צור קשר עם הרב ברלנד

הכל תלוי בצניעות של הבנות והבנים • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לפניכם השיעור המלא שנמסר אתמול יום שני ליל ט' מרחשון פרשת לך־לך:

אז כל הבנות מאריכות את כל השמלות, בנות צעירות, תינוקות, לא משנה מגיל שלוש, צריכות להאריך את השמלות עד הקרסול. כל הגילאים, גם אחת עד מאה ועשרים, עד הקרסול. הבנים שוברים את השיואמי שלהם. השיואמי הזה זה הביא את כל המחבלים, אלף חמש מאות הרוגים, ארבע אלף פצועים, מאתיים חמישים שבויים.

אז הרדב"ז כותב בסימן מ' שזה יותר גרוע ממות, שבי זה יותר גרוע! מענים אותם שם מרביצים מכות לחילים, מכות רצח, בועטים בהם, שוברים להם את העצמות. אי אפשר לתאר איזה עינויים נוראים עושים להם שם. וזה אומר הרדב"ז זה יותר גרוע ממוות. ורק על ידי שהבנות מאריכות את השמלות, אז נזכה ששום חייל לא יהרג.

כי ביבי קיבל רגליים קרות מסכן הוא בפחד נורא, הוא לא מרשה להכנס לעזה. האנגלים אומרים אפשר להיכנס, האמריקאים אומרים אפשר להכנס, אחרי כזה טבח. אבל ביבי הפחדן הוא לא מעיז להכנס. יואב גלנט השתגע ממנו, הוא ממש הוא אומר איך קרה, איך הוא נהיה כזה פחדן?. אבל אנחנו לא רוצים ששום חייל יהרג שום חייל ימות. זה לא משתלם כל הכניסה לעזה, אם חייל אחד יהרג חס ושלום. כל שכן אם בת מרימה שרוול, אז נהרגים אלף חיילים. הולכת עם חולצה צמודה, נהרגים אלפיים חיילים. וכל הבנים ישברו את השיואמי, שלהם זה הביא את כל הצרות, זה הפטנט החדש של השטן, זה השטן בעצמו! זה השטן בעצמו מלובש שם!. כל תמונת ערום אז זה נזק לכל החיים, זה נזק – אלף גלגולים לא יכפרו על זה. כל תמונת ערום שאדם ראה בשיואמי, או תמונה חשופה, אז זה נזק לכל הגלגולים, שום גלגול כבר לא יעזור. אדם נכנס לכזה טומאה, יותר מדור המבול, יותר מדור הפלגה. עכשיו קוראים על דור המבול, ודור הפלגה כל התועבות שהם עשו, זה לא דומה כלום לתועבות של הדור הזה. שיש שיואמי וסמרטפון כל הטכנלוגיה החדישה שמגישה לאדם לתוך הפנים. פעם היה צריך לנסוע לעיר אחרת לעשות עבירה, היום יש את הכל מול הפנים בכיס, לחיצה אחת והוא צולל לתוך שבע מדורי גיהנום!. שבע מדורי גיהנום גם לא יטהרו אותו, כל תמונה פסולה שהוא ראה גם שבע מדורי גיהנום לא יעזרו. וזה מה שהיה במחבלים.

עכשיו כתב נחמן מנחם כתב לי, עכשיו הוא מסייר שם בגדודי הצבא, כי את כל המחנות שחטו בשניה אחת, שעה אחת כבשו עשרים ואחת ישובים. כל ישוב חמש מאות מחבלים, התצפיתניות צלצלו למפקדים של חיל האוויר, של חיל הרגלים; חמש אלף מחבלים פלשו, חמש עשרה פירצות בגדר, כל פירצה עשרים מטר, הם נכנסים עם ג'יפים, עם טנקים הם נכנסים, חמש אלף הם השתלטו כבר על הישובים. אמרו תפסיקו לבלבל במוח, תנו לנו לישון, עכשיו שמחת תורה שתינו כל הלילה. תנו לנו… בשלוש אחרי הצהריים תתקשרו עוד פעם, תסדרו לבד, אנחנו עכשיו בשמחת תורה מקיימים "ושמחת בחגך". אז כל המפקדים עם יואב גלנט, עם הרצי הלוי, כולם זה חבורה של שיכורים של פרחחים של ביריונים, שהפקירו את עם ישראל, שכזה הפקרות עוד לא היה מבריאת העולם. זה לא היה בשום מקום, לא אצל דוד המלך ולא אצל חזקיה המלך, כאלה הפקרויות, כזה זלזול בחיי אדם. הוא אומר הפכו את החיילים לבשר תותחים, החיילים מפוחדים. נחמן מנחם מספר; כולם שוכבים תחת הטנקים מרוב פחד, רק אתמול פגעו בטנק, נהרג קצין עם שתי חיילים. עכשיו פגעו בכיסופים, גם נהרג קצין. החיילים חשופים לטילי נ"ט, טילי נ"ט מפלחים את הטנקים, כאילו זה מנייר, כאילו זה מקרטון. כל הטנקים לא שייכים מול הטילים החדשים שיש לחיזבאללה ושיש בצפון גם הרגו כמה חיילים. והטילים החדשים של החיזבאללה ושל החמאס, זה טילים שמפצחים את כל השיריון של הטנקים, כאילו זה מנייר, כאילו זה לא קיים בכלל. כל הטנקים לא שווים מול מה שהביאו ציוד מאיראן, ציוד מרוסיה מקבלים. הצבא שלנו התגלה הצבא הכי חלש שיש בעולם, הכי מטומטם שיש בעולם. כזה צבא מטומטם עוד לא היה מבריאת העולם, ביבי עומד בראש, והסגנים שלו יואב גלנט והרצי הלוי, שלושה המטומטמים הכי גדולים בכל הדורות. הם מנהלים את הארץ, הם מנהלים את עם ישראל. זה כתוב 'כד רגיז רעיא על ענא עביד לנגדא סמותא' כל אחד ילמד.

אמרנו כל אח צריך ללמוד עם אחותו עמוד בגמרא, זה הכל סיפורים זה הכל שייך לתקופה הזאת. כל אח ילמד את אחותו את הגמרא בבא קמא דף נ'. שם הגמרא מסבירה את הכל, מסבירה על נחוניא חופר שיחין, שפעם הבת שלו טבעה, אז בא אברהם להציל אותה. כי הוא היה מחלק מים. פעם לא היה קיוסקים, לא היה ברים, לא היה, לא פונדק הנמרים ולא פונדק הנשרים, היה כל העולם היה מדבר, לא היה בארות. אז היה נחוניא חופר שיחין היה חופר בארות, בארות מבבל, מחרן היה חופר בארות עד ירושלים, לעולי רגלים. וזה כל הפרק השני עושין פסין בעירובין שעושים דיומד, האם מותר להשקות את הבהמה בשבת, או אסור. והוא היה חופר את הבהמות ומפקיר את זה לרבים. אז הבת שלו פעם אחת התלגשה ונפלה לתוך כזה באר. כל זה בדף נ' עמוד א' בבבא קמא, זה רק סיפורים. אז אומר רש"י, בא איזה זקן אחד, לא יודעת מי זה הזקן הזה, הייתי כבר בתוך המים, מאה מטר בתוך המים, שלוש שעות החזקתי מעמד, אחרי שלוש שעות אמרתי גמרנו זה הסוף שלי. פתאום מופיע הזקן יורד לי לתוך הבאר, זקן עם זקן לבן עד הטבור, עם כזה איל יפה, איל מתוק, איל חמוד. ומוציא אותי ומושיע אותי ומרכיב אותי על האיל, הוא אומר יאללה תעלי על האיל אני מוציא אותך. אומר רש"י מי זה הזקן? זה אברהם אבינו! אז ילדה קטנה בגיל שלוש נופלת לתוך באר מאה מטר, מאתיים מטר, אולי שלוש מאות מטר, אברהם בא להציל אותה.

אברהם אבינו בא להציל כל בת שהולכת בצניעות! כל בת שהיא קדושה וטהורה, אז אברהם אבינו בעצמו בא להציל אותה!

אחרי שלוש שעות מגיע זקן עם זקן לבן עד הטבור, והוא מעלה אותה, הוא מעלה אותה על האיל ומוציא אותה מהבאר שרב נחוניא חפר. כל זה בדף נ' זה הכל, חצי מהגמרא זה אגדתות כל אחד צריך לקרוא את האגדה הזאת עם אחותו, עם אמא שלו, לשבת כל המשפחה לקרוא את האגדה, אם האבא לא מקריא, אז הבן יקריא, האח יקריא. חייבים לקרוא את כל האגדות שיש בש"ס, זה הכל מסביר מה שקורה היום.

אז הגמרא אומרת שם (בב"ק נ"ב א') לפני המשנה, היא אומרת, שהקב"ה רוגז על הצאן – כועס על עם ישראל, הוא עושה את המנהיגים עוורים, מטומטמים. כאלה מטומטמים עוד לא היה מבריאת העולם. אז 'כד רגיז רעיא', רעיא זה רועה צאן. 'על ענא' – זה צאן, 'ענא' זה צאן. 'עביד לנגדא' 'נגדא' – זה המנהיגים של הצאן, 'סמותא' – כולם נהיים עוורים.

וזה מה שקורה היום, שיואב גלנט, הרצי הלוי, ביבי בעצמו שחשבו שהוא יציל את עם ישראל. הוא הביא אותנו מהפח אל הפחת, הוא רק הוביל אותנו לשאול תחתיות, לשבעה מדורי גיהינום. החיילים מפוחדים, ארבע מאות אלף שוכבים מתחת הטנקים מרוב פחד, יורים עליהם טילים, יורים עליהם טילים הכי חדישים. אסור להם לענות, אסור להם, לא מרשים להם. האו"ם לא מרשה, אונסק"ו לא מרשה, אונר"א לא מרשה. סעודיה לא מרשה, איראן לא מרשה. מה שאיראן אומרת זה קודש קודשים כאן, הגענו לשפל המדרגה, כזה שפל המדרגה עוד לא היה מבריאת העולם.

וזה רק תלוי בבנות הכשרות, שזה רק הבנות של שובו בנים שהולכות בשיא שיא הצניעות! בזכות זה נזכה לגאולה השלמה במהרה בימינו אמן!

לפניכם שידור חוזר מהתפילה ומהשיעור:

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *