צור קשר עם הרב ברלנד

איך עוצרים את האסון וזוכים לגאולה ברחמים? הרב עופר ארז בעדות מתוך חצרות הצדיקים

האם אנחנו בפתיחתה של מלחמה כוללת ואכזרית, או שאולי הרע מכל כבר אחרינו?

סברות שונות נזרקות ללא הרף לחלל האוויר, כאשר כל אחד שותף למעגל הניתוח שמשגשג בארץ. הרב עופר ארז שליט"א בעדות מתוך חצרות הצדיקים, ומתוך ביתו של מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, שופך אור על הדרך שלנו להשפיע ולעצב את הצפוי לנו.

אלה דבריו:

מי שבאמת הולך עכשיו ורוצה את הקב"ה, יותר צדיק, פחות צדיק, עולה, יורד, זה לא באמת מה שמשנה כרגע.

כי קודם כל אנחנו באמת לא יודעים מי בעליה, מי בירידה, מי צדיק ומי לא צדיק, על פי רוב זה דמיונות, זה טעויות.

זה לא הולך לפי מה שאנחנו חושבים, היום הקב"ה אומר לנו תבקשו ממני, תפנו אליי אני האבא שלכם, אני אוהב אתכם – הקב"ה לא רוצה שיהיו דינים בעולם, הקב"ה רוצה להביא את כל הגאולה ברחמים ובחסדים, פשוט צריך לפנות אליו.

שמעתי מכמה צדיקים, מהרב (אליעזר ברלנד שליט"א) וגם מעוד צדיקים, שיש בחינה שלפיה – יכול להיות שיצאנו ידי חובת הדין במה שקרה.

יש צד כזה לפיו, אם עם ישראל ייקח עכשיו את כל הדברים הנוראים שקרו, ניקח את זה להתעוררות – יכול להיות שיצאנו ידי חובת הדין.

הייתה מידת דין נוראה במה שקרה, אני שמעתי שהרב (ברלנד) אמר שזה המתיק הרבה, הרבה מאוד. הוא אמר שהייתה צריכה להיות איזה גזרה נוראית על עם ישראל וזה ביטל אותה.

עכשיו, מה הלאה? אנחנו באמת לא יודעים, אבל מה שאנחנו כן יודעים זה, ככל שעם ישראל יתעורר בתפילה, בתשובה. על הרחוקים שלא יודעים, אנחנו צריכים להתפלל בשבילם שיזכו להתעורר.

זה למעשה הדבר הכי חשוב, אין ממה לפחד, באמת אין ממה לפחד – כלום! אדם שהולך עם הקב"ה אין לו ממה לפחד – משום דבר.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *