צור קשר עם הרב ברלנד

רבני ברסלב 'שובו בנים' במסר חריף – מוחים על כבוד הרב ברלנד שליט"א ולא בוחרים

לא תעמוד על דם רעיך!!!
פחות מיומיים לפני הבחירות לממשלה ורבני שובו בנים במסר חריף לכל חברי הקהילה, המקורבים וכל מי שנושעו מהרב ברלנד במהלך עשרות השנים – מוחים על כבוד התורה וכ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ולא בוחרים. 

לפני הבחירות רבני ומכובדי הקהילה יחד עם העסקנים המעורים בנבכי הפוליטיקה בהתייעצות בזק החליטו פה אחד, לצאת בקריאת קודש – במערכת הבחירות הקרובה לא בוחרים כלל.

הפעם לא ניתן את קולנו בקלפי באופן אוטומטי לנציגי ועסקני הציבור החרדי ש ברגע האמת מתעלמים באופן מוחלט ממצבו הקשה של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א. אם לא די בכך, מתעלמים העסקנים הפוליטיים מהפגיעה הקשה, והרדיפה האכזרית כנגד עשרות אלפי תומכיו ומעריציו, ומצרכי ק"ק שובו בנים.

על כן , חובת המחאה עלינו, על כל יהודי ויהודיה, תומך/ חסיד/ אוהד/ תלמיד של מורינו הרב שליט"א – כל הרבבות שפונים אלינו בכאב, ומבכים על העוול הנורא שנעשה כאן ליהודי שסובל מלבו, בכבד והכליה. צדיק ותלמיד חכם עצום שכל חייו מוסר את נפשו למען עם ישראל.

כל הרוצה לבוא לעזרת ה' בגיבורים ולמחות על בזיון תלמיד חכם, כל הרוצה לסייע לק"ק ברסלב שובו בנים הנרדפת באכזריות שלא נראתה מימות עולם, שיצטרף כעת לרשימה של אלפי בעלי זכות בחירה שכבר הצהירו שהם מוחים על התנהלות הרשויות ונציגי הציבור נגד הרב שליט"א וק"ק שובו בנים.

(נכון לעכשיו מדברים על כמעט רבבה שנרשמו בקו המחאה למטה והצהירו כי לא ישתתפו בבחירות הנוכחיות לממשלה)

להרשמה כעת – לחצו כאן

או חייגו – קו המידע ברסלב 9148*
– הקישו 6-0
– פעלו לפי ההוראות.

אין כוחנו אלא באחדותנו.

רבני שובו בנים ונכבדי הקהילה במסר החריף נגד השתתפות בבחירות הקרובות

רבני קהילת שובו בנים בחתימה על המכתב הקורא להימנע מהצבעה

המכתב של רבני קהילת שובו בנים

עדויות מייצגות מכל חתך הציבור על אנשים שנושעו מברכתו ופדיון הנפש של הרב ברלנד שליט"א

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *