צור קשר עם הרב ברלנד

שיעור לפעילי מטה אגודת ישראל – שובו בנים במעון קודשו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

ביום ראשון השבוע ט' אדר־א' פרשת תצווה נכנסו פעילי מטה אגודת ישראל – שובו בנים למעון קדושו של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א, לשמיעת דברי חיזוק לקראת המערכה על ירושלים – המציאות שחייבת להשתנות.

אל השיעור נכנסו כארבעים פעילים, ברוב השיעור מורינו הרב שליט"א חיזק את הפעילים עד כמה חשובה מערכה זו, וכי זו מערכה על צביונה של ירושלים עיר הקודש, שח"ו לא תהיה רכבת קלה בשבת, וכן שהחנויות ובתי המסחר ישארו סגורים בשבת המלכה. כמו"כ הרבה לדבר על כך שצריך לגייס אף את אחינו אלו אשר לא שומרים תורה ומצוות לבחור באגודת ישראל, ואמר שבאמת כיום כל יהודי אף שנקרא כ'חילוני' רוצה לשמור תורה ומצוות רק כלפי חוץ קשה לו להראות זאת ובשניה אחת הניצוץ שבכל יהודי נדלק, לכן כל פעיל כאשר הוא נוסע ברכבת, באוטובוס, במכולת וברחוב יכול לגשת לכל אחד ואחד להסביר לו את החשיבות שיש במערכה זו, שרוצים לעקור כל סממן של דת ויהדות. עוד הוסיף הרב לומר כי רואים היום במלחמה את ההתעוררות הגדולה שיש אצל החיילים בסדיר ואנשי המילואים שרוצים רק ציציות תפילין ותיקוני הכללי.
כדרכו בקודש את כל הדברים הללו תיבל בדברי אלוקים חיים מתוך חיזוקים רבים ביניהם הרבה לחזק על חשיבות התפילה, ובעיקר על תפילה בניגונים והביא את הבעל הטורים על "ואתחנן" שהוא בגימטריא שירה. כמו"כ חיזק על לימוד הגמרא, והוסיף לומר כי המורשת שהשאיר לנו רבי לוי יצחק בנדר היה בעיקר בעניין הריקודים וביתר שאת בעניין לימוד הגמרא בתוך ברסלב דייקא. "כיום אנשים מדברים בשם רבי לוי יצחק בעוד שלא הכירו אותו בחיי חיותו ולא שמעו ממנו כלל" אמר הרב בשיעור.
הרב עוד הוסיף לומר כי התורה לא כותבת את ל"ט מלאכות שבת בכדי שהגויים לא יעתיקו את התורה לעצמם ועוד הוסיף לומר כי בגלל זה התורה מטעה כמו "והיו לטוטפות בין עינך" והרבה לדבר בעניין זה.
בסיום השיעור הרב ביקש מכל הפעילים שכל אחד ואחד יביא לפחות חמישים מצביעים חדשים עבור הבחירות לעיריית ירושלים שיצביעו עבור אגודת ישראל שסימנה ג'.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

שיעור לבחורי ישיבת 'אהבת משה' במעונו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

היום יום רביעי ליל כ"ד ניסן פרשת אחרי־מות. התקיים שיעור לבחורי ישיבת ברסלב לצעירים 'אהבת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *