צור קשר עם הרב ברלנד

איך ניצלים מכליה וזוכים למשיח? הרב מרדכי סופרין על הסוד שנחשף

מסר חשוב מאוד לאור המצב הקשה בו אנו נמצאים, מהרב מרדכי סופרין שליט"א, מתלמידיו הוותיקים של מורינו הגה"צ הרב ברלנד שליט"א

אלה דברי קודשו:

אני בדרך כלל פה לא מדבר מהרב ברלנד, זה הרב שלי אז אני מספר לכ סיפורים, כמו שסיפרתי לכם על המשפט (סיפור שסיפר). אבל אם יש בסיפור של הבעל תפילה (מסיפורי מעשיות) עשרה אנשים אצל המלך, יש שם את החכם, את המלכה, הבת מלכה, הגיבור, התינוק, הממונה את האוצרות. אם הרב ברלנד אחד מהאנשים אלה – אז הוא הגיבור.

האיש הזה (הרב ברלנד), אני לא מכיר אדם גיבור כמוהו. לא מכיר, לא שמעתי, לא ראיתי ולא קראתי בספרים על גבורות כמו שראיתי אצלו.

והגיבור הזה (הרב ברלנד) ממתיק את כל הדינים, הוא יכול להמתיק דינים נוראיים מעלינו, הכל! רק מה, צריך לתת לו כח! צריך להתחבר אליו! אפילו מי שלא מאמין בו!!

אני יודע שפה יש אנשים שלא מאמינים בו. לא חייבים להאמין בו, אבל על כל פנים יש ספק, אולי, מה אכפת לכם.., יש הרבה (מאוד) אנשים שכן מאמינים!

אז מי שלא מאמין בו, בואו, יש צרה עכשיו, רוצים להמתיק דינים! בואו ניתן לו כח – יש דבר (מיוחד) שהרב ברלנד גילה ולפני כמה שנים זה התגלה לכל העולם. זה נקרא – "פרקים נבחרים"!

וזה היה בסוד, אף אחד לא דיבר מזה, אף אחד לא סיפר את זה, אבל לאט לאט הסוד הזה התגלה. לאט לאט התחילו אנשים לדבר מזה שיש פרקים נבחרים שהרב ברלנד גילה, שהם פרקים מיוחדים. זה תיקון הברית לא רק לשוגג, אלא אפילו למזיד ולכל העוונות הכי קשים שבעולם!

יש התקפה כזאת (טבח שמחת תורה), יש מכה כזאת, באמת זו גזירה נוראה שקרתה לנו פה בשמחת תורה! זו הזהרה לגבי ההמשך, להמשך הרב ברלנד צריך את הכוחות שלנו!

זה שלו, פשוט מי שיזכה להגיד את זה נותנים לו משלו! כי מה זה מעורר שאנחנו עושים את שלנו?

זה נותן לרב ברלנד חשק להתגבר!! "על כן צריכים ישראל להיות בהתחברותם ואחדותם עם הצדיק" (נועם אלימלך) – צריך להיות אחד עם הצדיק!

("פרקים נבחרים") זה מה שהוא גילה? אז אני הולך עם זה! כי זה שלו, אז אני נותן לו את זה, ועל ידי זה הצדיק נעזר בגבורה לבטל הדינים!

יש לו חשק להתגבר, כי אתם יודעים איזה ייסורים הוא סובל בשביל זה? (הרב ברלנד צריך) להיכנס בדינים קשים כאלה של גזירת כליה, להיכנס בכאלה מלחמות, בשביל מה להיכנס? שמה כולם חולקים עליו, כולם מבזים אותו.

ופתאום באים אנשים ואומרים לו – אנחנו איתך! (אז הרב אומר), בסדר אני אכנס ויהיה מה שיהיה, הוא מוסר נפש!

כמו משה רבינו, "וַיִּחַן שָׁם יִשְׂרָאֵל נֶגֶד הָהָר" (שמות יט ב), כולם כאיש אחד יחד איתו!

אם נעשה כך, אז בסדר הרב ברלנד יבטל מעליכם את כל הגזרות.

זה מה שבאתי להגיד לכם. קודם כל שנבין מה שקורה פה, זה בערך ההסבר של מה שקורה פה. יש פה גזירה על עם ישראל, כי התגברו הדינים. אחנו לא צריכים להסביר למה התגברו הדינים, זה ברור לכל אחד. כולם רואים, כולם יודעים, זה לא בן האדם למקום, זה איך אנחנו חיים.

והדינים הם קשים. (ועם כל הכאב הנורא) הגזירה ב"ה זה נגמר בקטן, קטן לעומת גזירת כליה. זה קטן, אבל זה הכיוון לשם! וההמתקה של זה בחינת תפילה בחינת דין של הבעל כח!

איפה יש בעל כח? אתם מכירים בעל כח שיכול לבטל גזירות כאלה? זה המצב עכשיו!

מי שירצה הבאתי כמה "פרקים נבחרים", תגידו את זה ובעזרת ה' ניתן לרב ברלנד כח להמתיק את הדינים מעלינו!

ואז תהיה פרנסה גדולה ושפע גדול לכל עם ישראל, לכל אחד ואחד. ואם ירצה ה' וזה יצליח לגמרי לגמרי – אז יבוא משיח ויגאל אותנו גאולה שלימה!

אמן

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *