צור קשר עם הרב ברלנד

גילוי מתוך עסק הצדיקים הנסתרים: המקובל הרב עמוס גואטה על הרב ברלנד שליט"א

המקובל הצדיק הרב עמוס גואטה שליט"א מנתניה בגילוי מדהים מתוך עסקי הצדיקים הנסתרים: הגענו לפנות בוקר שישה חברים אל המקובל האלוקי הרה"צ הרב עמוס גואטה מנתניה. היה עת רצון ואחד החברים שאל את הרב עמוס מה יהיה הסוף עם כל הביזיונות והייסורים שהרב ברלנד עובר.

ענה הרב עמוס: "הרב ברלנד מקבל את הכל על עצמו – הוא לוקח את הייסורים של כל עם ישראל על עצמו."

המשיך הרב עמוס ואמר: "ניסינו כמה צדיקים להקל מעל הרב ברלנד את הייסורים בדרך רוחנית, אבל הרב ברלנד לא מוכן שאף צדיק יעזור לו בדבר הזה."

שאל אחד החברים את הרב עמוס: "מה, אתם מתפללים והרב ברלנד לא נותן לתפילות לעלות"?

ענה הרב עמוס: "התפילות עולות, השם מוכן להקשיב לנו ולהקל מעליו את הייסורים, אבל הרב ברלנד לא מוכן שאנחנו נעזור לו בדבר הזה, הוא רוצה לעשות את הכל לבד."

הרב עמוס אמר לנו שכל מה שמדברים ומכפישים את הרב ברלנד זה הכל ברצונו – את הכל הוא עושה בכדי לבטל גזרות ולעשות טובות לעם ישראל".

הרב עמוס גואטה הוא מהמקובלים הגדולים ביותר שיש היום, אם לא הגדול ביותר. אפילו הרב ברלנד העיד עליו לפני 13 שנה שמי שרוצה לראות איך נראה תנא שילך לראות את הרב עמוס. מדובר בצדיק עצום בעל רוח הקודש

לאחר מכן ברך הרב עמוס גואטה את הרב אליעזר ברלנד שליט"א במילים, "יהי רצון מלפניך אבינו שבשמיים שתחוס ותרחם ותחמול על מורינו ורבנו ועטרת ראשנו, מרן רבי אליעזר ברלנד בן עתיא. הקב"ה ישמרהו ויחיהו, מכל צער ונזק יצילהו, בעז"ה יאריך ימיו בטוב ושנותיו בנעימים."

עדויות מייצגות מכל חתך הציבור על אנשים שנושעו מברכתו ופדיון הנפש של הרב ברלנד שליט"א

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *