צור קשר עם הרב ברלנד
הרב אליעזר ברלנד שליט"א מוסר שיעור בברית לנינו. לידו הרב שמואל שטרן שליט"א ראש מוסדות נחלי נצח
הרב אליעזר ברלנד שליט"א מוסר שיעור בברית לנינו. לידו הרב שמואל שטרן שליט"א ראש מוסדות נחלי נצח

מפחיד: לגלג על כריתת הכליה שהרב ברלנד עבר ותוך שבוע אשתו חלתה קשה בשתי הכליות ומצבה קריטי

לפני כחצי שנה הבאנו לפניכם מסר מבהיל מר' אלעזר מרדכי מנצר שליט"א, בעל הישועות הקדוש והמלומד בניסים, אשר ר' אברהם חי זצ"ל (המקובל מפרדס כץ) ועוד הרבה צדיקים העידו עליו שהוא אחד מגדולי ה-לו' צדיקים שבדורנו.
במסר משמיים אמר הצדיק הרב אלעזר מנצר שליט"א, "כתוב שהמבזה חברו ברבים זה כמו ג' עבירות חמורות שדינם ביהרג ובל יעבור (לא תרצח, גילוי עריות ואיסור עבודה זרה). מעתה, כל מי שפותח את פיו נגד הרב ברלנד שליט"א הוא מזיד וידע שהוא משחק באש ויתקיים בו דברי המשנה באבות (ב, י), "וֶהֱוֵי זָהִיר בְּגחַלְתָּן (של תלמידי חכמים) שֶׁלֹּא תִכוֶה, שֶׁנְּשִׁיכָתָן נְשִׁיכת שׁוּעָל, וַעֲקִיצָתָן עֲקִיצַת עַקְרָב, וּלְחִישָׁתָן לְחִישַׁת שָׂרָף, וְכָל דִּבְרֵיהֶם כגחֲלֵי אֵשׁ."
הצדיק הקדוש הרב מרדכי מנצר שליט"א במסר מהביל
הצדיק הקדוש הרב מרדכי מנצר שליט"א במסר מהביל
"גם מי שרק חושב מחשבות רעות כנגד הרב ברלנד שליט"א, שידע שמחשבה זו, היא כמחשבת עבודה זרה, וצריך להכניס את כל הכוחות בכדי לגרש מחשבות אלה. ומי שכבר דיבר כנגד הרב ברלנד שליט"א אין לו תקנה, אלא שילך לשני יהודים נאמנים ויגלה להם שהוא מקבל על עצמו שכאשר ישתחרר הרב שליט"א, בעז"ה, הוא ילך אליו לפייסו עד שישמע ממנו שהוא מוחל לו." אלו דברי הרב מנצר אז.
מאז הגיעו אלינו סיפורים נוראיים לגבי מאורעות והתרחשויות שפקדו את מי שהמשיך לדבר ולרדוף את מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ולא שעה למסר מהשמיים שהעביר הרב מנצר.
לפני פחות מחודשיים סיפר הרב המקובל, יהודה שיינפלד שליט"א, "אתמול עליתי עם תלמיד חכם גדול מאוד שאשתו קיבלה את המחלה בראשה לביתו של החלבן הקדוש, הצדיק המקובל הרב חיים כהן שליט"א. הוא בכה לי שאבוא איתו לבתו של החלבן, לא רציתי לקחת אותו, אבל ראיתי שהוא ממש מתחנן לנפשו."
הרב המקובל יהודה שיינפלד שליט"א עם מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א
הרב המקובל יהודה שיינפלד שליט"א עם מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א
"אותו תלמיד חכם סיפר לחלבן שאשתו קיבלה את המחלה בראש וצריך עכשיו להטיס אותה לארה"ב. 'אין רפואה למכתה בארץ, מה עלי לעשות כבוד הרב', הוא שאל אותו?!"
ענה החלבן בתקיפות, "תגיד, דיברת על הרב לייזר (הרב אליעזר ברלנד שליט"א)? כתבת משהו כנגד הרב לייזר, עשית משהו כנגדו?
החלבן - בגלל שדיברת על הרב ברלנד אין רפואה למכתה
החלבן – בגלל שדיברת על הרב ברלנד אין רפואה למכתה
אותו תלמיד חכם ממש רעד מתקיפותו של החלבן הקדוש ולבסוף שאל: "מה זה קשור לרב ברלנד, למה אתה מערבב את זה עם מצבה של אשתי?
חזר החלבן בתקיפות על שאלותיו: "דיברת או לא דיברת? חתמת או לא חתמת?
"דיברתי וחתמתי", הוא ענה.
"אז אין רפואה לאשתך", ענה לו החלבן והמשיך. "ואני לא יודע אם יש בכלל תיקון למה שעשית. תהפוך את העולם, שכל מי ששמע אותך וקרא את מה שהפצת אולי ישמע ויהפוך את דעתו בעד הרב לייזר." המשיך החלבן, "ואז אולי, אולי יהיה איזה נס. על הרב לייזר לא מדברים, אתה שומע?"
ולא בכדי אנו חוזרים על הדברים, מגיעים אלינו סיפורים נוראיים שמסיבות שונות אין אנו יכולים עדיין לפרסמם. אך, בכדי לגרום למאן דהו הרהור תשובה ואולי ע"י כך להציל את מי שטועה בתום לב אחרי המסיתים, אנו מביאים לפניכם את הסיפור הנורא הבא.
המספר הוא נתן, בעל עסק מבית"ר עלית, אלו דבריו הקשים. "בשבוע שעבר נכנס אליי לקוח לעסק וסיפר לי סיפור נורא שהתרחש בכולל בו הוא לומד בבית"ר. הוא מספר שאחד האברכים בכולל, אחד המוכר היטב בעיר בית"ר, נכנס והתחיל לדבר סרה כנגד הרב ברלנד שליט"א. הדבר היה אחרי הניתוח הקשה בכליות שהרב שליט"א עבר ואותו אחד לא חשש ללגלג על הרב שליט"א, הש"י."
      מחלה-בריאות1
"באו אליו אברכים שהיו במקום והזהירו אותו שאסור לדבר נגד צדיקים, אך הלה לא נרגע ואמר שמגיע לרב שליט"א כל מה שעבר, הש"י. לא עבר שבוע ואשתו של אותו מדבר חלתה במחלה קשה ושתי הכליות שלה ממש קרסו. אותו מדבר הוצרך לתרום כליה אחת כשמצבה נשאר קריטי למרות תרומת הכליה."
"הסיפור הוא מדהים, משום שלפני זה לא היה לאשתו כלום וממש אחרי שהוא דיבר על הצדיק אשתו חלתה. אנחנו מקווים שהאדם הזה יתעורר ויפה שעה אחת קודם." מוסיף נתן בכאב.
"צריך להיזהר לא לדבר על הצדיק בשום אופן, אפילו ממחשבה לא טובה צריך להיזהר. מורינו הרב ברלנד שליט"א הוא צדיק ומוחל על כבודו, אך מלמעלה לא מוחלים, כמו שאמר המקובל הגאון, הרב דוד שטרן שליט"א, 'זה הכל טוב לרב ברלנד','אבל הקב"ה אינו מתחשב בזה שהרב ברלנד מוחל על כבודו, הוא ימית את כל החולקים במיתה משונה. הם עושים לו עוול שאין לשער ואין לתאר, אני לא יודע למה צדיק וטהור כזה שאין לו שום חטא עובר את זה. אלה שעושים לו זאת הם רשעים ארורים, הם לא יזכו להיות בגאולה ויעברו כמה מדורי גיהינום, אני לא מקנא בהם ממה שהם יעברו."
צריכים להבין שחו"ש אין פה שמחה לאיד, אלא אנו מקיימים את חובתנו ומזהירים שאסור לדבר על הצדיק, כמו שאמרו חז"ל "וֶהֱוֵי זָהִיר בְּגַחַלְתָּן", וכמו שמזהירים הצדיקים הגדולים בדורנו.
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

עלוני שובו בנים לפרשת תזריע לקריאה ולהורדה

לפניכם מקבץ עלוני קהילת שובו בנים לפרשת תזריע התשפ"ד: עלון שביבי אור לפרשת תזריע שיעוריו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *