צור קשר עם הרב ברלנד

פיקוח נפש: חייבים ללכת להצביע ליהדות התורה – דברי הרב ברלנד שליט"א

דיבורי קודש קשים, חד משמעיים ונוקבים של, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, בדבר הצורך והחשיבות של ההשתתפות בבחירות לכנסת. 

הרב ברלנד שליט"א אמר, "ברגע זה אנחנו במצב הכי קשה שעם ישראל היה מאודו.., כול מיני גזרות משונות עומדים לגזור עלינו. אם תהיה ממשלת אחדות של ביבי, גנץ ולפיד, או אם גנץ בעצמו יקים ממשלה, דבר ראשון יגזרו על הדתיים. יפסיקו תקציבים לישיבות, לבית יעקב, לסמינרים."

"יתעוררו כול מיני גזרות משונות, כמו שמנשה ואחז גזרו על הטומאה. רוצים לאסור לימודי קודש בבתי ספר ובישיבות. רוצים שהכול יהפוך לממשלתי ומוסדות ממשלתיים, זו ממש מלחמת חרמה שלא הייתה כמותה מעולם."

"לכן, חובה על כול אחד להצביע רק למפלגת יהדות התורה – 'ג', היא היחידה שנלחמת על השבת, תקציבים לישיבות, שהכול יישאר בידיים של חרדים. לא של רפורמיים, לא של תיירים – כמו ש- 70% מהעם דורש."

הסרטון עם דברי הרב ומראות הקודש מיום הבחירות

 

"הם רוצים להפוך את הכותל למקום מחולל, מרוקן מכול קודש ותוכן, רק אנשים חילוניים יבקרו שם. המקום יהפוך לאתר לטיולים מאורגנים של אתר עתיקות ויודאיקה עתיקה. כול החרדים יהפכו לשמורת טבע, הם יסתכלו עלינו כאינדיאנים, אנשים שוכני מערות."

"אם חו"ש נכשל ואגודה לא תיכנס לממשלה, עשויות להיות גזרות נוראות שתוך שנתיים לא יישאר זכר מכול היהדות."

"חובה על כולם להצביע, ל- 80% מהחילונים לא אכפת למה הם מצביעים, אפשר בקלות לשכנע שיצביעו גם 'ג'."

"דבר ראשון בבוקר זה ללכת להצביע. זו מצווה דאורייתא של פיקוח נפש, שלא יחריבו את הדת והתורה. שלא יעשו גזרות כמו בזמן יוונים בחנוכה, שגזרו על המילה, על השבת, על לימוד התורה. הם יכולים לגזור על הכול, אלו אנשים שאיבדו כול צלם אנוש, איבדו צלם יהודי."

"הם איבדו אפילו צלם של גוי, הגויים לא העזו לגזור גזרות על התורה של היהודים אף פעם. הם רוצים לעשות גזרות על כול התרי"ג מצוות."

"הרב ברלנד שליט"א מברך את כול מי שילך להצביע שיאריכו ימים ושנים עד 120, הוא, בניו ובנותיו, נכדיו נכדותיו, ניניו ונינותיו, כול יוצאי חלציו." וממשיך הרב שליט"א לברך את היוצא לבחור שיתעלה עם יוצאי חלציו בלימוד התורה על כול חלקיו ורבדיו."

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *