צור קשר עם הרב ברלנד

מספיק, לא חבל על כל הצער והאבדות בגוף ובנפש? שערי קודש קודשים לא נפתחו עד שנמחה ביזיונו של דוד

בכל רחבי הארץ התקיימו היום מעמדי תפילה, קבלת עול מלכות שמיים, אמירת פיטום הקטורת, פרשת המנורה וכו'. יהי רצון שתפילות עמך ישראל יתקבלו ברצון ותצטרפנה תפילותינו עם כלל עם ישראל. בדיוק כמו שמורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א הורה כל השנים – לא לפרוש מהציבור, תמיד להתכלל עם אנ"ש, עם כלל עם ישראל.

עם זאת, אנחנו חייבים לחזור ולהשמיע את התראת התורה, את הזהרת גדולי המקובלים והצדיקים שחזרו ואמרו – כל עוד הרב אליעזר ברלנד שליט"א נמצא במעצר, כל עם ישראל יהיה במעצר איתו. ואנו מייחלים לכל ישראל בארץ ובעולם רק טוב ורפואה שלימה, אך הנה מקצת מהמקצת של הדברים שחזרנו והתרענו, יחד עם דברי גדולי ישראל מהדורות.

חבל שסתם נמשיך ונסבול, מי שבידו למחות ולהתריע שיקום כבר ויעשה זאת, חבל על עוד יהודים יראים שנופלים קורבנות למצב הקשה הזה.

וכבר התריע מוהרנ"ת בספרו הקדוש ליקוטי הלכות (או"ח – הלכות שבת הלכה ו), וכן גילה שם את הרפואה לקורונה –
"כִּי הַצַּדִּיקִים הָאֲמִתִּיִּים יְכוֹלִין לְתַקֵּן וּלְרַפְּאוֹת כָּל אָדָם שֶׁבָּעוֹלָם אַף עַל פִּי שֶׁהוּא חוֹלֶה גָּדוֹל בְּנֶפֶשׁ וְגוּף. כִּי כְּמוֹ שֶׁהַמְבַזֶּה תַּלְמִיד חָכָם אֵין רְפוּאָה לְמַכָּתוֹ כְּמוֹ שֶׁאָמְרוּ רַבּוֹתֵינוּ זִכְרוֹנָם לִבְרָכָה וְכַמְבֹאָר הָעִנְיָן הֵיטֵב בְּהַתּוֹרָה הַזֹּאת, כְּמוֹ כֵן לְהֵפֶךְ מִדָּה טוֹבָה מְרֻבָּה לְהַמַּאֲמִין בְּצַדִּיקִים וְתַלְמִידֵיהֶם שֶׁהֵם הַתַּלְמִידֵי חֲכָמִים הָאֲמִתִּיִּים אֵין מַכָּה בָּעוֹלָם בְּגוּף וְנֶפֶשׁ שֶׁלֹּא יִהְיֶה לָהּ רְפוּאָה עַל יָדָם בִּבְחִינַת וּלְכָל בְּשָרוֹ מַרְפֵּא הַנֶּאֱמַר עַל הַתּוֹרָה."

מה יותר בהיר ונהיר מדברי רבי נתן. מבזים את התלמיד חכם ואין רפואה למכתו, ופשוט רואים שאין ולא מוצאים רפואה לקורונה. אבל, השם הוא טוב ומטיב לכל, והוא קבע שמידה טובה מרובה ממידת הדין, ולכן אם נקום ונמחה על ביזוי התלמיד חכם, הרב ברלנד שליט"א – בטח שיתמתקו הדינים מעל עם ישראל.

דברי במקובל מזכה הרבים

וכמו שהבאנו מס' פעמים את דברי המקובל הרב מנשה אמון שאמר, כל המבזה תלמיד חכם אין רפואה למכתו, כל עוד הרב ברלנד ימצא במעצר, עוד עיר ועוד מקום ומקום יכנסו לסכנת הקורונה, ולצערנו הרב הדברים כבר התממשו ותכלינה עינינו.

ישבתי עם תלמידי חכמים מובהקים וניסיתי להבין את פשר השערורייה הזו. האם הדברים לא מספיק ברורים וכואבים? אולי הניסיון להבין את הקשר בין ביזוי הרב ברלנד, תלמיד חכם מובהק לפי כל הדעות ולפי כל השיטות, צדיק ירא שמיים מפורסם (וזה לא לפי תלמידיו שאוחזים בו כמלאך ה' ממש) היה קשה עד כה. אבל, עכשיו שהרב ברלנד נמצא במעצר ומאותו רגע הקורונה מגיעה לארץ ולא מפסיקה לעשות שמות בעולם – וכל העולם נכנס למעצר יחד עם הצדיק, מה עוד צריך בכדי שנפתח עיניים. אז כנראה שאנשים לא מבינים שלא מדובר פה בהשגה אלוקית של מקובל נסתר כזה או אחר (וחו"ש אנחנו לא מזלזלים בשום צדיק), אלא מדובר פה בהלכה מפורשת שנרמסת כמעט מבלי פוצה. 

שולחן ערוך יורה דעה רמג

ו) עון גדול הוא לבזות את החכמים או לשנאותן (לא חרבה ירושלים עד שבזו בה תלמידי חכמים – רמב"ם). וכל המבזה את החכמים אין לו חלק לעולם הבא והרי הוא בכלל כי דבר ה' בזה.

"באותו היום שעצרו את הרב ברלנד התגלתה מחלת הקורונה בארץ, והרב אמר, 'שהצדיק נמצא בהסגר כל העולם נמצא בהסגר'", שיתף הרה"ג הרב עופר ארז שליט"א בשיעורו מביתו בעקבות מצב הקורונה. "כל מה שאנחנו יודעים הוא שהרב ברלנד עושה תיקונים עצומים ונפלאים בעולם, ואשרי מי שזוכה להינצל מהמחלוקת על הרב. אדרבה, צריך לאחוז עם הרב ברלנד, להיקשר עם הרב, להיות איתו בקשר."

"אין כל ספק שכל הפעולות של הרב ברלנד עכשיו הם הבירורים האחרונים לקראת הגאולה." עד כאן דבריו.

איך יפתחו השערים?

כשסיים שלמה המלך את בניית בית המקדש הוכנסו כלי הקודש למקומם (בבלי שבת דף ל.). בחנוכת המקדש, כשרצה שלמה להכניס את ארון הברית למקומו בקודש הקודשים, נתקל בבעיה. 'דבקו שערים זה בזה' וסירבו להיפתח, ניסה שלמה המלך בעשרים וארבע שירות ורננות, אך לא נענה. המשיך שלמה המלך לנסות ולפתוח את השערים, אך ללא הועיל.
נשאר שלמה המלך חסר אונים ולא ידע מה לעשות. עד שאמר שלמה: "ה' אלוקים, אל תשב פני משיחך, זכרה לחסדי דוד עבדך" ונענה. רק כשהזכיר שלמה המלך את דוד אביו, שכה ציפה לראות בבניין המקדש, ועשה כל שניתן כדי לזרז בנייתו, נענתה תפילתו.

התורה מזהירה על "לא תעמוד על דם רעך", אתה רואה שאחיך ניזוקים או עומדים להינזק, חובה עליך להזהירם. לא עת לחשות! 

מספיק. ניסו ומנסים הכול, אך ללא הועיל. וכמו ששערי המקדש לא נפתחו אפילו לפני מלך ישראל עד שלא הוסר ביזיונו של דוד המלך, מחכים שערי שמיים להיפתח לתפילותינו ע"י שנקום ונמחה על מעצר וביזוי כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

דברי הרב עופר ארז באדיבות ערוץ נצח נצחים וערוכים מתוך השיעור המלא שהעביר הרב עופר מביתו בעקבות מצב הקורונה

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *