צור קשר עם הרב ברלנד

ברוך דיין האמת • הלך לעולמו בפתאומיות משמח אלוקים ואדם הרב שמואל חיים יגלניק זצ"ל

מציון שמעון הצדיק הגיעה הבוקר הידיעה המרה על הסתלקותו הפתאומית של הרב שמואל אייזיק יגלניק זצ"ל מחסידי ברסלב שובו בנים והוא בן מ"ח שנים בלבד.

הרב שמואל אייזיק יגלניק נולד להוריו הרה"ח רבי יהושע יגלניק זצ"ל מחשובי חסידי ברסלב ולאמו תחי' המתגוררת כיום בשכונת רמת שלמה בירושלים.
ר' שמואל היה משמח אלוקים ואדם, היה תדיר במסעותיו בקברות צדיקים בארץ ובאוקראינה. כמו"כ שימש כשד"ר בלונדון תקופה. מקורוביו מספרים כי בחורים חסרי מסגרת היו מתקבצים סביבו והיה לוקח אותם לקברי הצדיקים בארץ ובחו"ל, והיה תדיר מעלה חיוך על פני כל יהודי באשר הוא.

ר' שמואל הותיר אחריו את דור ישרים מבורך, בנים ובנות וחתנים. אחד מחתניו הוא הרב דוד ליכטזון שיבדלח"א מרבני ישיבת רש"י.
בשנים האחרונות סבל ר' שמואל מסוכרת הבוקר הגיע כמנהגו להתפלל בהנץ החמה בקבר שמעון הצדיק בירושלים תובב"א, לאחר התפילה חש שלא בטוב וביקש לנוח ברכבו של חבירו, לאחר זמן מה הוא נמצא שם ללא דופק וללא הכרה, למרות מאמצי ההחייאה של מתנדבי 'איחוד הצלה', אשר הגיעו לזירה הוא פונה לביה"ח הדסה הר הצופים שם נקבע כי הוא נפטר במיתת נשיקה היכן ששהה רוב ימיו ושנותיו לצד קברות הצדיקים – על יד ציונו של שמעון הצדיק.

מסע הלוויה יצאה היום משמגר ועברה ברחוב החומה השלישית מתחת לביתו של מורינו הרב שליט"א אשר הספיד את ר' שמואל ואמר קדיש אחריו. לאחר מכן מסע הלוויה המשך להר הזיתים שם נטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים!

לווית הרב יגלניק ברחוב החומה השלישית בהשתתפות הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א:

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

מַעֲשֶׂה בְּרַבִּי אֱלִיעֶזֶר • סיקור נרחב מיום טוב ראשון דפסח בצל הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

בפרוס עלינו ימי הפסח הקדושים והנוראים זכינו כלל אנשי שלומינו להסתופף בצילו הגדול של הרב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *