צור קשר עם הרב ברלנד

"הניסיון של הדור הזה, יותר קשה מדור המבול!" • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לפניכם השיעור היומי המלא כפי שמסר אותו מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – אתמול לאחר תפילת מעריב יום ראשון פרשת תרומה ליל ג' אדר־א':

"אז כל יום מאה הרוגים. [על העיר] קרית שמונה [נורו] שלושים טילים [ביום] חמישי בלילה – ליל שישי, בשבת עוד עשר טילים, על מרכז קרית שמונה. אין לאנשים איפה לגור, מסתובבים ברחובות, יושנים תחת העצים. כל יום יש מאה הרוגים.
כולם צריכים להצביע אגודה, רק אגודה תלחם, היחידה. כי הכל לא שומרים שבת, ולא צמים ביום כיפור, ואוכלים חמץ בפסח. כמו שאמר ניצן הורביץ, 'אדם כשר עם פאות וזקן, הכי צדיק בעולם', רק הוא אמר להכניס חמץ לכל בתי החולים, המנהלים לא הסכימו. אמרו תן לנו עשרה ימים, הוא נתן עשרה ימים. ברוך ה' הוא מחכה עד היום. איש צדיק באמת, הוא רק רוצה את האמת. הוא רוצה שיצביעו בשבילו…
וכל הבנות תלכנה עד הקרסול, לא רק בעלות תשובה. גם אלה שגדלו במאה שערים, בבני ברק. חייבות ללכת עד הקרסול. ואז יפסיקו להיות הרוגים כל יום. יואב גלנט כתב שיותר לא יעופו טילים, הוא אמר אתם יכולים לחזור כבר לבתים. אבל אין כבר בתים, אין איפה לחזור. אז הוא אמר הוא יבנה בתים, הוא יעשה בתים מנייר, יעשה בתים מ… יסדר על המאדים…
קטאר הודיעה שבעזרת ה' עומדים להקים מושבות על המאדים, מי שאין לו בית יוכל לגור על המאדים, זה הרבה יותר קרוב. זה בדרך לאומן. אז יש המון אפשרות לגור על המאדים על הירח. יש כבר חברות קבלנים, היום מוכרים דונם בירח, במאה דולר. מי שרוצה לקנות דונם בזול, אחרי זה, זה יעלה מיליון דולר – דונם, עכשיו זה מאה דולר. מי שרוצה לעבוד בנדל"ן, שיקנה על הירח.
על כל פנים אנחנו מדברים על זה, שכל יום נהרגים חיילים, בתים [נהרסים], מאה חמישים אלף מפונים. בעזה יש מיליון ארבע מאות [אלף, עקורים עזתים]. מסכנים, אנשים שאין להם בית, צריכים לדאוג להם, צריכים לסוע לעזה להביא להם אוכל. כל אחד צריך לדאוג לשני. זה נקרא הומניטרי – הומניטרי. כי הם נקראים 'חפים מפשע' 'לא מעורבים'. אבל המאה שלושים ושש אנשים שחטפו אותם, שלושים ואחד כבר נפטרו אז הם נקראים מעורבים, הם נקראים אנשי טרור.
כמו שבידן אמר ש'נפגשתי עם מיטראן' [נשיא צרפת], מיטראן נפטר לפני עשרים ושש שנה, הוא זכה ל'תחיית המתים'. אז ביידן שאלו אותו שאלות, אז הוא כבר סנילי, אז הוא מחליף את כל השמות. במקום להגיד מקרון הוא אמר מיטראן. מרקל גם כן, היא כבר עשרים ושש שנה היא לא ראש ממשלה בגרמניה. גם נפגש איתה הוא דן איתה, מה עושים ליהודים האלה, הרשעים האלה. שפורצים, שנכנסים עכשיו לעזה. עכשיו רוצים להיכנס לרפיח.
אז כל אחד צריך לדעת לשבור את השאומי שלו, כל בת. שאומי זה תועבות נוראות שלא היה מבריאת העולם, אפילו בדור המבול לא היה כאלו תועבות. הניסיון של הדור הזה, יותר קשה מדור המבול! כל מי שיעמוד בניסיונות, ישבור את השאומי, [וכל בת ש]תלך עם שמלה ארוכה, תזכה לעמודא דנורא, היא תזכה ללהבות אש. לפידים [כמו שנאמר על דבורה] אשת לפידות.
כל אשה הייתה עפה באוויר, כל אשה הייתה עפה באוויר, בבית ראשון ובבית שני. כולם היו עפות באוויר מרוב השתוקקות להתפלל בכותל. לכל הפחות תפילה אחת בכותל כל יום, הולכים לכותל זה עשרים דקות. עוד מעט יהיה רמדאן, באדר ב' מתחיל רמדאן. יצטרכו ללכת… אני לא יודע אם המשטרה תרשה ללכת לכותל בכלל.
כי המשטרה היא נגד הכותל בכלל, היא רוצה לעקור את הכותל. בן גוריון רצה להפיל את כל הכותל, היה לו תוכנית כזאת. רק טדי אוהב עתיקות, הוא אמר זה עתיקות זה ארכיאולוגיה. אז בזכות טדי לא החריבו את הכותל. אז אם יש לנו עדיין את הכותל, צריכים כל יום לברך על זה.
כל בת צריכה ללכת ביום שעה אחת לכותל, וקבר רחל פעם בשבוע ליל שישי, וחברון – קברי האבות פעם בחודש. כל בת צריכה לפקוד קברי צדיקים, אנחנו כאן בירושלים, יש לנו את מירון זה גם קרוב. ברגע שמגיעים למוצא, זה נקרא שהגיעו למירון. תמיד אמרו אנ"ש, הגענו למוצא אנחנו במירון. אם אדם נסע – הגיע למוצא, זה כבר נקרא שכבר הגיע למירון. אז כל בת צריכה לסוע למירון לכל הפחות פעם בשנה, חברון פעם בחודש, קבר רחל ליל שישי, ולכותל כל יום. ואז נזכה לגאולה השלמה במהרה בימינו אמן!"‏.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

מַעֲשֶׂה בְּרַבִּי אֱלִיעֶזֶר • סיקור נרחב מיום טוב ראשון דפסח בצל הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

בפרוס עלינו ימי הפסח הקדושים והנוראים זכינו כלל אנשי שלומינו להסתופף בצילו הגדול של הרב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *