל, העיפו אותם מהבית.
לכן מביאים מחצית השקל, כנגד הגברים, לא כנגד הנשים. הנשים לא צריכות מחצית השקל, הם לא עבדו [עבודה זרה], הם לא התפתו לעגל, הם לא התפתו לשטויות, שזה שור במרכבה וזה שור פה ושור שם. ומשה חי וקיים. ראו מיטתו של משה ולויה של משה, משה הולך בשמיים עם לוויה, עם נרות שחורים, מלאכים שחורים.
אז השטן ברא את השאומי זה שליח השטן, זה השטן בעצמו, כל אשה שלא הולכת בצניעות זה השטן בעצמו! ככה רואים את השטן, רואים את השטן בעצמו. ולא יוצאים מהגיהינום לעולם ולא יוצאים אף פעם, ואי אפשר אפילו בתחיית המתים, כל אחד [שמחזיק בכלים הטמאים] ישאר בתחיית המתים גם בגיהינום ולא יעזור לו כלום. אדם צריך להיות מבוטל לצדיק! הצדיק אמר עד הקרסול אז עד הקרסול! לשבור את השאומי, שוברים את השאומי!. עכשיו כל יום בא איזה ילד שובר את השאומי, אבל יש עוד אלפי ילדים הולכים עם השאומי, לא יצאו מהגיהינום לעולם, תמונות כאלה לא היה בזמן המבול ולא בזמן דור הפלגה, ולא אצל מתושלח. מתושלח היה הורג את כל השדים, הוא אמר זה שדים ורוחות צריכים את כולם להרוג. שוברת [את השאומי ו]הולכת עד הקרסול אז באותו רגע מכניעה את כל השדים ונזכה לגאולה השלמה במהרה בימינו אמן!
"‏.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם שְׁמוֹנָה יָמִים לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבגבורה

סדר ספירת העומר: לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם י"ה בו"ה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *