צור קשר עם הרב ברלנד

מעלת 16 החיילים הקדושים שנהרגו על קידוש ה' – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

דברים קדושים שאמר מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, לאחר מות 16 הרוגי המלכות במלחמת הקודש בעזה – כ"ז תשרי תשפ"ד

כל אחד להגיד: "יהי שמיה רבא מבורך לעולם ולעולמי עולמיא", בכל הכח. שישמעו את זה עד אומן, וכל האמנים צריכים שישמעו עד אומן.

בזכות שהבנות שומרות את הצניעות, שרפו את כל השמלות הקצרות – מחזיקים כבר 5 ימים מעמד.

אמנם 16 הרוגים, כנגד 2 לוחות הברית שזה גימטריה של "בראשית". בראשית זה שני לוחות אבנים, כל אות זה 6 על 6 (מידות הלוחות ו' על ו' טפחים). כל זה למדנו בתורה ל"ח, עשרת הדיברות זה 16, המס' 16 הוא המס' הכי חשוב שיש בכל הדורות – ולכן בדיוק 16.

אם הבנות ישרפו את כל השמלות, את כל החולצות הצמודות עם הכיתובים – שום חייל לא יהרג. כמו שהיה במלחמת מדין, "אֶלֶף לַמַּטֶּה אֶלֶף לַמַּטֶּה" (במדבר לא ד), שום חייל לא נהרג. במלחמת מדין היו מיליונים כחול הים, יצאו כנגדם רק 12 אלף מישראל, אז שום חייל לא צריך לְהֵיהָרֵג.

זה תלוי רק בצניעות של הבנות ושהבנים ישברו את כל השיאומי שלהם, כי בכל השיאומי רואים תמונות תועבה, פריצות נוראה. שבעה מדורי גיהנום לא יכפרו על כל תמונה שאדם ראה באיזה שיאומי. לא יעזור שום שבעה מדורי גיהנום ולא בתחיית המתים. ,לעולם הם לא יצאו מהגיהנום, גם לא בתחיית המתים.

כל מי שעוד יש לו שיאמי שישבור את זה מיד עכשיו תוך 5 דקות, לקחת פטיש ולנתץ את זה. כי זה איסור דאורייתא, זה השטן בעצמו. ברגע שישברו את כל השיאומי והבנות תלכנה בשמלות ארוכות עד הקרסול – תבוא הגאולה השלימה ויבוא משיח בן דוד במהרה בימינו.

אמן

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *