צור קשר עם הרב ברלנד

"יָדוֹ פְתוּחָה לְכָל מַשְׁכִּימֵי בַבֹּקֶר" • בחורי חכמה ודעת זכו לקבל 'אורחות צדיקים' בקודש פנימה

בחורי חכמה ודעת זכו לקבל את הספה"ק 'אורחות צדיקים' ממורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א על התמדתם בסדרי הישיבה בימי שישי

אשתקד התקיים מבצע בעידודו של מורינו הרב שליט"א לחזק את בחורי ישיבת 'חכמה ודעת' להקפיד על סדרי הלימוד בימי שישי ובפרט על התפילה. ידוע כי בכל עולם הישיבות יום שישי הוא זמן של ריפיון. בכדי לעודד את הבחורים להשתתף במבצע החיזוק, הנהלת הישיבה הודיעה כי הבחורים אשר יקפידו ויתמידו להשכים שחרית ולהתייצב לסדרי הלימוד בימי שישי, יזכו להיכנס אל הקודש פנימה לקבל מידיו של מורינו הרב שליט"א שי. כאשר לשאלתם של הצוות בישיבה איזה תשורה יש להביא לבחורים, מורינו הרב הורה להם שיתנו לבחורים את ספרי המוסר 'מסילת ישרים' ו'אורחות צדיקים' ושהבחורים ילמדו בהם. ואכן כפי שסיקרנו כאן בעבר מי שזכה לעמוד במבצע בזמן חורף התשפ"ג זכה להיכנס אל הקודש פנימה מורינו הרב שליט"א ולקבל מידיו הקדושות את הספה"ק 'מסילת ישרים' להרמח"ל.

כעת זכו להכנס הבחורים אשר זכו להשכים שחרית ולהקפיד על סדרי הישיבה בימי שישי בזמן קיץ התשפ"ג, מורינו הרב שליט"א חילק לבחורי החמד את הספה"ק 'אורחות צדיקים' כאשר מורינו הרב כותב לכל אחד ואחד מהבחורים הקדשה אישית.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל הַקַּטְנוּת שֶׁהָאָדָם עוֹבֵר זֶה רַק הֲכָנָה לִקְרִיעַת יַם סוּף הַפְּרָטִית שֶׁלּוֹ!! • שביעי של פסח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

מדוע דווקא בערב שביעי של פסח יורדים לקטנוּת המוחין? ומה אמרו עם ישראל למשה רבינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *