צור קשר עם הרב ברלנד

צפו: סוכת הענק של הרב ברלנד בבנייה

הבוקר, דחה בית משפט השלום את העתירה שהוגשה נגד בניית הסוכה של קהילת שובו בנים בראשות הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א וביטל את הצו הזמני שנתן לפני יומיים.

עו"ד איתמר בן גביר לבית המשפט עם מפות שמוכיחות שנעשו מירב המאמצים שלא לפגוע במשפחה, כולל העמדת סדרנים, הותרת ציר גישה ואף אישורים שונים להקמת הסוכה.

נציג העירייה עו"ד חיים נרגסי זומן אף הוא לדיון ואישר כי העירייה מאפשרת הקמת סוכות בכל החסידויות ולא מצאה לנכון להפלות את שובו בנים.

עו"ד בן גביר סיפר לשופטת כי הרקע מאחורי הבקשה הוא שנאת פלג קיצוני מאוד את הספרדים והחוזרים בתשובה, והדגיש כי דין חסידות שובו בנים כדין חסידות גור, בעלזא, בויאן וקרלין.

השופטת מיקה בנקי קיבלה טענות עו"ד בן גביר וביטלה את הצו. יחד עם זאת לאור המלצות בית המשפט סוכם שהסוכה תקוצר במספר מטרים כדי לא להפריע לשלוות המשפחה מנטורי קרתא.

עורך הדין איתמר בן גביר מסר: "אנחנו שמחים שבית המשפט קיבל את הטענות שלנו המליץ למבקשת לחזור בה מהבקשה ואסר להפלות את הקהילה הזאת משאר הקהילות בפרט שמי שעומד מאחורי העותרים מונעים מטעמי גזענות ולא רוצים שספרדים ובעלי תשובה יישהו בשכונה וכמו שניסו להוציא אותם מבית הכנסת המרכזי בשכונה והצלחנו למנוע מהם זאת, הצלחנו גם להשיג אישור מבית המשפט שיוכלו לבנות סוכה כמו שאר החסידויות".

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *