צור קשר עם הרב ברלנד

"אשה יכולה להספיק גם להתפלל בכותל וגם לשלוח את הילד בזמן ללימודים" • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לפניכם השיעור היומי המלא כפי שמסר אותו מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – אתמול לאחר תפילת מעריב יום חמישי פרשת משפטים ליל ל' בשבט א' דראש חודש אדר־א':

"שלושה פצועים קשה בלי ידים בלי רגלים [בעיר] קרית שמונה. [שר הביטחון] יואב גלנט מבטיח לכולם לחזור לישובים, לחניתה, שלומי, קרית שמונה, הוא אחראי על כולם, אין מה לפחד, והוא אחראי שלא יפלו טילים יותר. וכל זה כי עדיין לא כל הבנות האריכו את השמלות, ולא שברו את השאומי שלהם. דבורה הנביאה שברה את השאומי שלה, אז היא זכתה לעמודא דנורא, לפידי אש, [כמו דבורה הנביאה שנקראת] "אשת לפידות".
כל בת שתשבור את השאומי שלה, תזכה ללפידי אש לעוף באוויר, כמו נשות ציפורי שעפו באוויר. כמו שרח בת אשר שהייתה נביאה. בכל דור ודור היו שש מאות אלף נביאות, כל בית ראשון, כל ימי השופטים, כל מקדש שילה. שלוש מאות שלושים ותשע שנה מקדש שילה, ארבע מאות ועשר בית ראשון, [מאתיים] ועשר בית שני. כולם היו עפות באוויר, גם בית ראשון, גם בית שני. מרוב התשוקה להתפלל מנחה, מעריב, שחרית. היו מגיעות לשלוח את הילדים לחידר, וגם להתפלל. אשה יכולה להספיק הכל, גם להתפלל – שש וחצי זה כבר נץ, עוד מעט שש עשרים וחמש. היא יכולה להספיק הכל, שש וחצי לגמור את התפילה. לבוא הבייתה לפני שבע, עד שמונה לשלוח את הילדים לחידרים. ועוד עם תיקון הכללי ביד, יגידו כולם תיקון הכללי. ואז נזכה לגאולה השלמה במהרה בימינו אמן!"‏.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

מַעֲשֶׂה בְּרַבִּי אֱלִיעֶזֶר • סיקור נרחב מיום טוב ראשון דפסח בצל הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

בפרוס עלינו ימי הפסח הקדושים והנוראים זכינו כלל אנשי שלומינו להסתופף בצילו הגדול של הרב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *