צור קשר עם הרב ברלנד

"איך דוד המלך שחרר את החטופים בתקופת התנ"ך?" • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לפניכם השיעור היומי המלא כפי שמסר אותו מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – אתמול לאחר תפילת מעריב יום שלישי פרשת יתרו ליל כ"א בשבט:

"כמו שהזכרנו בשיעורים הקודמים, שאחינועם היזרעאלי ואביגיל הכרמלית היו בין החטופות. דוד לא התחשב לא באמנת ז'נבה ולא באמנת האג, לא באמנת אוסלו ולא באמנת קמפ דויד. הוא נכנס ב'בלתי מעורבים' באנשים ה'צדיקים' האלה, שחטפו את שתי הנשים, חיסל להם כמה מאות, ואפילו שהם היו הכי 'צדיקים' בעולם. והוציא את אחינועם היזרעאלי אביגיל הכרמלית, הוציא אותם. כמו שמעון ולוי שהוציאו את דינה מבית שכם. לא התחשבו באף אחד, לא באמנת ז'נבה, ולא באמנת האג, ולא באמנת אוסלו, ולא באמנת קמפ דויד.
כי ברגע שכל אשה תכסה את הרגלים, אז תפסק המלחמה. כל רגע שהיא כסתה את הרגלים מתים כל פעם עוד מאות יהודים, מאות חיילים חפים מפשע, צדיקים אמיתיים!. ולכן עכשיו העבודה שלנו בדור הזה זה לכסות את הרגלים. ולשבור את השאומי שם רואים תמונות תועבה נוראות, זה סיבת כל המלחמה, השאומי הזה, והסמרטפון בגלל זה יש מלחמה, כל יום נהרגים עוד יהודים ועוד יהודים. כל אחד ישבור את השאומי לגמרי ואת הסמרטפון אז כולם יעופו באוויר.
כמו בבית ראשון ובבית שני כולם עפו באוויר, מציפורי, מכולם, מכפר שמאי מצפת, כולם היו עפות באוויר. כל אשה רצתה להתפלל במקדש, בכותל, היא לא ויתרה. כל בית ראשון ובית שני, שום אשה לא ויתרה על תפילה בכותל, תפילה בבית המקדש. לכן כולם זכו לעוף באוויר, בזכות זה תהיה הגאולה השלמה במהרה בימינו אמן!"‏.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל הַקַּטְנוּת שֶׁהָאָדָם עוֹבֵר זֶה רַק הֲכָנָה לִקְרִיעַת יַם סוּף הַפְּרָטִית שֶׁלּוֹ!! • שביעי של פסח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

מדוע דווקא בערב שביעי של פסח יורדים לקטנוּת המוחין? ומה אמרו עם ישראל למשה רבינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *