צור קשר עם הרב ברלנד

הניצחון והגאולה בזכות נשים צדקניות! הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

"עם ישראל במצב של שואה ומי שיכול להציל את עם ישראל זה רק שובו בנים, רק הבנות של שובו בנים. הן ילכו בשיא הצניעות, בשיא הקדושה, בשיא הטהרה, ורק הן יכולות. הבנות גורמות לכל האסונות – והגאולה תהיה רק ע"י הבנות" – אי אפשר להישאר אדישים כששומעים את דבריו הקשים של מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

בליל כ"ז תשרי תשפ"ג זעק מורינו הרב ברלנד שליט"א מדם ליבו על מצב העם. הרב כואב את הסבל וקורבנות האיבה של מאורעות תשפ"ד בטבח שמחת תורה ונותן את הפתרון שיציל את ישראל

אלה דברי קודשו

בשנת תשמ"ב 1982, נהרגו מאש כוחותינו 600 בחורים הסדרניקים, כולם בחורים דתיים, בחורי ישיבות. הכל היה בגלל שאיזה בת הרימה את השמלה וראו לה את הברך. כי ברגע שרואים לבת את הברך רואים לה את כל הגוף, זה כבר לא משנה, באותו רגע נהרג גדוד שלם.

600 בחורים נהרגו, זה הכל בגלל הבנות שמקצרות את את השמלות שלהן אפילו בסנטימטר 1. ברגע שנכנסים לעזה אז אלף איש נהרגים רק מאש כוחותינו, פלוגות שלימות נהרגות, כולם נהרגים מאש כוחותינו. כבר לא מבדילים ממחבלים או לא מחבלים, כולם יורים לכל הכיוונים. הכל זה בגלל הבנות במרימות את השמלה טיפה, מקצרות אותן, מרימות את השרוול.

בגד שקוף גורם שמיד גדוד שלם נהרג, כולם נהרגים מאש כוחותינו, לא מהערבים. עכשיו גם כן נהרגו כמה מאש כוחותינו, חיילים ירו בטעות על חיילים אחרים. הבנות גורמות לכל האסונות – והגאולה תהיה רק ע"י הבנות. רבינו מביא שהגאולה תהיה רק ע"י הבנות שמקפידות על הצניעות. הברך שיש פה זה ברך של נחש, זה עור של נחש. "וַיַּעַשׂ ה' אֱלֹקים לְאָדָם וּלְאִשְׁתּוֹ כָּתְנוֹת עוֹר וַיַּלְבִּשֵׁם" (בראשית ג כא), כָּתְנוֹת עוֹר זה עור הנחש, הנחש הפשיט את העור שלו. הנחש היה לו ידיים ורגליים, הנחש היה ערום מכל חיות השדה, הוא היה הכי ערום מכולם, הוא זכה לשיא החוכמות, נגלו לו כל ה- 50 שערי בינה.

"וַחֲמֻשִׁים עָלוּ בְנֵי יִשְׂרָאֵל מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם" (שמות יג יח), כי למרים הנביאה נגלו כל ה- 50 שערי בינה. מרים חיה לעולם, כל המים בעולם זה מרים. עכשיו אין מים בסופרים, אין להשיג מים, כי כל ספקי המים מגוייסים. יבקשו מאנשים שימלאו את הבקבוקים מהברז, המים בברזים הם מורעלים. אנשים משתגעים שאין מים, זה הכל בגלל הבנות שלא הולכות בצניעות, מקצרות את החצאית, מרימות את השרוול, לא מכפתרות את כל הכפתורים בצואר. הן גורמות שנגמר המים, זה מביא את האסונות הכי נוראים לעם ישראל.

כל העבודה זה לכסות ולהסתיר את הגוף, הבנות מבליטות את הגוף במקום לכסות אותו, עושות הפוך על הפוך. הן גורמות לכל האסונות הנוראים ששם נהרגו אלף תינוקות, ילדים, נערות, בחורים – חתכו אותם חתיכות חתיכות. אמרו לאימהות להחזיק את הילדים וירו בהן עם האימהות ביחד. מראות נוראים, יש אנשים שלא מפסיקים לבכות, לא יכולים להתאושש בכלל. זה הכל בגגל הבנות שפתאום פותחות כפתור, בגלל זה נהרג גדוד שלם, הכל הבנות אשמות.

מצד שני, אם הבת הולכת בצניעות היא זוכה שמנצחים את כל השונאים. "וּמָחַץ פַּאֲתֵי מוֹאָב וְקַרְקַר כָּל בְּנֵי שֵׁת" (במדבר כד יז), זו הברכה הכי גדולה למחות את פַּאֲתֵי מוֹאָב. אומר הגאון שאם אדם הולך עם פאות אז, וּמָחַץ פַּאֲתֵי מוֹאָב. זה תלוי בצניעות של הבנות ושהבנים לא יגזזו את הפיאות, ילד גוזז את הפיאות באותו רגע נכנס האוייב. הפיאות מגינות עלינו מ"וּמָחַץ פַּאֲתֵי מוֹאָב", ממואב, מעמון, מאדום.

בת הולכת לא בצניעות, נוסעת למסיבה בחג, נכון היא עושה את זה לשמחה, לשם שמיים. היא נסעה למסיבת טבע ביער רעים, זה דבר מאוד גדול, היא רצתה להרגיש שמחת חג, אבל חמאס חטף אותה ו- 130 בנות ונערות. כולן שבויות, לא יודעים מה עושים איתן, הכל בגלל שברגע אחד מרימות את השימלה או הולכות עם מכנסיים ומביאות אסון לכל עם ישראל. "לֹא יִהְיֶה כְלִי גֶבֶר עַל אִשָּׁה וְלֹא יִלְבַּשׁ גֶּבֶר שִׂמְלַת אִשָּׁה" (דברים כב ה), זה הלאווים הכי חמורים.

כל ההרהורים רעים זה שייך לנחש, זה לא שייך לנו, כל בת צריכה לדעת שכל הרהור ומחשבה שיש לה זה בא מהנחש. זה לא בא מהטבע שלה, זה לא חושים, זה שדי"ם. הכל בא מגוף הנחש, הן לא מקשיבות לייצר הטוב, לנשמה הפנימית שיש בתוכן, לנשמה האלוקית, אלא רק למה שהנחש אומר להן. כתוב שאבא של אברהם שטרנהרץ ראה את הבן מסתכל על הכלה בשבע ברכות, אז הוא נתן לו סטירה. בברסלב ידעו שלא מסתכלים על הכלה, לא פוגמים בעיניים.

ברגע שאדם הופך את האישה למקור התאוות שלו אז נולדים לו ילדים פגומים, גוזזים את הפיאות, נהיים חילונים, לא רוצים לשמור שבת, נוסעים למסיבה באמצע החג. שחטו את כולם ואין פוצה פה, שלושה חודשים לפני לקחו את הנשקים מכולם, כי אסור לפגוע בערבים. ואז נכנסו אלף חמש מאות חמאסניקים ושחטו את כולם, את ההורים, את הילדים, לא השאירו אימא אחת בחיים ומי שנשארה לקחו אותה בשבי. כל זה כי איזה בת חשפה את הברך שלה, הרימה את השמלה, לא ידעה שברגע שרואים לה את הברך רואים לה את כל הגוף, זה לא משנה. זה העוון הכי גדול, "וְלֹא יִרְאֶה בְךָ עֶרְוַת דָּבָר וְשָׁב מֵאַחֲרֶיךָ" (דברים כג טו).

כולם שואלים למה ומדוע הלכו ילדים ואמהות, כאלה צדיקים, קדושים וטהורים ועלו בסערה השמיימה? אבל זה פסוק מפורש, את התורה אי אפשר לשנות, "וְלֹא יִרְאֶה בְךָ עֶרְוַת דָּבָר וְשָׁב מֵאַחֲרֶיךָ" (דברים כג טו). אם בחורה הולכת עם מכנסיים או חושפת את הברך שלה, אז משמיים אומרים תסתדרו לבד גם ככה אתם לא מאמינים בה'. מביאים אנשי מקצוע, רבנים, פסיכולוגים, גדולי עולם, אבל מה אתם רוצים? יש פסוק מפורש, "וְלֹא יִרְאֶה בְךָ עֶרְוַת דָּבָר וְשָׁב מֵאַחֲרֶיךָ" (דברים כג טו). כולן הולכות חשופות, אז מה אתם רוצים שה' יגן על פושעות? ועל מנוולות? היום כבר אין שום אישה כשרה, כולן מרימות את השמלות, כולן חושפות את הגוף. בכל הקיבוצים הולכים חשוף, מחנכים אותם לעשות עבירות, אז מה אתם רוצים? מה אתם שואלים שאלות?

וזה מה שצריכות כל הבנות של שובו בנים לדעת, שהכל תלוי בהן, כל הגאולה תלויה בהן. כל עם ישראל תלוי בהן, כי אין כבר עם מי לדבר לדבר היום. רבינו אומר בשיחות הר"ן כבר לפני 200 שנה שאין עם מי לדבר, אנשים לא קולטים, אנשים לא מבינים. מה שנשאר בעולם זה רק שובו בנים, זה המעוז היחידי, זה השמורת טבע האחרונה שנשארה על כל כדור הארץ, חוץ מזה אין עם מי לדבר, כל הבנות פרוצות כמו בחרן, שם שום בת לא הייתה כשרה, כולן היו מנובלות, מופקרות, פושעות, זה מה שקורה היום.

אליעזר אומר לאברהם לאן אתה שולח אותי? מה, לקחת את הבת של סדאם חוסיין? מה אתה רוצה מהחיים שלי? יש לי בת מצטיינת שנולדה וגדלה בצל תורתך ואתה אומר לי ללכת לבְּתוּאֵל? רש"י אומר שבְּתוּאֵל עשה את התועבות הכי גדולות שיש בעולם, ובתו רבקה היא בת 3 וצריכים לשחרר אותה.

היום ארץ ישראל זו הארץ הכי מטונפת בעולם. ביבי נתן הרצאה שלימה ואנשים לא הבינו את ההרצאה שלו. הוא דיבר לברסלבים ואמר, אתם נוסעים לאומן תדעו שיש שם טילים, יש שם מלחמה, כולם יהרגו שם. חברות כנסת מהמזרחי דיברו, איך נותנים לנסוע למקום הכי מסוכן בעולם? מיליון טילים ביום עפים שם, אף אחד לא יחזור בחיים משם, איך נגן עליהם? איך בכלל מרשים לצאת מהארץ? כל הכנסת והתקשורת רעשו, איך נותנים לכאלה אנשים מופקרים לצאת? זה נשמרתם לנפשותכם, זה נגד ההלכה, נגד השולחן ערוך.

בסך הכל הוא היה צריך להגיד, בשואה לא היו ניסים, באוקראינה לא היו ניסים ומתו שם מיליון וחצי יהודים, גם פה לא יהיה לכם הברסלברים ניסים. הוא בסה"כ ריחם על הברסלבים, יש לו בת מנשואין קודמים חסידת ברסלב וגם הנכד. ה' הראה לביבי ההפך על ההפך, הכל הפוך על הפוך, המקום הכי מסוכן זה פה בארץ ישראל. אימא עם שתי בנות ממשפחת די נרצחו בכביש הבקעה, כל יום נהרגים פה יהודים ועכשיו תוך שעתיים נהרגו אלף יהודים. הרב שך אמר שבכלל אסור לגור כאן, כשהייתה מלחמת כיפור הרב שך פסק מיד לעזוב את הארץ. אמר, מי שיכול לברוח שיברח, קלטו שעכשיו הולכים להשמיד את כל עם ישראל, לכלות את עם ישראל. המחבלים יכלו להגיע עד ת"א, יכלו לחסל את עם ישראל בשניה אחת – אין צבא, אין כלום, כי חילונים מנהיגים את המדינה. אין חיילים, לקחו מהחיילים את הנשק שחו"ש מישהו לא יפגע בערבי מסכן.

הכל הפוך על הפוך, אי אפשר לגלות, זה מחדל, זה שואה – עם ישראל במצב של שואה ומי שיכול להציל את עם ישראל זה רק שובו בנים, רק הבנות של שובו בנים. הן ילכו בשיא הצניעות, בשיא הקדושה, בשיא הטהרה, ורק הן יכולות. ולכן כולם צריכים לקבל על עצמם להגיד ספר תהילים, כי עכשיו רוצים להיכנס בעזה, מפחדים לכן דוחים את זה. מפחדים שימותו אלפי חיילים. מתים מאש כוחותינו החיילים, כשנכנסים לא מבדילים מי מחבל ומי חייל. יורים אחד על השני, אלף חיילים יכולים למות רק מאש כוחותינו. כבר 4 ימים המלחמה (בזמן השיעור) והם עוד לא נכנסים לעזה, פחד מוות להיכנס לעזה – מי יודע מי יחיה ומי ימות.

עכשיו היה יום כיפור, אמרנו מי יחיה ומי ימות, אנשים לא צמו ביום כיפור, קיבל מכות רצח מי שהתפלל ביום כיפור. ביטלו את ההקפות שניות בת"א, הקפות שניות זה מה שמציל את עם ישראל. הכל עושים הפוך על הפוך, החילונים רוצים לעקור את כל התורה, את כל הדת. אז הם קיבלו את התשובה עכשיו, 12 יום אחרי יום כיפור, ה' ענה להם.

עכשיו כל ההצלה של הדור הזה הוא רק ע"י שובו בנים. רק הם ששומרים על הקדושה והטהרה ובהם תלוי הכל. כל בת תקבל על עצמה להגיד בכל יום במשך 30 יום ספר תהילים. וכל בן 3 ספרי תהילים ועשרה דפי גמרא כל יום עד סיום המלחמה.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *