צור קשר עם הרב ברלנד

ילדי כיתה ז' בת"ת 'נחמת ציון' בקבלת תעודות מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

שיעור לילדי הצאן ○ מבחן וסיום על פרק 'השוכר את האומנין' ומשניות שקלים ומגילה ○ חלוקת תעודות

כמו תלמידי חכמים באים בשנים הם ילדי כיתה ז' כבראשם עומדים המחנכים המסורים ר' משה דייטש ור' מרדכי שלמה דרברמדיקר אשר משקיעים זמן רב בחינוך הילדים ובלמודם הדומה לדיו כתובה על נייר חדש, זכו הילדים להיכנס אתמול יום שני כ"ח תמוז אל מעון קודשו של מורינו הרב שליט"א אשר תחילה פתח בשיעור חיזוק לצעירי הצאן בתחילה עסק בפרשת השבוע הפותחת בחומש דברים שבמשך שלושים ושבע יום משה רבינו חזר עִם – עַם ישראל על כל התורה כולה, כולל משנה וגמרא הלכות ואגדות, מורינו הרב הרחיב על התוכחות אשר הוכיח משה את בני ישראל, והרבה לדבר מתפילותיו הרבות של משה בפרשת ואתחנן. תוך כדי השיעור מורינו הרב שליט"א חיזק את הילדים על קימת שחרית המוקדמת. בהמשך השיעור הרב עסק בנושאים רבים בהם: הזכיר את שבט שמעון שמתו ממנו עשרים וארבע אלף, וסיפור הבעש"ט, ולמד עם הילדים מתוך הזוהר על קדושת האדם, כמה שאדם צריך להזהר ממתי שהוא ילד להיות קדוש ועל ידי זה יזכה לבחינת רחמים בכל ימי חייו.

לאחר השיעור המרתק אשר ארך כחמישים דקות, ילדי החמד התייצבו ועמדו מול שאלות המחנכים ובידיעה רבה ענו על השאלות מתוך הפרק השוכר את האומנין אשר נלמד בשנה האחרונה. כמו כן הילדים נבחנו על משניות מגילה ומסכת שקלים, מורינו הרב לא הסתיר את התפעלותו הרבה ושמחתו הגדולה מילדי החמד אשר ענו בשפה רהוטה ובעל פה השיבו על כל השאלות בידיעה רבה כל כך בגמרא ובמשניות.

באהבה ובחיבה רבה מורינו הרב שליט"א הגיש לכל תלמיד תעודה החתומה בחתימת יד קודשו על ידיעתו הרבה של כל תלמיד ותלמיד בפרק 'השוכר את האומנין' ובמשניות מסכתות שקלים ומגילה.

לפניכם התיעוד מהסיום ומהמבחן בקודש פנימה:

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *