צור קשר עם הרב ברלנד

שבע ברכות במלון ליאנרדו עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

שבע ברכות ומלווה מלכה במלון ליאנרדו בת ים, מוצ״ש כי תשא תשע״ט, עם כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. "למדנו ששומר חינם ושומר שכר חייבים בעונשין. כזה חתן לא היה מבריאת העולם, כמו שאומרת הגמרא בעבודה זרה לב שדוד היה אנוס. רש"י מפרש שהם היו גיבורי חייל שיכלו לכבוש את כל העולם, תרנגול העז בעופות."

"לאליעזר עבד אברהם היו מליארד קושיות על אברהם, איך הוא לוקח את ביתו של סאדם חוסן (בתואל), הרשע הכי גדול בעולם לאישה? אליעזר רואה את רבקה באה עם הכד על שיכמה, "וַתְּמַהֵר, וַתְּעַר כַּדָּהּ אֶל-הַשֹּׁקֶת, וַתָּרָץ עוֹד אֶל-הַבְּאֵר, לִשְׁאֹב; וַתִּשְׁאַב, לְכָל-גְּמַלָּיו" (בראשית כד כ), משקה את כל הגמלים. 10 גמלים, צריכים שלושה ימים ושלושה לילות בכדי להשקות 10 גמלים ורבקה משקה אותם בשנייה אחת."

"רבקה רואה את הכל ורוצה להמתיק את הכל, את כל ה- 24 דורות, היא לא עוזבת את הכד. כי, הכד גימט' 24 שהם 24 צירופי שם הוויה שאף אחד לא יכול להם. היא לא עוזבת את הכד ופתאום היא רואה את יעקב מופיע."

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *