צור קשר עם הרב ברלנד

ירושלים המקום הכי בטוח בעולם – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

במה תלוי סיום המלחמה?

מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, בדברי קודש מר"ח כסליו

עכשיו הגיע טיל לקרית ביאליק עשרים קילומטר צפונה מחיפה, וטיל מעזה לדלית אל כרמל שלושים קילומטר דרומה מחיפה, ליד זכרון יעקב.

אתמול נהרג מהטיל של החיזבאללה בן אדם בשם יעקב, הכי צדיק. הוא היה עובד בחברת חשמל מטבריה.

בינתיים עוד לא מגיע שום טיל לירושלים ואין אזעקות בירושלים. ירושלים היא הכי רחוקה גם מהחמאס וגם מחיזבאללה.

המקום הכי בטוח בעולם זה ירושלים, יותר מגרמניה יותר מלוס אנג'לס. עכשיו נהרג שם יהודי בשם קסלר, יהודי הכי צדיק, הוא הלך עם דגל ישראל, קיבל מכה ממפגין אחד, בחור פרו פלסטיני. והוא קרא למשטרה תבואו תראו לא עשיתי כלום, אני עוד הזמנתי אתכם שתראו, מסכן נפל קיבל מכה בראש בנפילה. המשטרה האמינה לו, למרות שיש מיליון עדים שהוא הרג אותו. קרא למשטרה עכשיו הוא משחרר הוא מסתובב חופשי חופשי, צוחק על כולם.

הכל תלוי אך ורק בבנות שהולכות בצניעות ואז המלחמה תפסק לגמרי. כל יום שהמלחמה נמשכת נהרגים עוד חמישה, עוד חמישה, עוד עשרה. כבר הגיעו לחמישים הרוגים מתחילת המלחמה (נכון לזמן מסירת השיעור),

1500 הרוגים במסיבה, כל הכבישים הרוגים. זק"א לא יכל להגיע ולא מגן דוד, כי כל הכבישים היו סגורים באלף הרוגים. שלוש (מאות) בתוך המסיבה, כל שניה זה שלושים הרוגים, חמש שניות זה מאה חמישים הרוגים. ולא היה שום רובים בקיבוצים, לא בנשקיה ולא לאנשים פרטיים רק כמה אקדחים וחמש עשרה כדורים. עם זה הצליחו אחרת היה מגיע לעשר אלף הרוגים.

עכשיו אנחנו כבר בעשר אלף נפגעים והרוגים, שבע וחצי אלף פצועים ו- 1500 הרוגים – מאתים ארבעים חטופים ועוד מאה נעדרים. אומרים שעוד שמונה ימים יתחילו כבר להחזיר אותם, הלואי זה יהיה אמת. כולם היו צריכים להיות בעצם הרוגים, בנס הם לא הרוגים, אבל 1500 הרוגים זה מספיק.

כזו שואה לא הייתה מקום המדינה, מ- 48 לא היה כזה אסון, אפילו שהיו 1500 הרוגים במלחמת השחרור, אבל זה התפרס על שנה וחצי. פה זה ביום אחד, בשעה אחת, בדקה אחת. כבשו את כל המוצבים ואת כל הקיבוצים תוך שעה, אחרי זה לשחרר אותם מתו עוד 300 חיילים. אם היה שם חייל אחד היה עוצר את הכל, לא היו מתים עוד 300, ועוד 300 ועוד 300, סה"כ 1500.

הכל זה רק תלוי בצניעות של הבנות, שהן תלכנה כלן עם שמלות ארוכות עד הקרסול, לסגור כפתורים, לא להרים שרוולים, אז לא ימות שום חייל.

ותבוא הגאלה השלמה במהרה בימינו אמן

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *