צור קשר עם הרב ברלנד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו שובו בנים ביום שושן פורים התשפ"ד שנמשכה במשך כשמונה שעות רצופות של ריקודים בלתי פוסקים.

יודע כל אשר חפץ לשמוח שמחת פורים אמיתית יבוא אל חצר בית המלך הלוא הוא בית מדרשינו שובו בנים. כמידי שנה גם בפורים זה התשפ"ד, קיימו את שמחת הפורים בהידור שלא נמצא כמוהו בשום מקום בעולם. בניגוד לשנים קודמות, השנה הנהלת בית הכנסת לא קיבלה מימון משום גורם לתזמורת ולהגברה, אך גבאי בית הכנסת המסור ר' איתיאל ישראלי החליט לקחת על עצמו חוב של 5,000 ₪ בכדי ששמחת הפורים תהיה בכל דור ודור ותשועתם של קהילת 'שובו בנים' הייתה לנצח. על מלאכת המוזיקה ניצחו בעל הזמר ר' נתן מריאן הי"ו, ועל הקלידים הר' נתן גודס, והבחורים שמחה זכאי ויהודה כהן, כשמצידם מלווים ברגש ר' נחמן דרוק עם הקלרינט ור' נתן רז בסקסופון.
משתה היין והריקודים החלו בשעה 13:30 לאחר תפילת מנחה גדולה בבית המדרש. כשכל העת זורמים עוד ועוד מאנ”ש מירושלים ואף מחוצה לה. ואף חילקו לרוקדים יין להמשך מצות היום. אין ספק, כי שמחה כזאת אין בנמצא, כרצונו של מורינו הרב שליט”א האנשים היו מבוסמים ולא שיכורים, והשמחה היתה שמחה אמִתית פורצת גבולות אך ללא שום הוללות. תוך כדי הגיעו להשתתף בשמחה העצומה, צמד הרקדנים שמעון אלבז ונחמן אלשיך אשר הגבירו את קצב השמחה עם פעלולים פנומנליים ועוצרי נשימה. לקראת השעה 21:30 כאשר הרחבה כבר הייתה עמוסה באלפי רוקדים, החלו בשירי רגש, כשכל קהילת שובו בנים שמים את ידיהם אחד על השני באחדות נפלאה ומעוררת. השיא היה בשירת 'אחינו כל בית ישראל…', גם האדם המבוסם ביותר לא נשאר אדיש למראה המעורר הלזה.
לקראת השעה 22:05 יצא מורינו הרב שליט"א אל מרפסת ביתו לתפילת ערבית במוצאי היום הקדוש, השמחה התעצמה פי כפליים ואף החדווה התפרצה ביֵתר שאת עם שירת "אור זרוע לצדיק ולישרי לב שמחה". לאחר דקות ארוכות תפילת ערבית ומחרוזת שירי ברסלב כמידי ערב.

גלריית התמונות באדיבות גיליון התחדשות והזכויות שמורות להם:

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *