צור קשר עם הרב ברלנד

"כל העולם מתחרטים שהיטלר לא גמר את היהודים" – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

למה הסגירו את שמשון לפלישתים?

למה שמשון הרג כל יום אלף פלישתים בעזה?

איך הפלישתים תקפו את ישראל ובחוצפתם קוראים לשמשון פרא אדם כשנלחם בחזרה?

איזה נס היה לשמשון?

דברי קודשו של מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א:

שמשון הגיבור היה הכי הגיבור, הוא היה הולך כל יום לעזה, הוא היה הורג להם אלף חיילים, אלף חמאסניקים. אי אפשר היה לפגוע בו אז החליטו להסגיר אותו, הביאו 3 אלף חיילים כדי להסגיר אותו. אמרו לשמשון, אתה יודע שאנחנו תחת הפלישתים, היום החמאס שולט פה! מי שולט פה? החמאס!

היום הפלישתים שולטים בנו, הפלישתים היום זה החמאס!

שאלו את שמשון: למה אתה ככה עושה, כל יום הורג להם אלף איש?

ענה שמשון: לקחו לי את האישה שלי, מה אני יכול לעשות?

חופש הביטוי, עכשיו באנגליה עושים הפגנות בעד החמאס, החמאס צודק הֶרֶג יהודים זה דבר לגיטימי בהחלט. מזמן היטלר עוד לא התבטל החוק (שהרג יהודים הוא דבר לגיטימי), היטלר אמר שלהרוג יהודי זה המצווה הכי גדולה, בעיקר מאמצים את הגישה הזו באנגליה שהם מקפידים להישאר עם החוקים מפעם, הם שמרנים, הם לא משנים חוקים. רואים שהם הולכים לחמאסניקים צועקים מוות ליהודים והממשלה הבריטית תומכת בזה, היא בעד זה.

שואלים אותם למה (אתם חושבים שהרג יהודים הוא דבר לגיטימי)? מה זה?

עונים האנגלים: מה הפירוש? זה החוק מלפני 70 שנה!

אותו דבר שמשון, שאלו אותו מה אתה הורג בהם? זה נגד החוק הבינלאומי, מה אתה עושה להם? אנשים מסכנים, אומללים, מה אתה רוצה מהחיים שלהם?

טוב, אז באו 3 אלף לתפוס את שמשון. אמר להם שמשון: אל תעשו לי כלום, רק אל תגעו בי אני מסגיר את עצמי לבד. תשבעו לי, אני רוצה שתשבעו שבועה פן תפגעו בי אתם.

ויאמרו לאמור, לא באנו לאסור אותך, "וַיֹּאמְרוּ לוֹ לֵאמֹר לֹא כִּי־אָסֹר נֶאֱסָרְךָ וּנְתַנּוּךָ בְיָדָם וְהָמֵת לֹא נְמִיתֶךָ וַיַּאַסְרֻהוּ בִּשְׁנַיִם עֲבֹתִים חֲדָשִׁים וַיַּעֲלוּהוּ מִן־הַסָּלַע" (שופטים פרק טו פסוק יג). שמו אותו על השפיץ של הסלע שלוש מאות מטר גובה.

הפלישתים מריעים בשופרות בחצוצרות, ניצחנו, ניצחנו, תפסנו את מושיע ישראל, את הבריון הכי גדול. איזה בנדיטים אלה היהודים, כולם בנדיטים, עם של רוצחים. היטלר אמר, אני לא מוכן לגור איתם ביחד, אי אפשר הם רק רוצחים יום ולילה, אנחנו הגרמנים יפה נפש, (כל היום אומרים בנימוס) בּיטֶה שן, דנקֶה שן (תודה, בבקשה). הם לא מתקרבים לבן אדם, לא נוגעים בבן אדם בחיים, רק מלטפים כל אחד.

אמרו, היהודים האלה, הרצחנים האלה, יהיה הסוף שלהם, בסוף בסוף גרמניה נפלה, מסכנה נפלה, אז אמרו: מי הפיל אותנו? היהודים!

אשמים היהודים שנשארו? אבל נשארו רק 10 אלף יהודים? כן! הם הביאו את האמריקאים, הביאו את הרוסים, הם הביאו את האנגלים, הביאו את הצרפתים! נכשלנו בגלל היהודים, בגלל שהשארנו כמה יהודים בחיים!

היטלר אמר, אם ישאר יהודי אחד, תינוק אחד אנחנו אבודים, אין כאלה עקשנים וכאלה רצחנים כמו היהודים. כל העולם מאמין בזה עד היום, עכשיו היו התקפות על יהודים בשדה התעופה בדגסטן, התנפלו על האוירון איזה  אלף מוסלמים.

טוב, שמשון מצא לחי חמור טְרִיָּה, "וַיִּמְצָא לְחִי־חֲמוֹר טְרִיָּה וַיִּשְׁלַח יָדוֹ וַיִּקָּחֶהָ וַיַּךְ־בָּהּ אֶלֶף אִישׁ" (שם טו). וואו ריבונו של עולם איזה פרא אדם, וואו איך נפלנו על כזה פרא אדם?

וַיֹּאמֶר שִׁמְשׁוֹן בִּלְחִי הַחֲמוֹר, חֲמוֹר חֲמֹרָתָיִם, בִּלְחִי הַחֲמוֹר הִכֵּיתִי אֶלֶף אִישׁ, כל מכה אלף איש. וַיְהִי כְּכַלֹּתוֹ לְדַבֵּר, פתאום הוא התעלף מצמא, הוא כבר לא שתה 3 ימים, וַיַּשְׁלֵךְ הַלְּחִי מִיָּדוֹ וַיִּקְרָא לַמָּקוֹם הַהוּא רָמַת לֶחִי. יש רמת בית שמש, יש רָמַת לֶחִי זה הכל באותו איזור.

וַיִּצְמָא מְאֹד וַיִּקְרָא אֶל ה', וַיֹּאמַר אַתָּה נָתַתָּ בְיַד עַבְדְּךָ אֶת הַתְּשׁוּעָה הַגְּדֹלָה הַזֹּאת וְעַתָּה אָמוּת בַּצָּמָא, זה יהיה הסוף שלי אחרי שהכתי אלף איש?

נבקעה לו השן ויצא לו משם מעין, מהגומה שבשן, מהמכתש זה הגומה. וַיִּבְקַע אֱלֹקים אֶת הַמַּכְתֵּשׁ אֲשֶׁר בַּלֶּחִי וַיֵּצְאוּ מִמֶּנּוּ מַיִם, איזה מים חיים וַיֵּשְׁתְּ, צוננים קרים כמו קרח וַתָּשָׁב רוּחוֹ וַיֶּחִי.

עַל כֵּן קָרָא שְׁמָהּ עֵין הַקּוֹרֵא ושם שמשון קרא לה', ה' ברא לו מעיין חדש, עין הלחי.

וַיִּשְׁפֹּט אֶת יִשְׂרָאֵל בִּימֵי פְלִשְׁתִּים עֶשְׂרִים שָׁנָה, עשרים ועוד עשרים זה 40 – עוד 20 שנה היה להם פחד משמשון.

 

 

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *