צור קשר עם הרב ברלנד

לְקַיֵּם בָּנוּ חַכְמֵי יִשְׂרָאֵל • עדכון על מצבו הרפואי של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

מאז יום ראשון ל' אדר־‏א', ראש חודש אדר־ב' פרשת פקודי. מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א התאשפז בבית הרפואה בשל מצבו הרפואי. לפניכם עדכון על מצבו הרפואי מאת נכדו וגבאו ר' נפתלי צוקר הי"ו:

ִמאז יום רביעי פרשת ויקהל הרב שליט"א החל לצלוע ברגלו. כדרכו בקודש הרב אינו מתלונן, אך הגבאים המסורים הבחינו בצליעתו, ולשאלתם השיב הרב כי הוא סובל מכאבים ברגלו. כמובן שניסינו לבקש ממנו לנסוע לביה"ח, אך הרב במסירות נפשו למען הציבור החליט לדחות ולסבול את כאביו עד לאחר השבת.
מי שעמד בסמוך לבימתו של הרב בשבת יכל לראות כי הוא ישב בסעודה שלישית יותר מהרגיל, ואף בעלייתו ובירידתו במדרגות התאמץ מאוד, וראו על פניו את הייסורים הרבים שעובר במסירות נפשו, העיקר לשהות עם הציבור בשבת קודש.
כמובן שביום ראשון מורינו הרב שליט"א פנה לטיפול רפואי בבית הרפואה ומאז שוהה שם במעקב רפואי. כמו כן מאז גם החלה נפיחות מסוימת ביד ועל כן הרופאים דאגו לבצע בדיקות נוספות לשלול מקרים חמורים. כרגע הרב שליט"א מטופל ומצבו משתפר ומקווים כי כבר מחר הוא ישתחרר בחזרה לביתו נאווה קודש.
ניתן לציין כי הרב שליט"א על אף יסוריו הרבים, לא מפסיק ללמוד. מתחילת שהותו בבהי"ח ביקש הוא להביא אליו ש"ס קטן ורמב"ם, כמו כן היום ביקש מספר כרכים של חזון איש ושולחן ערוך. הרב שליט"א שוקד על תלמודו ובכך מגן על העולם.

לגבי תפילת ערבית מחר (יום ד') ולכל עדכון נוסף. ניתן יהא להתעדכן בקו המידע דחסידי ברסלב 9148*

אנשי שלומינו מכל רחבי הארץ נקראים להעתיר בתפילות ובתחנונים להרבות בתיקוני הכללי לרפואתו השלמה של מורינו הרב אליעזר בן עטיא ברלנד שליט"א בתושח"י.
בכל יום מתקיימת עצרת תפילה בבית מדרשינו לאחר תפילת ערבית כמו כן בקבר בנימין בן יעקב בשטראוס.

וְהֵן אֵל כַּבִּיר לֹא יִמְאַס תְּפִלַּת רַבִּים!

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *