צור קשר עם הרב ברלנד

רבינו אמר שהגאולה תבוא רק על ידי הבנות • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לפניכם השיעור היומי המלא כפי שמסר אותו מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – אתמול לאחר תפילת מעריב יום שלישי פרשת משפטים ליל כ"ח בשבט:

"אז "אם חבול תחבול שלמת רעך", אם השמלה היא לא ארוכה מספיק, אז נהרגים כל יום מאה חיילים, כל יום עשר חיילים נהרגים, עשרה פצועים, כל אחד צריך לשבור את השאומי שלו, כל בת תשבור את השאומי, כל בן ישבור את השאומי, ואז יהיה [עליהם] עמודא דנורא. [כמו דבורה] אשת לפידות שהייתה מוקפת בלפידים. דבורה הנביאה הייתה מוקפת בלפידי אש, כל יום היא הייתה מתנבאת, וכל הבנות היו נביאות, שש מאות אלף נביאות. בכל דור, בכל בית ראשון, שמונה מאות חמישים שנה. ובזמן שילה, בזמן המשכן, כולם היו נביאות כל הבנות היו נביאות, הם ראו מסוף העולם ועד סופו.
כמו שרח בת אשר, שידעה על פי נבואה שיוסף חי, כי מי שגילה [ליעקב] שיוסף חי, היה [אמור להיות] מת על המקום. כי [יעקב היה אומר לו;] 'עשרים ושתים שנה אתה לא מגלה לי, איך אתה יכול לראות את הסבא יושב על הארץ ובוכה, עשרים ושתים שנה ואתה לא מגלה'. אז שרח בת אשר אמרה: אפילו שאני אמות לא אכפת לי. אז שואל הבעל הטורים איך היא ידעה, מאיפה היא ידעה שהוא חי, אז אמרו אשר גילה לה, אשר גילה לה. אז הוא היה בחרם. "ולאשר אמר ברוך מבנים אשר" זה גימטריא "רוּחַ חָכְמָה וּבִינָה רוּחַ עֵצָה וּגְבוּרָה". כי אם אדם הולך עם שמלה ארוכה, הוא שובר את השאומי, אז הוא זוכה "רוּחַ חָכְמָה וּבִינָה רוּחַ עֵצָה וּגְבוּרָה רוּחַ דַּעַת וְיִרְאַת ה'". לכן אשר זכה שכל הבנות שלו היו תמיד טהורות, אף פעם לא היו טמאות. ולכן הכהנים הגדולים, רק לקחו משבט אשר. וזה שאמרה לאה "באשר כי אשרוני בנות" כי כל הבנות של אשר היו תמיד טהורות תמיד קדושות. כי הגאולה תבוא רק על ידי הבנות, הגאולה… רבינו אמר שרק הגאולה תבוא על ידי הבנות, ששוברות את השאומי ואת הדברים הטמאים, מנפצות אותם. אז הם תבאנה את הגאולה ובזכותם תפסק המלחמה במהרה בימינו אמן!"‏.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

מַעֲשֶׂה בְּרַבִּי אֱלִיעֶזֶר • סיקור נרחב מיום טוב ראשון דפסח בצל הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

בפרוס עלינו ימי הפסח הקדושים והנוראים זכינו כלל אנשי שלומינו להסתופף בצילו הגדול של הרב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *