צור קשר עם הרב ברלנד

מהגאולה הזמנית לגאולה השלימה – החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי ממורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א – אנחנו נמצאים בתהליך הגאולה, מתי הגאולה הסופית?

וְאִנָּקְמָה נְקַם אַחַת מִשְּׁתֵי עֵינַי מִפְּלִשְׁתִּים (שופטים טז כח)

יום ג', י"ז טבת תשפ"ג – "זמן גוג ומגוג עוד רחוק"

אלה דברי קודשו:

עד סוף האלף השישי, כתוב שעד 28 שנה לפני האלף השישי (אנחנו עכשיו בה'תשפ"ג, 5783 לספירה) אנחנו שולטים בארץ ישראל.

הזהר אומר שהגאולה הסופית תהיה רק בשנת 70 לאלף השישי. עד אז (ההנהגה) תתחלק תשעה חודשים יהיו כאן ישמעאלים ותשעה חודשים יהיו כאן בני אדום. יבואו מהוותיקן, תבוא רוסיה, יבוא פוטין.

פוטין אומר, אם תגידו לי לא לעשות מלחמה באוקראינה אני כובש לכם את כל ארץ ישראל. אתם אומרים לי להחזיר את אוקראינה? למה כבשתם את הגולן? הם טוענים שהכול זה כיבוש, אנחנו (לטענתם) מדינה של טרוריסטים.

אבל עד 28 שנה עד לסוף האלף השישי אין להם שליטה – עכשיו אנחנו בגאולה הזמנית של 200 שנה מתש"ח עד תתקע"ב.

הרמב"ם אומר תתקע"ב באלף הרביעי. הרמב"ם עושה חשבון מבריאת העולם עד בלעם ואחרי זה מבלעם עד ימינו – מבלעם עד ימינו יוצא תתקע"ב.

זה 7 שנים אחרי פטירת הרמב"ם, הרמב"ם היה צריך להיות מלך המשיח, אף אחד לא יכול לכתוב חיבור כזה כמו שהרמב"ם כתב (משנה תורה לרמב"ם, מכונה גם "היד החזקה", הוא חיבור הלכתי מונומנטלי שכתב הרמב"ם (רבי משה בו מימון) סביב שנת 1175 (ד'תתקל"ה). החיבור הוא אחת היצירות המקיפות, המסודרות והמשפיעות ביותר על ההלכה בפרט, ועל התורה שבעל פה בכלל, בכל תולדות העם היהודי. החיבור מצטיין בסדר קפדני שלא היה אופייני עד לתקופת כתיבתו, וגם נכתב בעברית צחה ובהירה. הרמב"ם יוצר בו קטלוג חדשני של כל ההלכה בו הוא מחלק את כל ההלכות בצורה מאוד מסודרת) זה לא יד אנוש, אי אפשר זה 14 כרכים, זה משתלט על כל ההלכות בספרי, בתוספתא, בירושלמי, כל ההלכות, איפה שיש איזו הלכה הכול מסודר בצורה כמו מחשב, כאילו מחשב סידר לך את זה.

אז פה בפרק 28 (ברמב"ם) כתוב שכ"ח שנים לפני סוף האלף השישי שזה נקרא שני שליש שעה. אם מחלקים אלף שנה ל- 24, אז יוצא 41 שנה ו 8 חודשים, זה נקרא 42 שנה שם מ"ב – שם מ"ב זה 3 פעמים י"ד (עיין ליקוטי מוהר"ן תורה מ"ו).

אז שני שליש, עשרים ושמונה שנה לפני סוף האלף השישי, יבוא ישמעאל לכבוש את הארץ ואז אנחנו נצטרך לברוח כולם, כמו שברחו (בחנוכה). עכשיו הסברנו (בתחילת השיעור) שלמה באמת אין שום זכר לנצחונות? כי לא היו שום נצחונות!

היוונים לא ויתרו, הם באו כל שנה עם צבא חדש, כ"כ הרבה גנרלים. כשניקנור הגיע הוא הגיע עם אלף פילים ומאה אלף חיילים.

"אנחנו רחוקים מאוד מגוג ומגוג"

במסכת נדרים דף לב כתוב שאותו מס' (חיילים) באו על אברהם ועל חזקיה (צבא סנחריב), ואותו מס' (חיילים) יבוא לעתיד לבוא בגוג ומגוג – גוג ומגוג יהיה רק באלף השישי, בזהר (חדש) בלק כתוב שזה רק יהיה בחודש חשוון בשנת 70, עכשיו אנחנו רחוקים מאוד מגוג ומגוג.

שמשיח יתגלה זה יהיה בשנת 70 לאלף השישי, רק אז יהיה גוג ומגוג. משיח יבוא ברכב אש, בסוסי אש הוא ירד מהרקיע. לפני זה הוא יעלם ל- 9 חודשים ויצטרכו לרוץ למדבר, ואחרי ה 9 חודשים יבוא מלך המשיח מגן עדן עם רכב, עם סוסי אש.

מלחמת גוג ומגוג ואז יבוא גם שמשון. שמשון הגיבור בא ואמר, אני רק לוקח נקמה לעין אחת (וְאִנָּקְמָה נְקַם אַחַת מִשְּׁתֵי עֵינַי מִפְּלִשְׁתִּים, שופטים טז כח). הוא הפיל בניין שלם והרג שלש אלף איש מתוך מיליון איש שהיו שם. שלש אלף היו רק על שפת הגג, ביחד היה שם מיליון איש. היה שם בטח כמה מיליונים, רק על שפת הגג היו אלה שהסתכלו לצפות בשמשון, כולם נדחקו לראות שעושים ממנו צחוק, שרותמים אותו שם לריחיים.

שמשון אמר: עכשיו על עיין אחת אני לוקח נקמה. זה שהפלתי בניין שלם עם 3 אלף איש על שפת הגג ומיליון איש בפנים זה רק על עיין אחת – העין השניה הוא ינקום עם מלך המשיח, שמשון יבוא עם מלך המשיח.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *