צור קשר עם הרב ברלנד

ב.ד.ה. בעל היסורים הרב ראובן נייבלט ז"ל הלך לעולמו • צפו בהספדו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לאחר שנים רבות של יסורים קשים מנשוא הלך לעולמו אמש יום ראשון כ' תמוז הרב ראובן נייבלט ז"ל מחשובי האברכים בקהילת שובו בנים.

הרב ראובן נייבלט נולד להוריו בצ'ילה, וכבן חמש עשרה עלה יחד עם משפחתו ארצה, לאחר שעלה ארצה הוא זכה לחזור בתשובה ולהכיר את מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א, לאחר חזרתו בתשובה הקים את ביתו וזכה לגדל שני ילדים מיוחדים בעלי צרכים בטיפול ובמסירות אין סופית. שנים רבות זכה ללמוד בכולל שובו בנים בעיר העתיקה ולפני כעשור חלה במחלה הנוראה, אשר כרסמה כל חלק טוב בגופו. בחודש האחרון הוא חלה את חוליו האחרון ואושפז בבית הרפואה, אך הגזירה נגזרה ביום ראשון כ' תמוז בבוקר הגיעה הידיעה המרה על פטירתו בגיל 66. הרב ראובן נייבלט השאיר אחריו שני יתומים כשהגדול שבהם בן י"ג שנים בלבד!
אמש התקיימה מסע הלוויה, שיצאה מרחבת בית מדרשינו ברחוב עדו הנביא, מורינו הרב שליט"א הספיד את הרב ראובן נייבלט באומרו שהוא זכה ביסוריו הנוראים לעצור את כל האינתיפאדה שכעת מתחוללת בחוץ. לאחר מספר דברי הספד מורינו הרב שליט"א אמר קדיש ולוויתו יצאה לחלקת ברסלב בהר הזיתים.

לפניכם דברי ההספד שנשא מורינו הרב שליט"א על הרב ראובן נייבלט ז"ל:

יהי זכרו ברוך ת.נ.צ.ב.ה.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *