צור קשר עם הרב ברלנד

"כְּדֵי שֶׁתָּבוֹא הַגְּאֻלָּה שֶׁמָּשִׁיחַ בֶּן דָּוִד יָבוֹא, אָמַר רַבֵּנוּ: זֶה רַק תָּלוּי בַּבָּנוֹת! זֶה רַק תָּלוּי בַּנָּשִׁים" • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לפניכם השיעור היומי המלא כפי שמסר אותו מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – אתמול לאחר תפילת מעריב יום ראשון פרשת ויקהל ליל כ"ד אדר־א':

"היום אחד עשרה חודש, שרה מטל בת רבי אברהם הרשלר. האשה הכי צדיקה שהיה מזמן בריאת העולם. מזמן חורבן בית שני, לא הייתה כזו אשה צדיקה וצנועה שהלכה תמיד ארוך.
כי עכשיו נהרגו בדיוק בהדלקת נרות, שלושה חיילים. ועוד עשרים [נפצעו], בלי ידיים בלי רגליים, קרס עליהם בניין. זה הכל כי לא כל הבנות האריכו את השמלות שלהם. כל בת חייבת להאריך את השמלה, גם בת בסמינר, גם בת במאה שערים, גם בת שחזרה בתשובה כעת, זה לא משנה. חצאית, שמלה, הרב מדבר שמלות זה כולל את כל סוגי הבגדים. יש עשר סוגי בגדים, כל יום בגדים חדשים. כל שמלה וכל חצאית וכל בגד, חייבים להאריך אותו עד הקרסול. אם לא, נהרגים כל יום עוד פעם מאה חיילים, ומאה חיילים. אין סוף למלחמה הזאת, אי אפשר כבר לסבול. כולם רוצים לברוח מפה. כדי שתבוא הגאולה שמשיח בן דוד יבוא, אמר רבינו: זה רק תלוי בבנות! זה רק תלוי בנשים. ברגע שהם הולכות ארוך, מיד יכול לבוא משיח בן דוד ותהיה הגאולה השלמה במהרה בימינו אמן!
"‏.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל הַקַּטְנוּת שֶׁהָאָדָם עוֹבֵר זֶה רַק הֲכָנָה לִקְרִיעַת יַם סוּף הַפְּרָטִית שֶׁלּוֹ!! • שביעי של פסח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

מדוע דווקא בערב שביעי של פסח יורדים לקטנוּת המוחין? ומה אמרו עם ישראל למשה רבינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *