צור קשר עם הרב ברלנד

"זֶה לֹא בְּחִירוֹת זֶה מִלְחֶמֶת עֲמָלֵק! שֶׁבַע בַּבֹּקֶר כֻּלָּם נִמְצָאִים בַּקַּלְפִּיּוֹת, שָׂמִים אֶת הַפֶּתֶק ג'!" • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

בעוד כעשרים דקות נפתחים הקלפיות הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א אמש בשיעור היומי הורה ללכת מיד עם פתיחת הקלפיות להצביע עבור מפלגת אגודת ישראל – ג'. לפניכם השיעור היומי המלא כפי שמסר אותו מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – אתמול לאחר תפילת מעריב יום שני פרשת כי־תשא ליל י"ח אדר־א':

"עוד עשר שעות – 06:10 הנץ החמה, כולם יעמדו שמונה עשרה בלי יוצא מהכלל נשים גברים, בנים בנות, כולם צריכים להתפלל שמונה עשרה יש עשר שעות לישון. כולם רצים כעת למיטה יושנים עשר שעות בדיוק, ואחרי עשר שעות צריכים לעמוד שמונה עשרה. ומיד אחרי שמונה עשרה הולכים לקלפיות, בשבע פותחים את הקלפיות. כי לשים פתק זה לא בחירות, זה שטויות! מי שהמציא את המילה בחירות הוא טועה, זה מלחמת עמלק. "איש חרבו על ירכו" קראנו בפרשה, הם רוצים לעשות עגל, הם עושים בקיבוצים עגלים ורוקדים מסביב לעגל. הם רוצים ללכת בלי בגדים, הם רוצים לעשות מצעדי תועבה. רוצים לפתוח חנויות טריפה, הם רוצים לעקור את הדת מכל העולם, לא רק בארץ ישראל. אנחנו עכשיו במלחמת עמלק.
וזה עכשיו אמר רבי חיים קנייבסקי שהייתי שכן שלו עשרים שנה, תמיד הוא הלך לבחירות ראשון, הוא אמר זה המצווה הראשונה [שקודמת] לכל המצות, זה פיקוח נפש. כתוב ב'צדיק יסוד עולם' מהזוועהילק'ה – ר' שלומק'ה מזוועהיל: לא ללכת לבחירות זה כמו לאכול ביום כיפור. זה יותר חמור, כיון שהוא אשם בחנויות הטריפה, והוא אשם במצעדי התועבה, והוא אשם בכל הפריצות והוא אשם בכל החילול ה', והחילולי שבת.
ולכן אמר החזון איש עכשיו הקריא את זה הרב דוב לנדו ראש ישיבת סלבודקא, שהוא שמע מהחזון איש מילה במילה שחייבים ללכת לבחירות, זה מלחמת עמלק הוא אומר, זה מלחמה על החיים ועל המוות! או שיחסלו את כולנו. מה שעכשיו רוצים לגייס את כל בחורי הישיבות, מי שלא ילך לצבא ישימו אותו בכלא למאה שנה, מאתיים שנה. ובצבא זה ישר להיות חילוני. 'הצבא הכי טוב…' הוא אומר נקים לכם ישיבות, נעשה לכם ישיבות, תלמדו יומם ולילה, כי הצבא זה הטומאה הכי גדולה. על המקום בחור גוזז את הפאות שלו, גוזז את הזקן, ועל המקום הוא מחליף את הבגדים שלו, לבגדים מצוירים לבגדי פריצות. וללכת לצבא זה יהרג ואל יעבור החזון איש פסק זה יהרג ואל יעבור גם לבנים גם לבנות. כי זה ממש להשתמד בשניה אחת, יותר גרוע מנצרות. כי אפילו בנצרות שומרים על צניעות שומרים על הפרדה. הם שברו – ביום כיפור – נתנו מכות רצח, שברו את ההפרדה, שברו את המחיצה, כמו בכותל [לפני קום המדינה, שהבריטים] שברו את המחיצה.
ולכן צריכים לדעת שבשבע בבוקר כולם נמצאים בקלפיות, שמים את הפתק ג', בלי שום שאלות. ומי שהוא לא מצביע זה כמו שהוא אוכל חזיר, ויותר חמור מזה!
וכל אחד ידע שיש רק מפלגה אחת, זה ג', שהיא בעד שמירת שבת, בעד חנויות קדושה. ועל ידי זה תבוא הגאולה השלמה במהרה בימינו אמן!
"‏.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *