צור קשר עם הרב ברלנד

חשיפה מיוחדת: 'במשך 25 שנות עבודתי והתמחותי בנושא זה לא נתקלתי בתופעה מעין זו'

לפני שנים ארוכות, ד"ר יהודה לייב שופק ביקר בישיבת 'שובו בנים' בירושלים ויצא משם בהתפעלות עצומה > את הסיבה הוא כתב בהמשך במכתב הערכה מיוחד למורנו הרב אליעזר ברלנד שליט"א בצירוף תרומה לישיבה > "בכוחה של אמונה, מסירות נפש ואהבת הזולת, יכולים להתגבר גם על הבלתי אפשרי"

להוציא יקר מזולל

למעלה מיובל שנים הרב ברלנד מקדיש את כל כולו למען המטרה הנעלה של מהפכת התשובה. הרב ברלנד בוגר ישיבת כפר חסידים ולאחר מכן אברך כולל בכולל וואלוז'ין בבני ברק גילה את האור של ברסלב, וזה היה עניין של שנים בודדות עד שהדרך הברסלבאית בקירוב וחיזוק רחוקים הוציאה אותו לדרך הארוכה של מהפכת התשובה אותה החל לפני יותר מחמישים שנה. עשרות אלפים של יהודים שומרי תורה ומצוות ברחבי הארץ ומחוצה לה הינם הפירות המתוקים של המהפכה הגדולה הזו.

אחד הפלאים הגדולים הינו – ההצלחה וההשפעה הכבירה של הרב ברלנד על החוזרים בתשובה, ובפרט אותם שהתקרבו בשנים הראשונות למהפכת התשובה, כשהוא היה נמצא איתם כל היום ומשפיע עליהם מאורו שהפכו ברבות הימים לעובדי ה' מופלגים ומרביצי תורה ברבים.

אין רשעים בעם ישראל!!!

הזעקה הגדולה 'אין רשעים בעם ישראל' – אותה זעק הרב ברלנד מנהמת מליבו הטהור בכנס ביד אליהו בערב חג השבועות תש"ס בראשות מרן הראשון לציון הרב עובדיה יוסף, מסמלת מכל את דרכו בקירוב רחוקים, ומבטו האהוב על כל יהודי באשר הוא. וכך עם מבט מיוחד שכזה ועם דרכו המיוחדת הצליח לחולל מהפך בלבבות הכי רחוקים. הרב ברלנד לא התייאש משום יהודי באשר הוא, גם כאלו שהיו מכורים לחומרים האסורים בצורה הכי קשה, כשגם שניסו להיגמל, והלכו לשם כך לרופאים ומומחים – הללו הרימו ידיים, ולא נתנו להם שום סיכוי. עד שהם הגיעו אל 'שובו בנים' שם הרב ברלנד אוהבן של ישראל הצליח לגמול אותם מאותם חומרים מסוכנים ואסורים, העלה אותם על דרך המלך, ועזר להם בהמשך להקים בתים נאמנים בשראל.

בפלא העצום הזה נתקל ד"ר יהודה לייב שופק בעת שערך ביקור בישיבת 'שובו בנים' ומצא מטופלים שהיו מכורים לסמים והוא התייאש מעתידם ולפתע מצא אותם בצורה שהוא התבטא עליה שהם 'נולדו מחדש' ההתפעלות הגדולה שלו הביאה אותו לשגר מכתב מיוחד למורנו הרב ברלנד ואנחנו כעת חושפים בפניכם את תוכנו:

מכתב הערכה והתפעלות

לכבוד הרב אליעזר ברלנד

"שובו בנים"

ירושלים.

הריני פונה אליך במכתב זה כדי להביע את התפעלותי והתרשמותי העמוקה מביקורי במוסדכם השבוע. טפלתי אישית במשך תקופה ארוכה בשלושה אנשים אשר סבלו מהתמכרות כבדה לסמים, ומכל התופעות הנלוות להיתמכרות מעין זו. מוסדות שונים אשר טיפלו באנשים אלו אמרו נואש מהסיכוי לגומלם, ואף אני לא תליתי תקוות רבות בנוגע לעתידם.

לתדהמתי המרובה פגשתי באנשים אלו השבוע בעת ביקורי אצלכם ונוכחתי לדעת כי אנשים אלו נולדו מחדש והינם לומדים מתפקדים ועובדים בצורה המעוררת התפעלות. שניים מתוכם אף נשאו נשים והקימו משפחות.

במשך 25 שנות עבודתי והתמחותי בנושא זה בצרפת ובישראל לא נתקלתי בתופעה מעין זו, אשר מוכיחה כי בכוחה של אמונה, מסירות נפש ואהבת הזולת, יכולים להתגבר גם על הבלתי אפשרי.

הריני מאחל לכם הצלחה מרובה בהמשך פעילותכם הברוכה.

בכבוד רב,

ד"ר אריה לייב שופק.

נ.ב.

כמו כן הריני מצרף תרומה אישית צנועה בסך 2.000 שקל, נא לאשר קבלתה.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *