צור קשר עם הרב ברלנד

שיעור לקבוצת אברכים ובחורים שהתנדבו בבניית הסוכה בבית הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

התנדבות בבנית סוכת הענק שאיכלסה את האלפים שהגיעו לחגי תשרי בצילו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א ○ שיעור אש להבה למתנדבים בקודש פנימה
האלפים שהגיעו אל סוכת הענק של ההילולא הגדולה בעולם ברחוב הע"ח, בליל הילולת רבינו הקדוש ובשמחת תורה – הקפות שניות, בוודאי לא העלו בדעתם כי עד לפני מספר ימים המקום שהיה שטח חניה ומלא בעפר בזבל ואבנים, עד שהגיעו למקום מספר אברכים ובחורים שהתנדבו בטוב לבם ולכבודו של רבינו הקדוש זיע"א ומורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א, להפוך את המקום ממגרש חניה, לסוכת ההילולא הגדולה ברחבי תבל שתוכל לקלוט את האלפים שיבואו הן בהילולא והן בשמחת תורה והקפות שניות.
כך במשך ימים ולילות עבדו הבחורים והאברכים במסירות נפש של ממש, עד לשימת הלב לפרטים הכי קטנים. שלא לדבר על הכנסת האורחים הגדולה שתופקדה בכל ליל ההילולא וכמו"כ בשמחת תורה והקפות שניות.
כאות הוקרה על מסירות הנפש הגדולה של המתנדבים המסורים, זכו להכנס אל הקודש פנימה לשיעור שהתקיים ביום רביעי – ליל כ"ה תשרי – במעונו של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א. בשיעור מורינו הרב שליט"א דיבר על עניני חג הסוכות, ודיבר מקוהלת, כמו"כ דיבר מעניין הצללפונית ומנוח כמובא בשופטים. ומורינו הרב אמר בשיעור כי כשמנוח שאל את המלאך "מה משפט הנער היולד" אז המלאך ענה לו שהכל תלוי באיך תתנהג האמא, וכאן עבר לדבר במשך דקות ארוכות על חינוך הילדים, ועל כך שהעיקר בחינוך הילדים הוא הדוגמא האישית בעיקר של האמא. וכן הביא שעניין בן סורר ומורה הוא מידה כנגד מידה, היות ואותו אדם הביא גויה (שבוית יפת תואר) הבייתה וציער את הוריו בכך, כך משמיים מחזירים לו על כך בבן סורר ומורה.
לאחר שיעור של למעלה מארבעים דקות סיים מורינו הרב שליט"א בקדיש ובירך את כל העוסקים במלאכה שירוו נחת מכל יוצחל"צ ויזכו לשפע עד בלי די בזכות מצוות הסוכה שעמלו בבנינה.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *