צור קשר עם הרב ברלנד

תשפ"ד שנת הגאולה, הכניסה הקרקעית לעזה ובשביל מה ביידן מגיע לישראל • דברי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

תשפ"ד שנת הגאולה. כתוב בכל הספרים הקדושים, "כֹּחַ מַעֲשָׂיו הִגִּיד לְעַמּוֹ לָתֵת לָהֶם נַחֲלַת גּוֹיִם" (תהלים קיא ו), שב- תשפ"ד (784) כֹּחַ כפול כֹּחַ (28*28= 784) – זה רגע הגאולה שכל המלכים באים לארץ ישראל כל רשי המדינות יבוא לארץ ישראל.

אלו דברי קודשו של מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שנמסרו היום, יום ד', ליל ג' חשון תשפ"ד:

מחר ב- 12:00 בצהריים נוחת ביידן, הנשיא של כל העולם, הראש של כל עולם. כל המטרה שלו זה לתת את ארץ ישראל לערבים, בשביל זה הוא מגיע. דבר ראשון הוא נפגש עם אבו מאזן, אז הוא יגיד לישראל, אני לא מבין מה אתם עושים כאן, העיר העתיקה שייכת לערבים, ירושלים שייכת לערבים. הוא צועק בכל מדינות שהכל זה שתי מדינות. הוא רוצה פה שתי מדינות, ליהודים הוא יתן איזה פינה, אולי בסביון, אולי בצהלה. כי הם (התושבים) אוחזים את כל ת"א, אז את רמת אביב הם לא יסכימו שיחזירו, הם יעשו הפגנות נגד. אבל זה בדיוק הפוך, רמת אביב זה ודאי שייכת לערבים, כי שם היה השייח מוניס.

כל אחד יודע מה זה שייח מוניס, אני הייתי ילד בן 15 היה שם כינוס אדיר. כל הנוער מאילת עד מטולה, 150 אלף נערים, נערות, בחורים, בחורות, הגיעו לשייח מוניס. זה היה המקום הכי מרכזי בארץ ישראל, שם בן גוריון נתן את הדרשה הכי מפורסמת שלו. דרשה מלאת אמונה שפה הכל ניסים ונפלאות. שמעתי את הנאום שלו, הוא אמר שפה זה הכל ניסים, הכל השגחה. מישהו (אלה שנגד קדושת ישראל) היה צריך להגיד לו, איזה דברים אתה מדבר? חו"ש, אסור לחזור עליהם.

בן גוריון אמר, תדעו שפה זה הכל ניסים, אין פה שום כוחי ועוצם ידי, אין פה שום חכמה של בשר ודם, מהקסטל ברחו ערבים בלי יריאה. מכפר בידו ברחו בלי יריה, מכל הכפרים ברחו בלי יריה. מחיפה ברחו בלי יריה, מטבריה ברחו בלי, מצפת ברחו בלי יריה. מכל הערים הכי גדולות ברחו בלי יריה. אני הייתי ילד בן 10, אני קם בשבע בבוקר וערבי אחד לא נמצא בעיר. מהעיריה ולמטה זה הכל היה שטחים של ערבים, מי שיודע איך חיפה בנויה, אז מהעיריה והלאה זה הכל של ערבים. זה הכל שכונות ערביות, כל העיר התחתית של הערבים, הנמל זה של הערבים. ואדי סאליב, ואדי ניסנאס. אצלם זה השערים הכי גדולים, יותר משלושת רבעי חיפה שייך לערבים. ואדי רושמיה גם שייך לערבים, אני גרתי שם. עכשיו הייתי שם, ביקרתי את אחותי, הכל גשרים, הכל כבישים חדשים.

על כל פנים הפלישה לעזה נדחתה בינתיים לשבועיים מינימום. ברגע שביידן מגיע אי אפשר להיכנס לעזה, זה ערבים מסכנים, ערבים צדיקים, הערבים בלי מים, בלי חשמל, מתעללים בהם, טובחים בהם. עכשיו פרסמו בכל העיתונים בבלארוס שהיהודים נהפכו לנאצים, והערבים נהפכו ליהודים. איזה התעללויות, מיליון ערבים אין להם אוכל, אין להם לחם, אין להם מים, אין להם חשמל.

על כל פנים צריכים לדעת שזה שהכניסה לעזה נדחתה, זה רק בזכות התפילות של הנשים. כי הכניסה לעזה זה הדבר הכי מסוכן בעולם. סמטאות צרות של מטר, זה שכונות מלפני אלפיים שנה, אי אפשר להיכנס לשם עם טנקים, החיילים צריכים ללכת ברגל. והחמאס מחכה להם, הוא מכין את עצמו לקבל פנים עם עוגיות, עם תותחים, עם תת מקלעים, עם רימונים. קבל פנים הכי חגיגית שיכולה להיות. חושבים על אלף חיילים שילכו, חו"ש, במכת האש הראשונה. רק הנשים שלקחו על עצמם ספרי תהילים, 3 ספרי תהילים כל יום – בזכות הנשים האלה אז הפלישה לעזה נדחתה.

נמצא זמן יותר טוב להיכנס לעזה, וגם אז אם יכנסו זה לא יעזור שום דבר, כי בשניה אחת יש להם מאה אלף טילים. חצי עזה זה חמאס, כל עזה הצביעה בעד החמאס, החמאס שולט בעזה, חצי עזה חמאסניקים. מאה אלף חמאסניקים אי אפשר לחסל אותם, לא תעזור שום כניסה. כל יום עפים עוד טילים ועוד טילים ובחיפה התפוצצו גם כמה טילים. לכן ביידן אומר, נחזיר אותה לערבים אז לא יעופו בכלל טילים זה הפשרה, זה המסקנה, זה הרעיון הגאוני, זה נקרא יצירתיות, שיחזירו את חיפה לערבים אז מימלא לא יעופו שם טילים, אז פתרנו את כל הבעיה.

צריך לדעת שבזכות השלושה ספרי תהילים שהנשים לקחו על עצמם, הפלישה לעזה נדחית. פירושו, שאלפי חיילים שצריכים ליהרג זה עוד יתבטל לגמרי. שימצאו עיצה בלי הפלישה, לא צריכים דווקא פלישה. כי בין כה וכה, אם ישמידו להם 100 אלף טיילם, מחר יהיה להם מיליון טילים. אירן מייצרת מאה אלף טילים ליום, עשרה ימים זה מיליון טלים. ישר זה עובר אליהם דרך המנהרות, דרך מצרים, המצרים לבד מעבירים להם את זה. אם נשמיד להם מאה אלף יהיה להם מיליון, לא יעזור שום פלישה, שום דבר. רק התהילים יכולים לעזור, תהילים נגד טילים. לא כיפת ברזל ולא פטריוטים, רק התהילים יכולים לחסל את הטלים.

זה שהנשים אומרות שלושה ספרי תהילים כל יום, והחליטו להכניס את השערות. שום אישה לא תוציא את השערות שלה, שום כלה לא תוציא את השערות שלה. מי שמכניסה את השערות שלה לא יקראו לה אשכנזיה, לא ישפילו אותה. היא לא אשמה שהיא נולדה אשכנזיה, זה לא הבחירה שלה, מה היא יכולה לעשות. אז היא מכניסה קצת שערות, לא קרה שום דבר, להיפך, צריך לשבח אותה, לתת לה צל"ש.

והבחורים צריכים לשרוף את כל המכנסים שלהם, זה דבר נורא, זה איסור דאורייתא. אסור להבליט את הגוף, הגוף שלך זה גוף של נחש. שאישה שומעת לחישה, 'תקצרי את השמלה', זה הנחש לוחש לה. המגלה עמוקות כותב בדף קצ"א, שאיש מסתכל על אישה או אישה על איש הסתכלות של חטא, הסתכלות של עבירה, אז מתחברים שני נחשים, זה הנחש אומר להסתכל. באותו רגע שמתחברים שני הנחשים נהרגים יהודים, אלפי יהודים. כשאישה מוציאה שערה נהרגים באותו רגע אלף יהודים. היא הולכת חשוף נהרג באותו רגע גדוד שלם וזה הכל מאש כוחותינו.

ברגע שנכנסים לעזה אז החילים מתבלבלים, לא יודעים מה זה מחבלים, מה זה ישראלים. יורים בגדודים שלמים שמתחסלים מאש כוחותינו. לכן רק הנשים שמכסות את השערות והולכות עם השמלות הארוכות. כי אסור להבליט את הגוף גם לבחור, גם לבן, זה נחש זכר, זה נחש נקבה. מגלה ה'מגלה עמוקות' כששני נחשים מתחברים נהיה אנדרלמוסיה. אנדר זה זכר, מוסיה זה נקבה, נהיה אנדרלמוסיה, נהיה הריגות. כל ההריגות נהיות כי הולכים קצר, כי מפשילים את השרוולים, כי הבחורים הולכים בצמוד.

ואת השיאומי צריך לנפץ ברגע זה, זה שטן חדש, יצר את זה השטן. כולם קונים שיאומי ואת זה צריך לנפץ מיד, זה מביא את כל ההריגות. ולכן נהרגו אלף חמש מאות ילדים ונערות, בחורים ותינוקות. ועכשיו 199 נתפסו בשבי וזה יגיע ל- 300 עוד מעט, כי לא בדיוק יודעים כמה, החמאס לא אומר את המס' המדויק. אין שום גישה אליהם, רוצים שהצלב האדום יכנס וזה לא הולך. ולא יודעים מה עלה בגורלם, אם מענים אותם, אם חותכים אותם חתיכות חתיכות. שרופים לגמרי, ששרפו אותם, חתכו אותם.

זה לא שדים ולא חיות, כי אי אפשר להעליב את החיות. אסור להעליב את החיות ולהשוות אותם לכאלה בני שטן, הם יותר גרועים משדים. רבינו אומר שהשדים הם הכי טובים בעולם, כתוב שרב פפא היה לו שד שהיה עוזר לו. השדים הם באו לעזור לבני אדם – החמאס הם בני השטן, הם השטן בעצמו. זה יצירה שהשטן יצר, זה לא צלם אלוקים, " כִּי בְּצֶלֶם אֱלֹהִים עָשָׂה אֶת הָאָדָם" (בראשית ט ו). אם בְּצֶלֶם אֱלֹהִים עָשָׂה אֶת הָאָדָם, אז "מעשה ידי טובעים בים ואתם אומרים שירה" (סנהדרין ל"ט ע"ב, מגילה י' ע"ב), ה' לא מסכים שיטבעו המצרים. אם עמרם לא היה מגרש את יוכבד אז שום מצרי לא היה טובע. הוא היה מוריד כזה אור שכל מצרי היה חוזר בתשובה.

כמו בתיה בת פרעה שעשתה תשובה. ברגע שמשה נולד ירד כזה אור שבתיה בת פרעה ירדה לטבול ביאור. היא רצתה להתגייר, אמנם עוד לא היה תרי"ג מצוות, אבל ידעו שצריך לטבול. בדיוק היא יורדת ליאור לטבול, אומר רש"י שהיא ירדה לטבול בשביל להתגייר והיא ראתה את משה. "וַתִּקְרָא שְׁמוֹ מֹשֶׁה וַתֹּאמֶר כִּי מִן הַמַּיִם מְשִׁיתִהוּ" (שמות ב י), יש למשה 10 שמות, יקותיאל אבי זנוח, אביגדור, אביו קרא לו טוב, אימו טוביה, אבל בסוף השם של בתיה נזכר. כי היא עשתה מסירות נפש אמיתית, כי הכל הולך לפי המסירות נפש.

היום מסירות נפש זה כשבת מכניסה את כל השערות, הולכת ארוך, שורפת את החולצה הצמודה. גם בן שישרוף את המכנסיים הצמודות שלו זה מסירות נפש, לנפץ את השיאומי, את הסמארטפון. הסמארטפון זה סמרטוט, זה גם יצירות השטן. כל החמאס זה יצירת השטן, זה יותר גרוע משדים, יותר גרוע מחיות טרף, מאריות, מנחשים. זה יותר גרוע מאלף נחשים, מהנחש עם השבע ראשים.

חמאס זה נחש עם מאה אלף ראשים, יהרגו 50 אלף, ישארו 50 אלף. כל הפלישה ספק אם זה יביא בכלל תוצאות, כי חמאס זה אינסוף, זה חצי עולם. בבלארוס אומרים שהם פלסטינים, כל העולם מזדהה וגם היו הפגנות לטובתם. הם אומרים זה הכל שייך לנו, ארץ ישראל שייכת לנו, ת"א שייכת לנו, שייח מוניס שייך לנו, הכל שייך להם והעולם מאמין להם. כי כל אלה הם בני השטן בעצמו, החמאס זה בני השטן, זה גזירה של השטן.

היות שכבר התחיל הזמן (בישיבות וכוללים) וצריך ללמוד גמרא, כל יום 10 דפים, אז לגברים נקצר. במקום שהגברים יקראו כל יום ספר או שלושה של תהילים, מספיק שהם יקראו ספר אחד מתוך החמישה שלהם מחולק ספר התהילים. צריך לקרוא כל יום ספר אחד בכדי להספיק כל יום עשרה דפי גמרא, צריכים גם לעמוד 18 ארוך. כי רק זה מה שיכול להביא את הגאולה ולמגר את בני השטן שהשתלטו על ארץ ישראל.

הערבים מוכנים לתת לישראל אינסוף שטחים, אבל רק במדבר סהרה, או באוגנדה, או במקום אחר. לכן, בכדי להביא את הגאולה השלימה זה תלוי רק בתפילת הבנות, בצניעות שלהן.

וע"י זה נזכה לגאולה השלימה במהרה בימינו

אמן

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *