צור קשר עם הרב ברלנד

שבת "אלה סוף מסעי בני ישראל…" סוף הגלות!!! כולם מוזמנים!!!

השבת הקרובה, פרשת מסעי התשע"ו, תהיה כפי הנראה סוף הגלות הארוכה של מורנו הרב שליט"א מאז שיצא מארץ הקודש באדר התשע"ג. לאחר גלות איומה ומפרכת, מלאה בטלטולים רדיפות והשמצות בגלות הקשה, שוייץ, מיאמי, מרוקו, זימבבואה, דרום אפריקה, הולנד ושוב דרום אפריקה, שם אפילו נכלא בבית כלא בתנאים קשים במשך 103 יום ללא טיפול רפואי, שב מורנו הרב שליט"א לארץ ישראל, אך גם כאן לא הסתיימה עדיין מסכת הייסורים שלקח על עצמו להצלת עם ישראל מגזרות קשות. גם כאן, באטימות מרושעת של שלטון החוק, הושם במעצר ונכלא כאחרון הפושעים.

תלמידיו וחסידיו ליוו אותו בכל שלב מרגע חזרתו לארץ בארגון תפילות המוניות בכל דיון משפטי בו הופיע הרב, ובמקביל בהקמת אוהל סמוך למקום כליאתו.

מאהל המחאה הוקם בתחילה ע"י מטה פעילות והסברה "העם עם הצדיק", הפועל מטעם עמותת "שובו בנים אינטרנשיונל", בסמוך לבית המעצר ניצן ברמלה מיד עם חזרתו של הרב לארץ ובהמשך עבר סמוך לשערי כלא באר שבע, שם נמצא ברגעים אלו מורנו הרב שליט"א. המאהל הוקם כדי למחות על בזיון כבוד התורה המתבצע על ידי מערכת אכיפת החוק במדינת ישראל, המתעקשת להשאיר את מורנו הרב שליט"א במעצר כבר למעלה משבועיים, בסיבה מגוחכת, מופרכת והזויה של סכנת הימלטות של הרב, זאת למרות שהרב יצא את הארץ עם דרכונו באופן חוקי וחזר מרצונו לארץ עקב רצונו למצות את ההליך השיפוטי עד תום. אפילו ההיגיון הפשוט אינו תומך בדעות המשובשות של המשטרה והפרקליטות אשר אינן מתמודדות עם החישוב הפשוט הטוען "מדוע שאדם יסתכן בעבירת הימלטות מהליך משפטי אשר דינה מאסר בכלא למספר שנים כדי להציל עצמו מאישום על עבירות בהן חשוד, אשר גם אם יורשע בכולן עונשו לא יהיה יותר מאשר 4 חודשי עבודות שירות?".

המאהל הוקם גם כן כדי לתת מענה לקבוצה גדולה של אברכים ובחורים אשר מלווה את הרב באופן צמוד החל מיציאתו מהארץ לכל מקום בו שהה בתקופה ארוכה זו. למרות התנאים הקשים ישנו ציבור נכבד של תלמידי וחסידי הרב שאינם מוכנים לעוזבו בשום מקום ולהיות לצדו בכל זמן עד כמה שניתן על פי ההגבלות הקיימות. באופן ספציפי הורה מורנו הרב שליט"א בצורה מפורשת שבמידה ויישאר במעצר למעלה משבועיים להקים אוהלים ולהביא קראוונים על מנת לשהות בקרבתו היכן שיהיה.

את ההקלטה ניתן לשמוע כאן:

      להקים-אוהלים-קצר

כמו כן, במאהל הוקמה ישיבת "צדיק האמת שבדור" בה לומדים קרוב ל 60 אברכים ובחורים במהלך כל שעות היממה, עד לשחררו המהיר של הרב, בעזרת ה' יתברך, ביום רביעי הבא.

במסגרת פעילות הישיבה יתקיים ביום חמישי בלילה, ר"ח מנחם אב, "ליל שישי ברסלב" כאשר במהלך כל הלילה ימסרו שיעורים מפי רבני ומשפיעי ברסלב. לאחר מכן תתקיים תפילת ותיקין עם שירים וניגונים בנוסח הישיבה. כולם מוזמנים.

כמו כן, לפני תחילת השיעורים תתקיים במקום סעודת ראש חודש בשעה 21:00 לאחר תפילת ערבית.

לקראת השבת הקרובה מתארגת קבוצה גדולה מחסידי הרב כדי לשהות במאהל וכמובן ההוצאות הן גדולות. אנו מבקשים את עזרת הציבור בתרומות, הן לנושא האוכל אשר מסתכמות בערך ב 3,000 ₪, והן לגבי הוצאות התפעול השוטף של המאהל והישיבה במקום (דלק לגנרטור, סבסוד האוטובוסים וכו') אשר מסתכמות גם כן בערך קרוב ל 4,000 ₪.

ניתן לתרום באמצעות האתר בלחיצה כאן או להתקשר לקמב"ץ אהרן שוורץ לנייד האישי 0533-155-313

תודה מראש לכל אוהבי הצדיק.

עדכונים שוטפים לגבי הפעילות ניתן לשמוע כל הזמן בקו שובו בנים

02-991-71-73

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *