צור קשר עם הרב ברלנד
שמעון הלר ז"ל - תמונה משפחתית

במלאות שנה לפטירתו הטראגית – סעודת ייארצייט וסיום ש"ס משניות לעילוי נשמת שמעון הלר ז"ל

במלאות השנה לטביעתו הטראגית של הבחור הטהור שמעון הלר ז"ל בן להרה"ח ר' נתן הלר שיבדלח"א התקיים היום בהיכל ישיבת מגיני ארץ סעודת ייארצייט לזכרו

בסעודה דיברו כמה ממשפיעי אנ"ש והרבנים ידידי המשפחה בגדולתו של אותו נער זך וטהור שנתבקש בחטף לישיבה של מעלה למחרת אסרו חג פסח אשתקד התשפ"א.

כמו"כ דיבר אביו של הנער שיבדל לחיים טובים – הרה"ח ר' נתן הלר שליט"א אשר סיפר על המסירות הנפש של שמעון לכל דבר שבקדושה, והחיבור שלו לתורה ולצדיק.

בשבת האחרונה מורינו הרב ברלנד שליט"א העלה את הרב נתן הלר שליט"א לתורה, ובין גברא לדברא הספיד מורינו הרב שליט"א את שמעון ז"ל במשך דקה בה דיבר מגדולתו של הנער.

אמש מוצאי שבת קודש בליל הייארצייט התקיימה ב'חבורת בני הנעורים' שע"י ק"ק "שובו בנים" סיום ש"ס משניות לזכרו כאשר החל מהשעה שתיים וחצי בלילה ועד לאור ראשון של בוקר הבחורים ישבו ולמדו לזכרו את שישה סדרי המשניות. בסיום שנערך לאחר תפילת שחרית חיזק את הבחורים – חבריו של שמעון ז"ל, הרה"ח ר' משה צנעני שליט"א מגדולי תלמידי מורינו הרב ברלנד שליט"א.

הרה"ח ר' משה צנעני שליט"א בחיזוק לבחורים בסעודה לאחר הסיום
בחורי החבורה – חבריו של שמעון ז"ל בסיום ש"ס המשניות
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *