צור קשר עם הרב ברלנד

שיעור לכולל שביבי אור במעונו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כולל שביבי אור ○ תקציר מתוך השיעור

"אם לא רבי נתן לא היה נשאר עלה אחד מכל כתבי…" כולל שביבי אור עמל להוציא דבריו כתביו וחידושיו המאירים של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א לאור העולם. כאשר כל שיעור היוצא מפי הגבורה מתומלל ומוקלד עם מראי מקומות, בכדי שהדורות הבאים יזכו גם הם להנות מגן העדן עלי אדמות משיעוריו של מורינו הרב שליט"א.

לצד השיעורים הנמסרים מידי יום, בכולל שביבי אור עובדים להוציא לאור את שיעוריו של מורינו הרב שליט"א בספרים מאות עמודים מרהיבי עינים עם אלפי מראי מקומות. לצד הספרים הקיימים משנת תשע"ז – תשפ"א, והספר שכבר עומד לדפוס משנת תשפ"ב, עובדים כעת על כל הספרים של השיעורים שנמסרו במהלך השנים החל משנת תשמ"ט – תשע"ו.  מלבד זאת ישנה סדרה נוספת של ספרים מכתבי מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א הנקרא "כנפי נשרים" מאות מאמרים ממהלך השנים בנושאים שונים לאנשים פרטיים ולקבוצות כלליות.

אברכי הכולל הנם אברכים יראי שמים תלמידי חכמים שיושבים יומם ולילה ועוסקים בתורה ובזמנם הפנוי עוברים ומתמללים את דברי אלוקים חיים שיצאו מפי הגבורה.

מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א במסירת שיעור לכולל שביבי אור

בסעייתא דשמיא ביום שני בשבוע שעבר ליל ט"ז שבט, מורינו הרב שליט"א מסר שיעור מיוחד לאברכי הכולל בשיעור דיבר מורינו הרב שליט"א ממספר נושאים בהם פרשיות השבוע, אמונה בצדיק, תפילה בניגונים, לימוד גמרא בעיון, ועוד שאר נושאים בשאר מכמני התורה הקדושה. לאחר ארבעים דקות של שיעור אש להבה סיים מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א את השיעור וחיזק את אברכי כולל "שביבי אור" במעלת הפצת דברי הצדיק.

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *