צור קשר עם הרב ברלנד

"לְהִקָּהֵל וְלַעֲמֹד עַל נַפְשָׁם" • כינוס נגד פגעי הטכנולוגיה לאברכי קהילת "שובו בנים" בהשתתפות הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כנס נגד פגעי הטכנולוגיה ○ דברי חיזוק מהרבנים ○ שירה וניגונים ○ המשא המרכזי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א ○ החתימות בקודש פנימה

"האינטרנט זה עמלק"! כידוע לכל מורינו הרב שליט"א עוד בשנת תשנ"ט הזהיר והתריע בפני כל כי תבוא שואה על עם ישראל וזה לא תהיה שואה בגוף אלא שואה בנפש. זהו האינטרנט והאייפונים שיכלו כל חלקה טובה בעם ישראל, והחפץ בחיים ישמור נפשו ונפש ילדיו מההתקדמות הטכנולוגית הזאת שמובילה ישירות לגיהינום. עברו עשרים ושש שנה, המציאות העגומה כיום טופחת על פני כולם. בעוד אלו שזכו לשמוע בעצתו של הצדיק להישמר זוכים לנפש רגועה ושלווה. ואילו אלה שלא זכו מסתובבים כמתים־חיים כאשר נפשם מצולקת עד לשורש, תורה ומצוות, השתוקקות כיסופים וקרבה לה' נראה רחוק מתמיד עבורם.

אך בשנה האחרונה אירע דבר מה, כדברי הצדיק: השטן מנוסה וותיק מכולם והביא את הטרף מכולם ה'שיאומי' מבחוץ נראה כפושט טלפיו ואומר כשר אני, אך מבפנים שאול תחתיות!. בשל הרעה הגדולה הזו מספר אברכים נמרצים בקהילתינו הקדושה לקחו ע"ע להעתיק את אשר אירע בכנס חנוכה חבורת בני הנעורים השנה, כאשר מורינו הרב שליט"א ביקש מהבחורים לחתום על שטר התחייבות להתרחק מכל פגעי הטכנולוגיה. ובשל כך יצאו בקמפיין "אשריכם" לאברכי קהילת שובו בנים ולכל המסתופפים בצילו של הצדיק. בשביל שהענין יתפוס תאוצה, בברכתו של הצדיק הוחלט לערוך כנס ביום המסוגל ליל י"ד אדר־א' פורים קטן לאחר תפילת ערבית בבית מדרשינו, לעורר ולחזק את הצורך הגדול בהתרחקות ובהתנזרות מפגעי הטכנולוגיה.

את הכינוס פתח הרב איתמר רפאל שליט"א אשר במתק שפתיו הסביר את החשיבות בהתרחקות מכלי הטכנולוגיה ועד כמה הדבר יכול להציל נפשות משמד. לאחר דבריו התזמורת פצחה בשירת שִׂמְחָה בפרט היו אלו שירי הפורים ואנשי שלומינו רקדו במעגלים סוערים בשמחה ובהתלהבות עצומה. לאחר השירה דיבר הרב ישראל מאיר גליניסקי אשר אף הוא חיזק ועורר בדבר השמירה מפגעי הטכנולוגיה. לאחר דבריו עד לכניסתו של מורינו הרב שליט"א לכנס התזמורת ניגנה שירי רגש והתעוררות.

מורינו הרב שליט"א פתח את משאו קודשו באש קודש נגד פגעי הטכנולוגיה, במהלך השיעור הרב ירד ממש לפרטים כיצד אדם שנופל ל"ע לשאול תחתיות הוא מאבד את כל היקר לו, כאשר גם ילדיו של מחזיק אינטרנט יהיו חוטאים. בתוך דבריו הרב שליט"א אמר כי כיום העמלק וההמן זה האיטנרנט, עוד הוסיף לומר כי המלחמה האמיתית היא נגד האינטרנט והחמאס האמיתי הוא האינטנרט שגורם לכל האסונות ולכל הרציחות ה"י, וכן אמר שהסיבה שעדיין מוחזקים חטופים בעזה זה מכיוון שעדיין לא כולם התחזקו לשבור את השיאומי.
בתוך דבריו כדרכו בקודש שילב בנושאים נוספים: מה שהשתעבד המן למרדכי, שירת דבורה והכוכבים שנלחמו מן השמים לסייע לצדיק, מחלוקת הרמב"ם והרמב"ן בדין בני שכם שנתחייבו הריגה ע"י שמעון ולוי.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל הַקַּטְנוּת שֶׁהָאָדָם עוֹבֵר זֶה רַק הֲכָנָה לִקְרִיעַת יַם סוּף הַפְּרָטִית שֶׁלּוֹ!! • שביעי של פסח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

מדוע דווקא בערב שביעי של פסח יורדים לקטנוּת המוחין? ומה אמרו עם ישראל למשה רבינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *