צור קשר עם הרב ברלנד

מגבית חירום להקמת מתחם הענק לאירועי סוכות עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

לאחר שלוש שנים בהם לא זכינו לערוך את ההילולה הקדושה של רבינו הקדוש עם מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, לאחר מאמצים גדולים מאוד זכו להשיג שטח מאוד גדול עבור קיום כל אירועי חג הסוכות.

מלבד היארצייט של רבינו מדובר גם בשמחת תורה וההקפות שניות שיערכו בעז"ה יחד עם מורינו הרב ברלנד שליט"א.

כל ההתארגנות עבור ההקמה דורשת המון כסף, משום שהעלויות מאוד גבוהות להקים את המערך העצום הזה. מדובר בשטח ענק של חמש אלף מטר מרובע אותו צריך להקים ממש מהיסוד. לשם השוואה, מדובר במתחם שתהיה פי 10 יותר גדולה מהסוכה שהוקמה במתחם תולדות אברהם יצחק עבור תפילות יום כיפור.

לתרומה ישירה עבור הקמת מתחם סוכות – לחצו כאן

פרטים עבור תרומה ישירה:

בנק מזרחי טפחות
סניף 403
מספר חשבון 140689
החשבון על שם: עמותת מרכז עזרה וחסד

הרה"צ הרב עופר ארז שליט"א בקריאת קודש עבור הזכות הגדולה מאוד של השתתפות בהקמת מתחם הגדול בעולם של יארצייט רבינו נחמן מברסלב ואירועי חג הסוכות עם מורינו הרב ברלנד שליט"א.

רק בכדי לסבר את האוזן אודות גודל ההשקעה הנדרשת לפרוייקט, צריך להכין את המקום להעמדת המתחם ועליו לבנות סוכה ענקית. הבאת גנרטורים ענקיים, תשתית מים ושירותים, אבטחה, אישורים מהעירייה וגורמי הביטחון ומד"א, תאורה, הגברה ותזמורת, כיבוד, משאיות, מנופים ועוד ועוד. סך כל האירוע דורש מאות אלפי שקלים וכולו עבורנו, הציבור הרחב שהמתחם יהיה פתוח ומוכן עבורו.

לכן, כדברי מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, מבקשים במהרה מכול משפחה להרים תרומה של 200 שקלים לפחות וכול המוסיף מוסיפים לו. מורינו הרב ברלנד שליט"א הוסיף ואמר ש- 20 גיבורי כוח שיתרמו עבור המעמד הקדוש חמש אלף שקלים יזכו לשבת עם הרב שליט"א בסעודת ההילולה, מלבד הזכות האדירה מאין כמוהה של זיכוי הרבים. הרי אין עוד הילולה כזו בכל רחבי תבל ועוד יחד עם הגה"צ מורינו הרב ברלנד שליט"א.

לקח הרבה זמן ומשאבים להשיג את האישור בכדי להקים את המתחם עבור אירועי חג הסוכות. הפרוייקט הוא מורכב ועצום, לכן אנו מבקשים שכל משפחה תתעורר במהרה להרים לפחות סכום של מאתיים שקלים, זכות גדולה מאוד.

הרב עופר ארז שליט"א הוסיף עוד דברים לגבי חשיבות המעמד.

כולנו זוכרים את השנים האחרונות, שנים של טלאות, כמה כיסופים היו לכולנו שרק נזכה לערוך את ההילולה ואירועי חג הסוכות עם מורינו הרב ברלנד שליט"א. כשמורינו הרב ברלנד שליט"א חזר לביתו נאווה קודש הוא התבטא ואמר, מדובר בניסים על גבי ניסים, על גבי ניסים, על גבי ניסים, לכן כולנו רוצים לזכות לערוך את אירועי חג הסוכות עם מורינו הרב ברלנד שליט"א.

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *